Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

toolbarknop resetten

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 183

Geregistreerd: 14 maart 2012 15:39

Bericht 05 dec 2018 16:28

toolbarknop resetten

Hallo,

Ik heb een toolbarknop de functie van een subkoppel gegeven. Nu wil ik dat weer ongedaan maken, maar ik kom er niet uit hoe.

Wie kan mij helpen?

Mvg,

Gert W.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 05 dec 2018 19:42

Re: toolbarknop resetten

Welke knop op welke pistontoolbar wil je terugzetten naar de oude, originele instelling?

Er zijn 2 mogelijkheden:
1) je kijk in een andere HW configuratie hoe de betreffende piston staat en stelt de foutieve piston op die waarde/setting in. Zie ook mijn HW boek blz 144/145.
2) je zet HW terug naar fabrieksinstellingen: via File --> Revert all Hauptwerk settings to factory defaults. Blz. 67
Bij de laatste de volgende opmerking: als je bij (de verschillende) orgels combinatiesets het opgeslagen onder Combs01 ... Combs32 moet je die eerst laden als dat orgel actief is, en de combinatie opslaan onder een zelf gekozen naam. Dit moet je voor elk orgel na gaan of dit het geval is en zo nodig dus opslaan onder eigen naam. Doe je dit niet, dan ben je ze allemaal kwijt als je terug gaat naar fabrieksinstellingen.

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com