Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

upgrade naar advanced

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 16

Geregistreerd: 07 jul 2012 15:34

Bericht 17 mei 2013 14:11

upgrade naar advanced

Ik heb mijn basic opgewaardeerd naar advanced.Nu doet zich het volgende probleem voor.
Wanneer ik b.v. een willekeurig orgel heb geladen, dan gaat na een paar minuten spelen het geluid
helemaal weg.Na ongeveer een minuut wachten begint hij weer om vervolgens weer te stoppen.
Is er iemand die dit ook heeft gehad en wat is er aan te doen om dit te verhelpen.
Staat er iets verkeerd ingesteld en zo ja,waar kan dit verhelpen.
B.v.d.
Jancru
Avatar gebruiker

Berichten: 1760

Geregistreerd: 22 feb 2011 21:29

Woonplaats: Den Haag

Bericht 17 mei 2013 17:28

Re: upgrade naar advanced

Is de dongle update wel goed uitgevoerd/gelukt??

Groet Jan

Berichten: 16

Geregistreerd: 07 jul 2012 15:34

Bericht 18 mei 2013 11:47

Re: upgrade naar advanced

De dongle update is volgens mij wel goed gegaan.Het moest alleen via een andere computer.Zou het kunnen dat hier iets mis is gegaan? Ik heb nml.mijn gebruik comp.en dan de comp.in het orgel.Omdat de gebruikcomp. altijd aanstaat is de update hier terecht gekomen. Via de comp. van mijn vrouw heb ik de update van haar comp. op kunnen halen.Is het mogelijk dat hier een fout in geslopen is,of dat niet alles is overgekomen.Ik heb de update nu voor alle zekerheid op een stick gezet.

Berichten: 519

Geregistreerd: 21 nov 2012 15:32

Bericht 18 mei 2013 14:48

Re: upgrade naar advanced

Dag Jan,

Heb je een nieuw bestandje van Milan ontvangen via mail? Zo ja, zorg dan dat je dit nieuwe bestandje in Hauptwerk installeert via het menu File\Apply a license update.

Na installatie Hauptwerk afsluiten en opnieuw opstarten. Dan zou het toch moeten werken...

Fokko

Berichten: 16

Geregistreerd: 07 jul 2012 15:34

Bericht 18 mei 2013 16:03

Re: upgrade naar advanced

De upgrade werkt nu naar behoren.De fout zat hem in een paar instellingen.Harrie Sieders (leverancier) gaf mij
aan en ziedaar,het orgel blijft nu doorspelen.Wel moet ik eenmalig de instelling hoger zetten.
Bedankt voor de reacties,
Jan

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 75 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com