Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

update naar HW +4

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 2

Geregistreerd: 07 jul 2015 09:05

Bericht 15 okt 2015 10:21

update naar HW +4

Ik ben in het bezit van HW4.0. Mjin PC is niet aangesloten op internet.
Verder ben ik (als het gaat om updates die verder gaan dan een simpel 'enteren') al gauw aangewezen op hulplijnen.
Ik wil de nieuwste update van HW installeren, maar heb geen idee hoe dat gaat.
Beschikt iemand over een - voor een leek begrijpelijke - handleiding, inclusief het verkrijgen van een dongle update of verificatie, of whatever, als dat nodig mocht zijn.
Als het wiel al een keer is uitgevonden, of de oplossing in dit forum is te vinden, volstaat natuurlijk een verwijzing.

Alvast mijn hartelijke dank.

Bas

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 15 okt 2015 11:00

Re: update naar HW +4

Bas

Welkom op het forum.

Hier (viewtopic.php?f=11&t=2113) heeft iemand al een soortgelijke vraag gesteld.

Ik ga uit dat jij de Basic of Advanced versie hebt. Bij Freeware versie hoeft de eerste stap niet gedaan te worden.

1)
De update van 4.0 naar 4.2.1 (de huidige versie, maar er komt een nieuwe aan), is gratis. Dus geen dongle update.
Wel moet jij de USB driver voor de dongle eerst installeren. Deze staat op http://www.downloadhauptwerk.com/win (links onder). Gezien de problemen die gemeld zijn op het Engelstalige forum moet daarvoor Windows uptodate zijn (dus alle actuele update moeten geïnstalleerd zijn).

2)
Na een succesvolle dongle driver update kan de update van HW geïnstalleerd worden (te krijgen op dezelfde download pagina maar dan rechts je naam + mailadres invullen en vinkje zetten bij update installer).

Berichten: 2

Geregistreerd: 07 jul 2015 09:05

Bericht 16 okt 2015 09:30

Re: update naar HW +4

Beste Evert-Jan,

Bedankt voor je reactie. Ik zie dat de mogelijke bottleneck Windows is, dus ga ik er toch maar niet zelf aan sleutelen.
Ik heb Windows 7, maar geen idee of die up to date is. Ik zal de aloude hulplijn (Mixtuur) maar inschakelen.

mvg,

Bas

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com