Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Hauptwerk opname publiceren, mag dat?

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 15

Geregistreerd: 06 nov 2013 10:01

Woonplaats: Langley BC, Canada

Bericht 08 nov 2013 06:05

Hauptwerk opname publiceren, mag dat?

Ik ben de kleine lettertjes van de verschillende sample set leveranciers gaan lezen. Niet veel schokkends, maar ik ben wel benieuwd naar al die YouTube opnames en MP3s, en natuurlijk Contrabombarde. In sommige gevallen schijnen de producenten voorbeelden van hun sets met open armen te ontvangen. Vraagt iedereen toestemming? Ik ben benieuwd of hier strikt mee wordt omgegaan of dat er een oogje wordt toegeknepen (... of misschien heb ik het verkeerd gelezen...). Ik werk nog met gratis sets en demonstraties en heb niks opgenomen. Voor ik dat in m'n hoofd krijg wil ik graag weten wat de meeste mensen doen. Als iedereen te hard rijdt dan wil ik het verkeer niet ophouden ;-)
Gr.
Frank

Berichten: 316

Geregistreerd: 13 feb 2011 17:30

Woonplaats: Woerden

Bericht 08 nov 2013 08:02

Re: Hauptwerk opname?

Hoi,

Ik heb een aantal opnames geplaatst op contrabombarde. Van OrganArt heb ik eerst netjes toestemming gevraagd (en gekregen). Van de andere sampleset die ik heb was het voor contrabombarde geen probleem.
Als iedereen op de snelweg 150 rijdt terwijl 130 mag, dan zal ik toch degene zijn die 130 rijdt. Ga liever een keer uit eten dan dat ik een bekeuring betaal.

Mvg,
Paul.

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 58 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com