Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Behringer produkten

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 132

Geregistreerd: 21 feb 2011 22:21

Woonplaats: Giessenburg

Bericht 29 maart 2011 20:35

Behringer produkten

Bestel geen!!!! Behringer produkten als deze niet op voorraad zijn bij een dealer.Ik heb een accoustic systeem besteld,begin maart,deze word mischien geleverd week 19,of als het tegen zit nog 2 maanden later.Ik heb direct betaald na bestelling,en dan krijg je dit als antwoord.Wees dus gewaarschuwd.De dealers kunnen hier niks aan doen uiteraard.Dus die neem ik niks kwalijk.

vr.gr:Jan.
Avatar gebruiker

Berichten: 111

Geregistreerd: 07 feb 2011 22:35

Woonplaats: Urk

Bericht 29 maart 2011 22:18

Re: Behringer produkten

Beste Jan, moet die dealer niet zorgen dat hij het op voorraad houd dan? Zomaar even een suggestie hoor....
Ik neem aan dat een dealer ook wel iets weet van levertijden bij diverse fabrikanten.

Groet

Berichten: 132

Geregistreerd: 21 feb 2011 22:21

Woonplaats: Giessenburg

Bericht 30 maart 2011 11:46

Re: Behringer produkten

Beste Lubbert,
Ik heb gebeld met de dealer,Bax in Goes,die vertelde mij dat het een drama is bij Behringer qua leveringen.Ik heb daar i.d geen snars mee te maken maar....als het niet op voorraad is kan ik daar wel op gaan zitten wachten.een weekje,oke,maar dit is niet leuk meer.ook Peter Verspuy in Rotterdam heeft deze reverb niet op voorraad.een rare kwestie.

vr.gr:Jan.
Avatar gebruiker

Berichten: 89

Geregistreerd: 19 feb 2011 17:33

Bericht 04 apr 2011 12:57

Re: Behringer produkten

Misschien dat je de bestelling kunt annuleren?

Voor zover ik weet doen ze bij Bax-shop meestal niet moeilijk over ruilen e.d.

Berichten: 132

Geregistreerd: 21 feb 2011 22:21

Woonplaats: Giessenburg

Bericht 09 apr 2011 23:27

Re: Behringer produkten

Eindelijk,na 6 weken is mijn Behringer reverb binnen,5 weken eerder als gepland.Hulde aan de firma Behringer voor zo,n vlotte levering aan de dealer,pfffffftttttttt!!!!!!.Wel alle dank aan de firma Bax in Goes,de dealer dus,die mij van week op week op de hoogte heeft gehouden omtrend de levering.
Jan.

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com