Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Is HW voor Mac een apart pakket?

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 152

Geregistreerd: 02 apr 2011 21:48

Woonplaats: Alblasserdam

Bericht 14 apr 2011 12:44

Is HW voor Mac een apart pakket?

IK wil HW gaan draaien op mijn Mac. Is dat pakket uitwisselbaar met windows of heb je een apart pakket voor of Mac of windows?

Hg r

Chiel Jan

Berichten: 559

Geregistreerd: 05 feb 2011 19:43

Bericht 14 apr 2011 13:05

Re: Is HW voor Mac een apart pakket?

Avatar gebruiker

Berichten: 152

Geregistreerd: 02 apr 2011 21:48

Woonplaats: Alblasserdam

Bericht 14 apr 2011 14:02

Re: Is HW voor Mac een apart pakket?

Dat is aan de ene kant wel jammer omdat, als ik ooit op een stand-alone computer over wil, ik vastzit aan een al gekocht pakket voor de Mac. Misschien toch eerst maar eens de free versie downloaden. Doet Anloo het daar ook op?

Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 14 apr 2011 14:26

Re: Is HW voor Mac een apart pakket?

Nee, dat is niet zo. De licentie is voor allebei hetzelfde. Dus als je zou overstappen naar een pc, hoef je alleen maar de Windows-versie te downloaden en te installeren en je bent klaar. Je kunt dezelfde dongel blijven gebruiken en je hoeft niet opnieuw te betalen.

Anloo doet het op de gratis versie.
Gratis orgelmuziek op mijn website.
Avatar gebruiker

Berichten: 152

Geregistreerd: 02 apr 2011 21:48

Woonplaats: Alblasserdam

Bericht 14 apr 2011 16:40

Re: Is HW voor Mac een apart pakket?

Hoi Gerrit,

Bedankt voor je reactie. Alleen, hoe zit het bijvoorbeeld als ik voor de Mac HW basic heb gekocht op een dvd en ik wil over naar windows? Kan ik dan met de licentiecode nog een dvd krijgen? Trouwens, is het handig om HW op hauptwerk zelf te bestellen of bv via mixtuur?

H gr

CJ

Berichten: 559

Geregistreerd: 05 feb 2011 19:43

Bericht 14 apr 2011 17:03

Re: Is HW voor Mac een apart pakket?

Als je Hauptwerk heb geinstalleerd (windows of MAC) kijkt deze installatie of je je usb-licentie-dongle in je computer hebt zitten.
Je kunt Hauptwerk op meerdere computers met verschillende systemen installeren en als je de dongle maar meeneemt kun je die op al die apparaten gebruiken voor de Hauptwerk installatie op die computer.
Echter; altijd maar op één tegelijk :-)
Bestellen kan bij Mixtuur. Het kan ook rechtstreeks. Ga even na wat het goedkoopst is (typisch Zeeuws... :lol: )
Avatar gebruiker

Berichten: 152

Geregistreerd: 02 apr 2011 21:48

Woonplaats: Alblasserdam

Bericht 14 apr 2011 17:12

Re: Is HW voor Mac een apart pakket?

Dag zuunige zeeuw :P :P :P

Okay, dus als ik het goed begrijp, is de installatiedvd zowel op mac als op windows te installeren?

Lia

Berichten: 82

Geregistreerd: 22 feb 2011 19:30

Woonplaats: Schiedam

Bericht 14 apr 2011 17:29

Re: Is HW voor Mac een apart pakket?

Chiel Jan schreef:Okay, dus als ik het goed begrijp, is de installatiedvd zowel op mac als op windows te installeren?

Yep, en beide versies zijn ook gewoon gratis te downloaden. Op het moment dat je Hauptwerk start en hij vindt geen USB-dongle, krijg je de keus uit 3 opties: de gratis versie of de proefversie van de basic of de advanced variant (die beide volledig functioneren, maar om de zoveel seconden een triangel laten horen).
Avatar gebruiker

Berichten: 152

Geregistreerd: 02 apr 2011 21:48

Woonplaats: Alblasserdam

Bericht 14 apr 2011 17:41

Re: Is HW voor Mac een apart pakket?

Okay, bedankt!

Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 15 apr 2011 10:25

Re: Is HW voor Mac een apart pakket?

Anton Heger schreef:Bestellen kan bij Mixtuur. Het kan ook rechtstreeks. Ga even na wat het goedkoopst is (typisch Zeeuws... :lol: )

Kijk daarmee wel uit. Bij mij ging het goed, maar ik heb de laatste tijd een aantal keer gehoord dat mensen bij aflevering nog BTW moesten betalen aan de bezorger, als ze rechtstreeks besteld hadden. Bestel je bij Mixtuur, dan zit de BTW al in de prijs verwerkt.

Ik krijg de indruk dat je maar net geluk moet hebben dat je bestelling er niet door de douane uitgepikt wordt. Maar het zou ook kunnen zijn dat ze naar het bedrag kijken. Ik had de basic-versie besteld en de verhalen die ik gehoord heb gingen voor zover ik weet allemaal over de advanced-versie. Misschien dat de basic net onder een bepaalde grens zit, waarbij de douane een oogje dichtknijpt.

Maar ik geloof dat de dollar de laatste tijd weer flink gedaald is, dus het zou zeker de moeite kunnen lonen om rechtstreeks te bestellen en dan in dollars te betalen.
Gratis orgelmuziek op mijn website.

Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 15 apr 2011 10:31

Re: Is HW voor Mac een apart pakket?

Nog een tip: je kunt ook bestellen bij HS Muziek in Vollenhove. De prijs is daar lager dan bij Mixtuur.

Basic: 210 bij HS Muziek, 249 bij Mixtuur.
Advanced: 510 bij HS Muziek, 599 bij Mixtuur.

Scheelt nogal dus.
Gratis orgelmuziek op mijn website.
Avatar gebruiker

Berichten: 152

Geregistreerd: 02 apr 2011 21:48

Woonplaats: Alblasserdam

Bericht 15 apr 2011 10:39

Re: Is HW voor Mac een apart pakket?

Ha Gerrit,

Bedankt voor de tip!

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com