Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Free edition

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 99

Geregistreerd: 22 jun 2018 07:59

Bericht 30 mei 2019 10:41

Free edition

Heren,

Ruim een jaar geleden heb ik een compleet setje (PC, keyboards, etc) van iemand overgenomen. Op de PC staat gewoon hauptwerk maar aangezien de vorige eigenaar en ikzelf geen licentie hebben maakten we gebruik van de free edition. Hierop hebben we met plezier zonder enig probleem goed kunnen spelen. Heb hauptwerk een tijdje geleden zelfs nog geupdate naar de laatste versie.

Nu had ik nog een SSDtje liggen en wilde die gaan gebruiken voor de PC. Gisteren avond even windows 10 en hauptwerk erop gezet, maar nu heb ik elke paar seconden een piep. Ik begrijp van de site van Milan dat dit in de gratis versie zit, maar wat ik me dan afvraag is waarom ik daar nooit eerder last van gehad heb? Zou het kunnen zijn omdat Gapinge (een betaalde set) erop geïnstalleerd was?

Alvast bedankt!
Johan.
Met vriendelijke groet,
Johan.

van Harmonium naar Hauptwerk

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 30 mei 2019 11:58

Re: Free edition

Bij het opstarten van HW moet je niet kiezen voor "evaluation version" maar voor "free edition"

Berichten: 99

Geregistreerd: 22 jun 2018 07:59

Bericht 30 mei 2019 20:33

Re: Free edition

Oke thx Evert-Jan...

Ik schaam me wel een beetje, niet verder kijken als m'n neus lang is... en als je m'n neus wel is heb gezien dan snap je al helemaal niet dat ik dat niet gezien heb!
Met vriendelijke groet,
Johan.

van Harmonium naar Hauptwerk

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com