Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Herinstalleren Hauptwerk 3.3

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 1

Geregistreerd: 09 maart 2020 16:34

Bericht 15 maart 2020 17:49

Herinstalleren Hauptwerk 3.3

Goedemiddag,
Volkomen nieuw op dit forum heb ik een vraag over een oude versie van Hauptwerk.
Nadat ik door allerlei omstandigheden een poos niet actief bezig ben geweest met Hauptwerk wilde ik enkele weken geleden de draad weer oppakken.
Terwijl versie 3.3 met dongel op mijn pc stond geïnstalleerd heb ik uit nieuwsgierigheid de trial versie van HW V gedownload en geïnstalleerd.
Tegelijkertijd blijkt mijn oude 3.3 versie geïnstalleerd te zijn. Eigenlijk wil ik hier voorlopig nog mee verder dus zou ik versie 3.3 opnieuw willen installeren. Probleem is echter dat ik deze niet meer heb.
De support afdeling (François) kan mij niet helpen. Hij geeft aan de 3.3 versie niet meer te hebben. Daarom (op advies van Gert) op dit forum nu de vraag: kan iemand mij helpen aan de installatie bestanden van Hauptwerk 3.3?
Ik zou er zeer mee geholpen zijn.
Met vriendelijke groet, Hans Baarda
Avatar gebruiker

Berichten: 359

Geregistreerd: 08 feb 2011 10:43

Woonplaats: Wapenveld

Bericht 15 maart 2020 21:16

Re: Herinstalleren Hauptwerk 3.3

Dag Hans,

Ik heb nog een 3.3 versie, stuur maar een PB om het te regelen!
Met vriendelijke groet,

Jaap Patijn

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 15 maart 2020 23:59

Re: Herinstalleren Hauptwerk 3.3

Hans,

Ik hoop dat je het redt met her-installatie van HW 3.3
Als je een HW3/HW4 orgel geladen hebt in HW 5, dan is de ODF van dat orgel aangepast door HW5. Dit orgel wil dan niet meer laden in een lagere versie van HW. Dus ik hoop dat je ook nog installatiesets hebt.

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com