Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Hauptwerk V is uit

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 115

Geregistreerd: 02 okt 2013 16:51

Bericht 11 dec 2019 14:57

Re: Hauptwerk V is uit

Hoi allen,

Over naar V, maar kan helaas niet spelen, aangezien de downloads bij Voxus Organs niet beschikbaar zijn. Ik speelde Nijkerk en zojuist Tholen ook in de aanbieding gekocht. Maar de downloads op hun site werken niet meer. Ik heb ze al een mailtje gestuurd, maar het leek me zinvol om dit te delen omdat meerdere mensen hier tegenaan zullen lopen verwacht ik?

Daan

Berichten: 115

Geregistreerd: 02 okt 2013 16:51

Bericht 11 dec 2019 17:14

Re: Hauptwerk V is uit

Ik ben overigens ook benieuwd hoe het nu werkt, Tholen dus besteld, gaat die automatisch verschijnen in mijn Ilok account? Of moet ik daar zelf nog acties voor ondernemen?

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 11 dec 2019 18:10

Re: Hauptwerk V is uit

Je krijgt een licentie kode die je zelf met de iLok manager na inloggen moet invoeren.
Ga naar menu Licenses | Redeem Activation Code en vul de van de verkoper ontvangen 30 cijferige activatiecode in.
Dit kan in één keer door het kopiëren van alle 30 cijfers in 1 keer en deze in de iLok License Manager te plakken nadat de muis in het eerste vakje is gezet. (dus niet overtikken!)

Berichten: 115

Geregistreerd: 02 okt 2013 16:51

Bericht 11 dec 2019 18:14

Re: Hauptwerk V is uit

Ok, dan moet ik eerst wachten op de activitie code van Voxus dus.

Berichten: 57

Geregistreerd: 04 dec 2015 00:31

Bericht 11 dec 2019 20:49

Re: Hauptwerk V is uit

Een vraag, waarschijnlijk voor Evert-Jan. Ik heb vanmiddag HW5 over 4 geinstallerd en kreeg na opstarten het volgende bericht.
De file. MSVCP140.dll is niet aanwezig. Installeer het programma opnieuw om het probleem op te lossen.
Ik heb dat twee keer gedaan maar zonder resultaat. Heb uitgezocht waar die file moet staan en die staat daar ook gewoon. Hoe kan ik dit oplossen? Als ik het HW install bestand opnieuw ga downloaden en er overheen draai zou dit de oplossing kunnen zijn. Of kan ik die file gewoon ergens downloaden.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 11 dec 2019 21:02

Re: Hauptwerk V is uit

Siem

Dat bestand komt NIET met HW mee. Het is ook geen onderdeel van HW.

Ik denk dat HW van je geluidskaart iets aanspreekt en dat genereert die fout.

Oplossing: je moet de Visual C++ 2015 Redistributable downloaden vanaf
https://www.microsoft.com/en-us/downloa ... x?id=53840

Er is geen Nederlandse webpagina. Dat is ook niet nodig. Download = download
Kies daar wel de 64 bits versie!!


EDIT 12-12-2019:
nog een nachtje er over geslapen: het zou wel kunnen dat HW die MSVCP140.dll zelf gebruikt.
Welke Windows versie gebruik je?
Ik wil die vraag nl. aan Martin Dyde voor leggen.
Laat daarom ook weten op het probleem opgelost is na installatie van de Visual C++ 2015 Redistributable. (Want dan zou HW die mee moeten leveren/installeren)

Berichten: 115

Geregistreerd: 02 okt 2013 16:51

Bericht 11 dec 2019 21:13

Re: Hauptwerk V is uit

Is iemand anders hier overigens ook al tegenaan gelopen? Dat de downloads bij Voxus niet meer beschikbaar zijn? Ik heb netjes een order bevestiging ontvangen maar daarin geen activatiecode voor ILok, en Nijkerk en Tholen downloaden gaat ook niet meer, ik krijg dan te zien dat de hidrive links verlopen zijn.

Op het forum op hauptwerk.com dacht ik echter te zien dat Martin o.a. Voxus als één van de sample-set makers noemde die al gereed was voor V?
Avatar gebruiker

Berichten: 73

Geregistreerd: 27 nov 2012 10:46

Woonplaats: Ternaard

Bericht 11 dec 2019 21:27

Re: Hauptwerk V is uit

daant schreef:Is iemand anders hier overigens ook al tegenaan gelopen? Dat de downloads bij Voxus niet meer beschikbaar zijn? Ik heb netjes een order bevestiging ontvangen maar daarin geen activatiecode voor ILok, en Nijkerk en Tholen downloaden gaat ook niet meer, ik krijg dan te zien dat de hidrive links verlopen zijn.

Op het forum op hauptwerk.com dacht ik echter te zien dat Martin o.a. Voxus als één van de sample-set makers noemde die al gereed was voor V?


Ja is bij mij ook zo, ik kan nergens meer met mijn account daar inloggen, de website zegt bij beide sites dat de gegevens daar niet bekend zijn.
Ook ik wacht op de nieuwe downloads.
Heb ze vanmorgen al gemaild, maar nog steeds geen reactie op mijn vraag.

Berichten: 115

Geregistreerd: 02 okt 2013 16:51

Bericht 11 dec 2019 21:30

Re: Hauptwerk V is uit

In ieder geval fijn om te weten dat ik niet de enige ben met dit probleem, nu maar hopen op een snelle reactie van Voxus.
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 12 dec 2019 00:53

Re: Hauptwerk V is uit

Ik heb alles binnen vanmorgen al tholen heusden enz , alleen kampen nog :D
Oja Hw5 werkt nu helemaal met alle geluidskanalen. koste wel 8 uur om er achter te komen, en ik weet niet eens meer hoe ik het gedaan heb. :? nu na een strip paracetemol kwam ik de dag wel door.
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Berichten: 76

Geregistreerd: 25 maart 2011 00:10

Woonplaats: Rotterdam

Bericht 12 dec 2019 01:38

Re: Hauptwerk V is uit

Evert-Jan schreef:Je krijgt een licentie kode die je zelf met de iLok manager na inloggen moet invoeren.
Ga naar menu Licenses | Redeem Activation Code en vul de van de verkoper ontvangen 30 cijferige activatiecode in.
Dit kan in één keer door het kopiëren van alle 30 cijfers in 1 keer en deze in de iLok License Manager te plakken nadat de muis in het eerste vakje is gezet. (dus niet overtikken!)


Evert-Jan,

Werkt dit ook zo bij de aanschaf van een HW 5 upgrade? (bij een ander dan de MDA webwinkel)

Is het invoeren van de code dan bij stap 17 van jouw stappenplan?
Avatar gebruiker

Berichten: 72

Geregistreerd: 15 apr 2011 21:56

Woonplaats: Chilliwack BC CANADA

Bericht 12 dec 2019 05:29

Re: Hauptwerk V is uit

De laatste ilokv3 die de plaatselijke winkel nog had, opgehaald :D
Downloading Hauptwerk 5 …… k'ben razend benieuwd jongens !
Morgen vroeg moet het gebeuren...Ik ben toch een dag thuis en het regent.

Groetjes uit het verre westen,

Mart c van Herk
Als het nog lang duurt , wacht ik nog even..

Berichten: 115

Geregistreerd: 02 okt 2013 16:51

Bericht 12 dec 2019 09:07

Re: Hauptwerk V is uit

Bucanier schreef:Ik heb alles binnen vanmorgen al tholen heusden enz , alleen kampen nog :D
Oja Hw5 werkt nu helemaal met alle geluidskanalen. koste wel 8 uur om er achter te komen, en ik weet niet eens meer hoe ik het gedaan heb. :? nu na een strip paracetemol kwam ik de dag wel door.


Waar heb jij Tholen vandaan gekregen? Bij mij en bij Folkert werken de downloadlinks niet...

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 12 dec 2019 10:35

Re: Hauptwerk V is uit

Michael schreef:
Evert-Jan schreef:Je krijgt een licentie kode die je zelf met de iLok manager na inloggen moet invoeren.
Ga naar menu Licenses | Redeem Activation Code en vul de van de verkoper ontvangen 30 cijferige activatiecode in.
Dit kan in één keer door het kopiëren van alle 30 cijfers in 1 keer en deze in de iLok License Manager te plakken nadat de muis in het eerste vakje is gezet. (dus niet overtikken!)


Evert-Jan,

Werkt dit ook zo bij de aanschaf van een HW 5 upgrade? (bij een ander dan de MDA webwinkel)

Is het invoeren van de code dan bij stap 17 van jouw stappenplan?

Ja, dat werkt bij een upgrade, ook als deze in Nederland gekocht. De NL HW leverancier moet deze ook bij MDA kopen en die zorgt voor een geldige licentie.
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 12 dec 2019 10:38

Re: Hauptwerk V is uit

daant schreef:
Bucanier schreef:Ik heb alles binnen vanmorgen al tholen heusden enz , alleen kampen nog :D
Oja Hw5 werkt nu helemaal met alle geluidskanalen. koste wel 8 uur om er achter te komen, en ik weet niet eens meer hoe ik het gedaan heb. :? nu na een strip paracetemol kwam ik de dag wel door.


Waar heb jij Tholen vandaan gekregen? Bij mij en bij Folkert werken de downloadlinks niet...


gewoon bij Voxus, maar ik heb hem nog niet geïnstalleerd. stond ook in mijn tekst. (ik heb alles binnen) ik heb nog niet over de install gepraat. Ik moest eerst HW5 werkend zien te krijgen, met die geluidskanalen.
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best
Avatar gebruiker

Berichten: 205

Geregistreerd: 22 okt 2012 14:15

Woonplaats: Hardinxveld Giessendam

Bericht 12 dec 2019 11:08

Re: Hauptwerk V is uit

Vraagje : als ik nu gebruik maak van het aanbod van MDA ( tot16-12-2019 ) en ik download de software , maar ik gebruik deze nog niet , dat kan gewoon neem ik aan .. (?) niemand verplicht mij om HW 5 ook direct te installeren ;)

Hans
Het belangrijkste in de muziek staat niet in de noten.
Gustav Mahler

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 12 dec 2019 11:12

Re: Hauptwerk V is uit

Ja, die vraag is al positief beantwoord op het Engelstalig forum

Je moet alleen zorgen dat de omzetting van de HW4 dongle naar HW5 licentie systeem voor 1 oktober 2020 geschied is. Dan is het nog gratis. Dus de HW5 installatie ook voor die datum doen.
http://forum.hauptwerk.com/viewtopic.ph ... 11#p133611
Martin Dyde schreef
(Apart from the cost of purchasing the v5 licence upgrade itself), there is no additional cost to you for migrating pre-v5 sample sets to v5, provided that you perform the above migration process PRIOR TO 1st OCTOBER 2020. After that date I understand that there may be be an additional charge for migrating any sample set licences that you may have, which Milan Digital Audio will confirm nearer the time. Hence if you intend to upgrade to v5 then it may be to your advantage finanically to do so prior to 1st October 2020.
Avatar gebruiker

Berichten: 73

Geregistreerd: 27 nov 2012 10:46

Woonplaats: Ternaard

Bericht 12 dec 2019 11:18

Re: Hauptwerk V is uit

Inmiddels een mail van Marien gekregen met de download links voor Tholen.
Alles gedownload, maar krijg bij installatie een melding over de licentie.
Dit terwijl de licentie netjes op de Ilok staat, en ook geactiveerd is.

Zie bijlage:
Schermafbeelding 2019-12-12 om 10.11.39.png
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 12 dec 2019 11:23

Re: Hauptwerk V is uit

Raar, als er een licentie is, dan zou deze melding niet mogen komen.

Heb je wel de licensing packages file vanaf https://www.hauptwerk.com/licensingpackages/ geinstalleerd voordat je aan Tholen begon? (stap 20 in stappenplan)

Misschien dat je eerst de oude Tholen (voor HW4) moet verwijderen en dan opnieuw proberen
Anders de vraag maar bij Voxus neer leggen. Een fout in de ODF omdat er geen versie nummer in staat?
Misschien ben jij wel de eerste die Tholen onder HW5 installeert.

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 12 dec 2019 11:25

Re: Hauptwerk V is uit

Folkert ik had een soort gelijk verschijnsel, alleen waren bij mij tijdelijk de orgels verdwenen, na een herhaling van de procedure werkte het wel
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.
Avatar gebruiker

Berichten: 73

Geregistreerd: 27 nov 2012 10:46

Woonplaats: Ternaard

Bericht 12 dec 2019 11:49

Re: Hauptwerk V is uit

Evert-Jan schreef:Raar, als er een licentie is, dan zou deze melding niet mogen komen.

Heb je wel de licensing packages file vanaf https://www.hauptwerk.com/licensingpackages/ geinstalleerd voordat je aan Tholen begon? (stap 20 in stappenplan)

Misschien dat je eerst de oude Tholen (voor HW4) moet verwijderen en dan opnieuw proberen
Anders de vraag maar bij Voxus neer leggen. Een fout in de ODF omdat er geen versie nummer in staat?
Misschien ben jij wel de eerste die Tholen onder HW5 installeert.


Jan Wim schreef:Folkert ik had een soort gelijk verschijnsel, alleen waren bij mij tijdelijk de orgels verdwenen, na een herhaling van de procedure werkte het wel


Evert-Jan en Jan Wim

Dank voor de input, ik heb hauptwerk een reset gegeven en daarmee de backup van mijn instellingen gewist.
Toen weer schoon beginnen (alles overnieuw zoals JW zegt, en hij is nu aan het installeren.
Wel vreemd, heb alles volgens het boekje gedaan.
Maar ben blij dat het nu werkt. ;)

Berichten: 115

Geregistreerd: 02 okt 2013 16:51

Bericht 12 dec 2019 13:33

Re: Hauptwerk V is uit

Mooi dat jij t inmiddels voor mekaar hebt Folkert! Hopelijk krijg ik vandaag ook een mailtje van Voxus!

Berichten: 57

Geregistreerd: 04 dec 2015 00:31

Bericht 12 dec 2019 13:57

Re: Hauptwerk V is uit

Heb HW V aan de praat, alles gedaan volgens het stappenplan van Evert-Jan, bedankt daarvoor zonder dat plan was het toch wel even sleutelen geweest. Nu nog de audio proberen te doorgronden. Over het geheel genomen is het mij niet tegengevallen.

Berichten: 57

Geregistreerd: 04 dec 2015 00:31

Bericht 12 dec 2019 14:05

Re: Hauptwerk V is uit

Evert-Jan, nog even over die dll file. Die wordt inderdaad door HW gebruikt. Jouw oplossing werkte perfect. Ik heb hem geinstalleerd in windows 7.
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 12 dec 2019 15:08

Re: Hauptwerk V is uit

Nu tholen werkt dus niet, ik zal vanavond maar de nieuwe link gebruiken.
heusden werkt ook niet terwijl ik de nieuwe links heb binnen gekregen. dus deze beste man een mailtje gestuurd over de code.

Tja en nu de hamvraag wie o wie heeft kampen vol 1 en 2 en 3 en de links.

ik heb nu in de afgelopen week drie maal een bericht gestuurd naar MDA Milan. zonder resultaat.
wie weet het antwoord. Want kampen is mijn paradeparadje, en dat zou ik toch graag werkend willen zien de komende dagen.
Omdat ik hier ook organisten krijg om te spelen. Nu heb ik niks
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best
VorigeVolgende

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com