Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

NL versie Hauptwerk

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 75

Geregistreerd: 10 feb 2011 12:11

Bericht 16 feb 2011 15:36

NL versie Hauptwerk

Is het een idee om ons gezamelijk in te zetten om Hauptwerk 4 ook in het Nederlands beschikbaar te maken?

Het moet niet zo heel moeilijk zijn om de vertaling te doen. Als je dit met een paar personen oppakt moet het ook niet al teveel werk zijn..? Wellicht dat Milan hiertoe bereidt is om over mee te denken?

Het zal het gebruik van Hauptwerk in Nederland zeker stimuleren!

mvg Corné

Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 16 feb 2011 16:24

Re: NL versie Hauptwerk

Als professioneel vertaler heb ik hierover een aantal keer contact gehad met Brett Milan. Er zijn plannen om HW in de toekomst te vertalen. Onder 'General settings' kun je nu al een optie vinden om de taal te wijzigen, alleen is Engels nu de enige optie.

Het probleem is alleen, dat als MDA HW meertalig gaat aanbieden, dan willen ze het wel goed doen. Dat betekent niet alleen dat de vertaling van hoge kwaliteit moet zijn. Er zal ook support in meerdere talen aangeboden moeten worden. En om dat te organiseren, schijnt nogal problematisch (en duur) te zijn. Het lijkt erop dat men voorlopig nog niet bereid is deze stap te nemen.

Misschien dat HW 4 voor een spectaculaire groei van het aantal gebruikers gaat zorgen en dat men dan bereid is om meertaligheid in overweging te nemen. Maar eerlijk gezegd zie ik dat nog niet zomaar gebeuren.
Gratis orgelmuziek op mijn website.

Berichten: 192

Geregistreerd: 03 feb 2011 21:44

Bericht 19 feb 2011 12:48

Re: NL versie Hauptwerk

Ik ben ontzettend onhandig met Engels, maar toch heb ik er weinig moeite mee in Hauptwerk. Als je dingen niet snapt, kun je altijd nog even www.vertalen.nu gebruiken.
Avatar gebruiker

Berichten: 75

Geregistreerd: 10 feb 2011 12:11

Bericht 22 feb 2011 11:31

Re: NL versie Hauptwerk

Het is begrijpelijk dat het vertalen op hoog niveau moet, dat moet geen probleem zijn als ik lees dat u professioneel vertaler bent. Wat betreft de support, die wordt nu toch ook gewoon gegeven door de dealers van hauptwerk. Ik zie niet zo in dat die 2 met elkaar te maken hebben?

Berichten: 490

Geregistreerd: 12 feb 2011 21:23

Woonplaats: Gouda

Bericht 06 aug 2011 16:05

Re: NL versie Hauptwerk

Is er belangstelling voor een “Google” vertaling van de HW4 gids?

Liever iets met wat kromme Nederlandse zinnen, dan Engels waar je (zoals ik) echt niets van snapt?
Je moet hem wel naast het orgineel gebruiken, omdat daar de plaatjes staat.

In ruwe vorm heb ik hem, de ergste vertaalfouten wil ik er dan uit halen.

Van Brett Milan heb ik per mail, toestemming om hem als vriendendienst te mailen, maar hij mag beslist NIET op een downloadsite gezet worden.

Mvgr Gerrit uit Gouda
HGroet, Gerrit uit Gouda

Berichten: 509

Geregistreerd: 07 feb 2011 22:44

Woonplaats: Putten

Bericht 06 aug 2011 16:17

Re: NL versie Hauptwerk

Heel graag!!. Ik had al een mail gestuurd. :)

Vr. gr.

Tammo
Windows 10 home. Intel (R) Core ( TMi7-6800K CPU @3,40Hz 3,40Hz, RAM 48 GB. 64bits
Geluidskaart: Presonus Studio 1824c , Galm: Lexicon MX 300.
speakers; 2 sets ADAM T8V, orgel 3 klaviers domus 1332

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com