Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Installeren samplet in Hauptwerk V lukt niet

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 3

Geregistreerd: 23 dec 2013 16:36

Bericht 18 apr 2020 14:13

Installeren samplet in Hauptwerk V lukt niet

Beste mensen,

Recent heb ik Hauptwerk 4 vervangen door Hauptwerk V en ook de recente update 5.0.1 geïnstalleerd. Ook zijn er al twee samplesets met succes geladen.
Nu probeer ik sampleset Kampen 1 en sampleset Steendam Apeldoorn te installeren maar krijg bij beide een foutmelding. Van beide sets staan de licensies op de iLok sleutel en ook is het meest recente licensing packages from the Milan Digital Audio geinstalleerd.
Ik krijg de volgende melding:

The organ definition file named 'Bovenkerk-Hinsz-Volume-I.Organ.Hauptwerk.hbx' couldn't be loaded to query its version, while attemping to install the component packages C:/User/keesd/Sample sets/ Kampen/Bovenkerk-Hinz-Vol-1-OrganDefinitionFile.CompPkg.Hauptwerk.rar'. If it's a licensed file then perhaps a license hasn't yet been installed for it.
Message code (for diagnostic purposes): 1223

Wie kan mij een tip geven.

Vriendelijke groet,
Kees den Hoedt

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 18 apr 2020 14:32

Re: Installeren samplet in Hauptwerk V lukt niet

Kees

beiden zijn sample sets met encryted wave files. De encryptie van de audiobestanden is in HW5 gewijzigd. Daarom moet je die 2 sets opnieuw downloaden bij de maker van de set.

Voor Kampen, zie bijlage
MDA-Instrument-Downloads.zip

Voor Apeldoorn: https://www.hauptwerk.nl/hauptwerk5nl.php

Voor beiden betekent het dat je eerst de oude, geïnstalleerde set van de PC moet verwijderen en daarna de nieuwe set kan installeren.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

Keer terug naar Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com