Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Midi hardware bestelling betalen via ING

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 121

Geregistreerd: 10 okt 2012 22:12

Woonplaats: Hilversum

Bericht 16 apr 2013 20:45

Midi hardware bestelling betalen via ING

Heren, ik heb bij Midihardware een order geplaatst en gekozen om het geld over te maken, nu heb ik de IBAN en het BIC nummer in de bevestigingsmail erbij gekregen, alleen ING accepteert ze niet, heeft iemand ervaring met betalingen aan Midi hardware ??

Jan

Berichten: 706

Geregistreerd: 21 feb 2011 00:16

Bericht 16 apr 2013 23:10

Re: Midi hardware bestelling betalen via ING

dvwerkhoven schreef:Heren, ik heb bij Midihardware een order geplaatst en gekozen om het geld over te maken, nu heb ik de IBAN en het BIC nummer in de bevestigingsmail erbij gekregen, alleen ING accepteert ze niet, heeft iemand ervaring met betalingen aan Midi hardware ??


Dat verbaast mij. Ik heb in 2012 ook een bestelling gedaan bij Midihardware.com en betaald via IBAN. Mijn bank is de ING. Via telebankieren -was even puzzelen, lezen en typen herinner ik mij- geld overgemaakt en vervolgens de spullen ontvangen.

Geen probleem wat mij betreft.

Jan
Avatar gebruiker

Berichten: 610

Geregistreerd: 02 mei 2012 15:16

Woonplaats: Dordrecht

Bericht 17 apr 2013 11:44

Re: Midi hardware bestelling betalen via ING

Jan,

Ik heb onlangs de Silbermann gekocht, en toen moest ik instellen (ABNAMRO) dat ik buitenlands betalingsverkeer toestond via telebankieren. (moest overmaken naar Duitsland).
Dit is sinds begin dit jaar standaard niet geactiveerd, dit om e.e.a. fraudebestendiger te maken.
Weet niet of alle banken dit hebben gedaan, maar zou een algemene maatregel kunnen zijn.

Via het ABNAMRO scherm kan je dat voor verschillende termijnen toestaan, ik heb gekozen voor 2 dagen en daarna is het weer automatisch geblokkeerd. Duurt ca 2 uur voordat het is geactiveerd.

Wellicht dat je hiermee wat kunt. Anders kan het ook nog gevolg zijn van een cyberaanval ;)

André
Geen dag zonder Bach!
Avatar gebruiker

Berichten: 121

Geregistreerd: 10 okt 2012 22:12

Woonplaats: Hilversum

Bericht 17 apr 2013 20:18

Re: Midi hardware bestelling betalen via ING

Ja hoor het is gelukt via een omweg op de ING site is het nu gelukt !!

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 80 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com