Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

beeldscherm - aanraken bij linkerscherm werkt niet

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 154

Geregistreerd: 12 maart 2011 16:27

Woonplaats: Hattem

Bericht 02 maart 2019 18:17

beeldscherm - aanraken bij linkerscherm werkt niet

Het beeldscherm aan de linkerkant weigert met vinger aanraking de rechterkant werkt prima als ik het beeldscherm ruil van links naar rechts blijft het het zelfde met de muis werken ze alle bij .

Kan dit in de monitor liggen of is er iets verkeerd afgesteld een vinkje weggehaald?

Ik kan in je boek Evert-Jan er niets van vinden of ik lees niet goed. :roll:


Groet Dick

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 02 maart 2019 20:10

Re: beeldscherm - aanraken bij linkerscherm werkt niet

Het aanraakdeel (touch) van een beeldscherm loopt via de USB aansluiting van beeldscherm naar PC.
Heb je alleen de VGA aansluiting van links en rechts verwisseld of ook de USB aansluiting. Soms is het nodig voor de laatste ook de PC te herstarten om het werkend te krijgen.
Soms kan het een instellingen zijn bij de driver; e.e.a. is merkafhankelijk. Dit valt dan onder het eenmalig afregelen van het touchdeel: je moet dan de vinger op het afgebeelde kruis zetten, enz.


En het boek gaat over Hauptwerk in de praktijk. Het is geen boek voor het oplossen van storingen in een PC, beeldschermstoringen, enz.. Het aantal varianten is veel te groot.
Wel staat een aantal blz.'s over het oplossen van HW storingen (95 - 97, 106), en ook dat dekt niet alle problemen.

Berichten: 154

Geregistreerd: 12 maart 2011 16:27

Woonplaats: Hattem

Bericht 02 maart 2019 20:58

Re: beeldscherm - aanraken bij linkerscherm werkt niet

Dag Evert-Jan,

Ik heb de stekker nog eens goed aangedrukt en hala het doet allemaal weer
We hopen maar dat het blijft doen en bedankt voor het snelle antwoord
p.s. Laat dan in je boek weinig over de pc staan wel zo veel meer over Hauptwerk
en daar gaat het om ik heb er al veel plezier aan gehad.


Goede zondag

Dick

Keer terug naar Computers voor Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com