Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

pc verliest memory

Toon actieve onderwerpen

Bericht 14 maart 2019 15:17

pc verliest memory

Hoi, hoi, ik zoek een Computernerd, die zou kunnen zeggen wat er bij mij aan de hand is.
Werk met veel plezier sinds langere tijd met HW. Eindelijk heb ik gisterenavond die HW (alt config.2) geaktiveerd om surround seperat te hebben. Sindsdien krijg ik überhaupt geen orgel meer geladen. De Free GB-indikator rechts boven loopt tijdens het laden binnen enkele minuten terug van 22.9 GB naar 0,1 GB en ik krijg de melding : "your computer appears to be running low on memory." Wat is hier aan de hand?? Of wat heb ik gedaan?? Mijn PC is een AMD FX 8350 eight-core 4.01 GHz met 24 GB RAM. Harddisks zijn alle enorm groot, plaats genoeg. Waarom verliest mijn PC plotseling zijn gehele werkgeheugen? Heeft iemend een idee? Duizend dank voor elke tip.

Bericht 14 maart 2019 19:50

Re: pc verliest memory

Dutchler schreef:Sindsdien krijg ik überhaupt geen orgel meer geladen.

Geldt dit ook voor de oude, bestaande HW omgeving? Of werkt die nog wel goed?

Kun je het laatste deel van de activity log file hier plaatsen waarin staat vanaf het moment van opstarten HW en het laden van een sample set?
In HW: Menu help --> View activity log --> In de webbrowser: Menu bestand en opslaan.
Vervolgens zippen en als bijlage bij je bericht stoppen.

Bericht 14 maart 2019 21:42

Re: pc verliest memory

Merci voor je vreselijk snelle response.
Heb echter net even een reisje geboekt naar de zon en meld me eind volgende week weer. Grtjes

Keer terug naar Computers voor Hauptwerk