Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Waar is Martin Dyde.

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 1758

Geregistreerd: 22 feb 2011 21:29

Woonplaats: Den Haag

Bericht 02 okt 2018 18:55

Waar is Martin Dyde.

Ik weet niet of het jullie ook opvalt ,maar op het Engelstalige forum lijkt Martin wel verdwenen.
Ik heb zo eens door de meest recente topics gebladerd en zie nergens zijn bijdrage meer bij staan terwijl hij vroeger altijd zo alert reageerde.
Vreemd.

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 02 okt 2018 18:59

Re: Waar is Martin Dyde.

Loosman schreef:Ik weet niet of het jullie ook opvalt ,maar op het Engelstalige forum lijkt Martin wel verdwenen.
Ik heb zo eens door de meest recente topics gebladerd en zie nergens zijn bijdrage meer bij staan terwijl hij vroeger altijd zo alert reageerde.
Vreemd.


naar zeggen heeft Martin zich tijdelijk terug getrokken om de next HW version te bakken

dat is de meest positieve zijde.


klopt dat bericht niet, dan is het een mindere ontwikkeling, met een onbekende reden
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 02 okt 2018 19:11

Re: Waar is Martin Dyde.

Zijn laatste bericht van Sat Mar 31, 2018 5:35 am :

I really do have to leave the forum now, so as to get back to Hauptwerk development. My very best Easter Wishes to everybody.

Zie http://forum.hauptwerk.com/viewtopic.php?p=126415#p126415

Daardoor is de service van MDA een stuk minder geworden. Martin beantwoordde heel vaak een technisch issue op het forum, Brett bij hoge uitzondering en dat dan pas dagen later.
En de dongle update en levering van nieuwe HW pakketten loopt ook niet soepeltjes. Het feit dat mensen lid worden van een forum om daar de vraag te stellen waar de spullen blijven zegt genoeg. Op emails wordt (waarschijnlijk) niet gereageerd of ook pas na dagen.
Het vakantieseizoen is toch al voorbij??
Avatar gebruiker

Berichten: 1758

Geregistreerd: 22 feb 2011 21:29

Woonplaats: Den Haag

Bericht 03 okt 2018 09:34

Re: Waar is Martin Dyde.

Aha
Zo zit dat dus,had ik gemist.
hopenlijk komt v5 snel op de markt met conv. reverb.

Berichten: 370

Geregistreerd: 12 dec 2012 17:54

Woonplaats: Belgrado

Bericht 03 okt 2018 10:50

Re: Waar is Martin Dyde.

nieuwe versie van HW is een zeer goede ontwikkeling!!!!

ben zeeeeeer benieuwd!

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com