Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

pc afsluiten

Toon actieve onderwerpen


Eef

Berichten: 96

Geregistreerd: 13 mei 2011 19:44

Bericht 31 dec 2014 00:22

pc afsluiten

beste forum leden

Even een vraag wie sluit windows + hauptwerk met een powerknop af als ik met de powerknop afsluit met geladen sample set
krijg ik de melding dat windows moet wachten om hauptwerk af te sluiten duur dan ongeveer 15 sec dan sluit de automatisch pc als nog af.
Met een ongeladen hauptwerk is dat niet het geval voor heen had ik die melding niet maar volgens mij begonnen met de update.

Dit is wel niet groot probleem maar ik wilde weten of er nog meer dit probleem hadden of eventueel hebben opgelost.


Mvg Eef

Jan

Berichten: 706

Geregistreerd: 21 feb 2011 00:16

Bericht 31 dec 2014 00:36

Re: pc afsluiten

Eef schreef:beste forum leden

Even een vraag wie sluit windows + hauptwerk met een powerknop af als ik met de powerknop afsluit met geladen sample set
krijg ik de melding dat windows moet wachten om hauptwerk af te sluiten duur dan ongeveer 15 sec dan sluit de automatisch pc als nog af.
Met een ongeladen hauptwerk is dat niet het geval voor heen had ik die melding niet maar volgens mij begonnen met de update.

Dit is wel niet groot probleem maar ik wilde weten of er nog meer dit probleem hadden of eventueel hebben opgelost.


Mvg Eef


Is dat niet vanwege automatische back-up van Hauptwerk?
Is bij mij ook zo sinds de upgrade.

Jan

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 31 dec 2014 00:39

Re: pc afsluiten

Dit is normaal gedrag. HW heeft nl. enige tijd nodig om zelf af te sluiten en zijn instellingen op te slaan (te vergelijken als je een nieuwe sampleset laadt en de vorige eerst uit het geheugen moet).
Bij een automatische back-up van HW duurt het nog langer.
Daarna kan Windows pas worden afgesloten.

Dit proces moet je niet afbreken, want dan ben je zeker de settings kwijt of worden HW bestanden verminkt.

Eef

Berichten: 96

Geregistreerd: 13 mei 2011 19:44

Bericht 31 dec 2014 13:22

Re: pc afsluiten

Dat back-up kom ik regel matig tegen dat klop dat geeft hauptwerk aan en duur wat langer voor die afsluit
bedank voor de medewerking

Mvg Eef

Keer terug naar Computers voor Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com