Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

ombouw Isaclassic jubilate

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 111

Geregistreerd: 07 feb 2011 22:35

Woonplaats: Urk

Bericht 20 feb 2012 18:05

Re: ombouw Isaclassic jubilate

Kees het maakt me verder niet uit hoor...
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 20 feb 2012 19:56

Re: ombouw Isaclassic jubilate

Nee, mij ook niet, maar pijn aan je ogen lijkt me beslist ongemakkelijk... ;)
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!

Berichten: 83

Geregistreerd: 08 feb 2012 21:41

Bericht 20 feb 2012 21:07

Re: ombouw Isaclassic jubilate

Ha Kees,

De oude situatie herken ik wel met die contactjes. Ik zie in de oude situatie ook ringetjes zitten. In de nieuwe situatie zitten ze ook maar zijn dan groter. Heb je daarmee de boel stugger gemaakt zoals eerder beschreven?

Ik kan van Peter Murre misschien orgelklavieren kopen. Dat lijkt me ook wel wat!
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 20 feb 2012 21:15

Re: ombouw Isaclassic jubilate

Ha ja, dat klopt, op díe manier is het toucher fors toegenomen.
En een zooitje in die kast, verschrikkelijk! Printplaatjes achter de registers, zaten met lucifers vast...!
Verder moet je die tweede foto niet te serieus nemen, dat was nog stevig in het begin, de test fase zeg maar. Maar op deze kon je net wat van én de toetsen én de manier van midificeren met die aluminum strip zien.

Wat klavieren van Peter betreft, direct doen, hij levert goed en schappelijk! En nee, ik heb geen financiële belangen bij zijn bedrijf... ;)
Welke klavieren gaat het dan om?
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!

Berichten: 83

Geregistreerd: 08 feb 2012 21:41

Bericht 20 feb 2012 21:48

Re: ombouw Isaclassic jubilate

Heb een offerte van hem liggen voor de klavieren. Hij zou nog een fotootje maken maar ging eerst op vakantie. Dus ik heb hem een prettige vakantie gewenst.
Die klavieren wil ik dan ombouwen naar midi en dan een probeerversie van HW downloaden want ik heb het nog nooit live gehoord. Is wel de bedoeling hoor maar vrijdag is mijn knie geopereerd en dat maakt alles net even lastiger.
Ik heb wel de tijd om alles uit te zoeken. Dat is weer een voordeel!
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 20 feb 2012 21:56

Re: ombouw Isaclassic jubilate

Oei, sterkte dan met je knie. Ja, dan moet je jezelf op deze manier maar nuttig maken hè. Toch niets ernstigs?

Live luisteren is dichterbij dan je denkt, GerrGouw woont bij jou in de stad en je kunt uiteraard ook heel best die klavieren bij Peter ophalen, kun je meteen op zijn orgel spelen. Je komt ook langs hier, dus mocht je zin hebben. Technisch kan ik je niet veel helpen, maar het spelen hier zal wel lukken. Kun je meteen het verschil met jouw orgel eens bekijken.
En nu heb je meteen ook tijd voor Contrebombarde.com, dus voor het kiezen van sampleset kun je daar ook alvast oriënteren. Er zijn vervelender dingen, zou ik maar zeggen. ;)
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!
Avatar gebruiker

Berichten: 1322

Geregistreerd: 21 nov 2011 12:00

Woonplaats: Ermelo

Bericht 20 feb 2012 23:35

Re: ombouw Isaclassic jubilate

Kees, die montage van het stopkontakt deed mij geen pijn in de ogen hoor!!

Wilde ik graag nog even kwijt om je een hart onder de riem te steken. In mijn professionele leven heb ik menig grote stroomvoorzieningsinstallatie voor de telekommunikatie op diverse plekken in de wereld mogen keuren, en daar kreeg ik soms wel tranen van in de ogen.......

De montage is absoluut niet ondoordacht en maakt op mij een stevige indruk ( stevig dus van dat het niet meteen bij een Zeeuwse storm onklaar geraakt......)

HG

Geert

Berichten: 83

Geregistreerd: 08 feb 2012 21:41

Bericht 21 feb 2012 13:02

Re: ombouw Isaclassic jubilate

Kees,

Bedankt voor het meedenken. Ik houd je aanbieding in de broekzak want ik mag in het gunstigste geval pas over 4 weken de straat onveilig maken :roll:
Ik ga ook proberen contact te krijgen met GerrGouw.
Dat van die sampleset was ik ook al van plan!

Bedankt! Knie: simpele botsing alleen ging deze jongen door zijn knie, verkeerde diagnose, 9 maanden verder, knie-operatie omdat kruisband door was en meniscus rafelig.
Kan gelukkig wel orgelspelen alleen met de handjes.... Is ook wel eens goed !

Berichten: 490

Geregistreerd: 12 feb 2011 21:23

Woonplaats: Gouda

Bericht 24 feb 2012 21:17

Re: ombouw Isaclassic jubilate

Jacco, ik zie net de aanbeveling van Kees.
Kom gerust eens langs. Als je een PM doet, kunnen we afspreken.

HGroet, Gerrit uit Gouda
HGroet, Gerrit uit Gouda
Avatar gebruiker

Berichten: 1322

Geregistreerd: 21 nov 2011 12:00

Woonplaats: Ermelo

Bericht 27 feb 2012 00:21

Re: ombouw Isaclassic jubilate

Kees, ik heb het precies zo.....

Heb achter me een paar B en W DM220 staan en in het front een paar Infinity boxjes om het wat op te vullen.

Verder sinds kort nog een paar kleine Behringers voor de galm.

Werkt prima; ik heb rond het console geen ruimte om die grote boxen voor of opzij te plaatsen, dus dan maar achter me.

Hg

Geert
Vorige

Keer terug naar Speeltafels (o.a. bouw)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com