Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Touchscreen valt uit

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 12 jun 2012 12:24

Re: Touchscreen valt uit

Ik heb nogal eens weigeringen, terwijl - dacht ik - mijn vingers toch niet zo speciaal eruitzien dat een monitor zich daarover eerst eens achter de oren moet gaan zitten krabben......



ben toch benieuwd naar jouw vingers Geert :lol: :lol: :lol:

maar als je de Resolutie op zijn hoogtste stand zet, en de schaalbaarheid DPI vervolgens hoger zet, dan krijg je wel iets grotere pictogrammen, maar het kan ten goede komen aan t.b.v het traceren van je "vinger"positie

want het is een samenspel met de positie die de camera ziet, en de onderliggende pictogram
met de daar bij behorende positie gegevens

gr

jw
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 12 jun 2012 12:31

Re: Touchscreen valt uit

Hoi Kees,

ik heb het door jouw genoemde scherm live bewonderd een maand geleden stond deze bij Alternate in de showroom.

ik heb er even aan gezeten met mijn vingers :) en ik vond dat het scherm goed en snel reageerde op bewegingen,

wel vond ik de kleuren van het beeld wat minder sprekend, maar dat zal een kwestie zijn van instellen, en is ondergeschikt aan het gebruik voor hauptwerk.

ik denk dat het een goede keuze is zeker gezien de prijs

veel plezier ermee

gr

JW
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 12 jun 2012 13:10

Re: Touchscreen valt uit

Ha JW,

Och die kleuren, wat je zegt, voor HW ondergeschikt en het valt aan te passen hè.
Ik heb gewoon een budget keus gemaakt, maar wil wel iets wat niet meteen met twee jaar er de brui aan geeft. Wel, drie jaar garantie, dat is een jaar langer dan de Europese wetgeving verplicht, dus...
Mijn bevindingen volgen nog.
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!

Berichten: 509

Geregistreerd: 07 feb 2011 22:44

Woonplaats: Putten

Bericht 12 jun 2012 13:22

Re: Touchscreen valt uit

Jan Wim schreef:Ik heb nogal eens weigeringen, terwijl - dacht ik - mijn vingers toch niet zo speciaal eruitzien dat een monitor zich daarover eerst eens achter de oren moet gaan zitten krabben......



ben toch benieuwd naar jouw vingers Geert :lol: :lol: :lol:

maar als je de Resolutie op zijn hoogtste stand zet, en de schaalbaarheid DPI vervolgens hoger zet, dan krijg je wel iets grotere pictogrammen, maar het kan ten goede komen aan t.b.v het traceren van je "vinger"positie

want het is een samenspel met de positie die de camera ziet, en de onderliggende pictogram
met de daar bij behorende positie gegevens

gr

jw



Nou Jan Wim,

Geen zorgen om de vingers van Geert. Die doen hun werk uitstekend !!!

Tammo
Windows 10 home. Intel (R) Core ( TMi7-6800K CPU @3,40Hz 3,40Hz, RAM 48 GB. 64bits
Geluidskaart: Presonus Studio 1824c , Galm: Lexicon MX 300.
speakers; 2 sets ADAM T8V, orgel 3 klaviers domus 1332
Avatar gebruiker

Berichten: 1322

Geregistreerd: 21 nov 2011 12:00

Woonplaats: Ermelo

Bericht 12 jun 2012 21:43

Re: Touchscreen valt uit

Heel gek, Jan Wim, met bv Anloo, die toch hele grote touchvlakken heeft, heb ik af en toe dat bij het aanraken er wwel een klein wit sterretje precies in het midden van een stop verschijnt, maar hij schakelt dan toch lekker niet......

Maar ik moet dit nog verder onderzoeken; het kan ook een af en toe optredend probleem met de USB zijn.

Toch was dit o.a. voor mij de aanleiding om 2 stuks Launchpad aan te schaffen; 2e hands ruim voorradig voor plm E 100,- p st. Is ook weer een leuke puzzel om al die gekleurde lampies op een bepaalde manier in te delen, zodat er niet alteveel tekst bij moet.

En als je ze schuin links en rechts opstelt, heeft het wel in de verte iets weg van de bekende Angelsaksische consoles.
Hoewel......heeft ook veel weg van Startrek; soms ben ik weleens bang dat ik ineens dwars door mijn orgelspel heen de kreet 'Scotty......etc etc hoor :oops:

Zij er hier op het forum nog Lauchpad gebruikers??

HG

Geert

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 12 jun 2012 22:00

Re: Touchscreen valt uit

aha Geert,

maar in dat geval Startrek.......... mmmmm, zijn je vingers dan toch niet een beetje zoals ET???????? :lol: :lol: :lol:

sorry Geert kon het niet laten is een grapje

gr

Jan Wim
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 14 jun 2012 18:56

Re: Touchscreen valt uit

Nou mensen,

Vanmiddag het nieuwe http://www.comcom.nl/p/iiyama/touch_screen_monitoren/t2250mts_b1/t2250mts_22_multitouch_5ms_black/ scherm ontvangen. Is plug and play. Alleen, ik had veel, errug veel services uitstaan, dus deed het niet. Tablet service aan en jawel.

Mijn eerst indruk:
Erg mooi en lichtgewicht scherm, zeker in vergelijk met de overleden Elo.
Reageert erg snel en precies, ik heb ook geen moeite met de randen/hoeken, maar, ik heb dan ook geen dikke vingers.
De kleuren zijn ontzettend echt en op proef een DVD van Jos van der Kooy in de Westerkerk, prachtig beeld, beter zelfs dan mijn LG welke ik in mijn kantoor heb.(ook een beste trouwens)
Het zicht is ook opgeknapt, had ik eerst een inbouw zonder lijst er omheen gemaakt, ik ben namelijk niet handig :oops: , dus een wat ruwe plastich rand met het grijze nikkel erachter.
Nu een mooi afgewerkt scherm en mijn vrouw is ook erg enthousiast hierover.

Wel, mijn eerste indruk, na een paar uur. Zoals het er nu uitziet, zou ik in voorkomend geval het scherm meteen weer kopen.

Het is wel lastig leverbaar op dit moment. Comcom.nl heeft er echter nog.

Prijs/kwaliteit is op tweakers ook al bekeken, ik kan niet anders zeggen dan, prima!

Tot zover... ;)
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!

Berichten: 29

Geregistreerd: 12 okt 2011 11:06

Bericht 14 jun 2012 19:49

Re: Touchscreen valt uit

Hallo Kees,

Blij voor je dat je er tevreden mee bent.
Veel en lang plezier ermee.

groet
louis

Berichten: 296

Geregistreerd: 08 maart 2011 22:05

Woonplaats: Elspeet

Bericht 14 jun 2012 21:21

Re: Touchscreen valt uit

Hoi Kees,

Vergeet niet een nieuwe "avatar" te uploaden in je profiel, kunnen we ' em allemaal zien :lol:
Succes ermee ! (nu wachten we samen op de volgende ODF voor volledig breedbeeld)

Groeten uit Nunspeet,

WiBo
Vorige

Keer terug naar Computers voor Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com