Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

les in reaper et.

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 1322

Geregistreerd: 21 nov 2011 12:00

Woonplaats: Ermelo

Bericht 27 jan 2014 21:01

Re: les in reaper et.

Btje laat opgeschakeld in dit topic.....Hee Dirk, Hooglanderveen.... ik heb plm 30 jr in Hoogland gewoond en dus natuurlijk ook vaak in jouw - helaas door de woningbouw volledig uiteengerukte - dorpje mogen rondkijken.

Nu woon ik in Ermelo, dus wie weet, kunnen we nog eens wat ervaringen uitwisselen.

Wat dit topic betreft: een boel voorspelbare reakties. Zelf sta ik ook niet zo te trappelen voor een demonstratie/uitleg, maar om eea eens in een kleinere kring van belangstellenden door te nemen, dat zou wel iets zijn.

Maar ik hoor ook alweer meteen geluiden uit de hoek van de commercie?? Das dan weer wat lastiger.......

HG

Berichten: 509

Geregistreerd: 07 feb 2011 22:44

Woonplaats: Putten

Bericht 27 jan 2014 21:44

Re: les in reaper et.

Geert schreef:Btje laat opgeschakeld in dit topic.....Hee Dirk, Hooglanderveen.... ik heb plm 30 jr in Hoogland gewoond en dus natuurlijk ook vaak in jouw - helaas door de woningbouw volledig uiteengerukte - dorpje mogen rondkijken.

Nu woon ik in Ermelo, dus wie weet, kunnen we nog eens wat ervaringen uitwisselen.

Wat dit topic betreft: een boel voorspelbare reakties. Zelf sta ik ook niet zo te trappelen voor een demonstratie/uitleg, maar om eea eens in een kleinere kring van belangstellenden door te nemen, dat zou wel iets zijn.

Maar ik hoor ook alweer meteen geluiden uit de hoek van de commercie?? Das dan weer wat lastiger.......

HG


als dat ervaringen uitwisselen in kleine kring wordt, zal dat voor de leek (en daar heb ik dit topic voor geopend) vermoedelijk in technische en dus onbegrijpelijke termen worden uitgewisseld en zal die leek daar niets aan hebben.
Tammo
Windows 10 home. Intel (R) Core ( TMi7-6800K CPU @3,40Hz 3,40Hz, RAM 48 GB. 64bits
Geluidskaart: Presonus Studio 1824c , Galm: Lexicon MX 300.
speakers; 2 sets ADAM T8V, orgel 3 klaviers domus 1332

Berichten: 75

Geregistreerd: 22 aug 2012 09:45

Bericht 27 jan 2014 22:46

Re: les in reaper et.

Hoi allemaal,

Ik woon in Coevorden.

Verder is omgeving Zwolle/ Kampen natuurlijk prima
Mijn Hauptwerkgaven zijn minimaal, ben dus op zoek naar een basiscursus.

Grappig, ik heb ook ongeveer een leven lang in Hoogland gewoond.
Mijn eerste orgelplek, Westerkerk Amersfoort, ach jeugdherinnering....

Johan
Avatar gebruiker

Berichten: 24

Geregistreerd: 08 feb 2013 20:11

Woonplaats: Hooglanderveen

Bericht 27 jan 2014 22:58

Re: les in reaper et.


als dat ervaringen uitwisselen in kleine kring wordt, zal dat voor de leek (en daar heb ik dit topic voor geopend) vermoedelijk in technische en dus onbegrijpelijke termen worden uitgewisseld en zal die leek daar niets aan hebben.
Tammo


Hoi Tammo,

Jammer, dat je er zo over denkt. Wat reaper betreft heb ik even een uurtje iets geprobeerd, dus ik ben ook een grote leek op dit gebied. Ik dacht begrepen te hebben, dat je juist enige ervaring had met reaper. Een avondje met zń drieën leek me juist wel leuk.

Moeilijke termen hoef je van mij niet te verwachten.

Ik houd me dus aanbevolen voor avondje.

Groeten,

Dirk Gerrit.

Berichten: 509

Geregistreerd: 07 feb 2011 22:44

Woonplaats: Putten

Bericht 28 jan 2014 06:31

Re: les in reaper et.

Dirk G schreef:

als dat ervaringen uitwisselen in kleine kring wordt, zal dat voor de leek (en daar heb ik dit topic voor geopend) vermoedelijk in technische en dus onbegrijpelijke termen worden uitgewisseld en zal die leek daar niets aan hebben.
Tammo


Hoi Tammo,

Jammer, dat je er zo over denkt. Wat reaper betreft heb ik even een uurtje iets geprobeerd, dus ik ben ook een grote leek op dit gebied. Ik dacht begrepen te hebben, dat je juist enige ervaring had met reaper. Een avondje met zń drieën leek me juist wel leuk.

Moeilijke termen hoef je van mij niet te verwachten.

Ik houd me dus aanbevolen voor avondje.

Groeten,

Dirk Gerrit.


Zo'n avondje kan altijd! En is nooit weg. Maar mijn ervaring met die fotoclub was; het begon met avondjes bij iemand thuis, maar de belangstelling werd zo groot dat het niet meer in huis te doen was. Gevolg ;minstens honderd man kwam naar zulke bijeenkomsten.

Hgr.
Tammo
Windows 10 home. Intel (R) Core ( TMi7-6800K CPU @3,40Hz 3,40Hz, RAM 48 GB. 64bits
Geluidskaart: Presonus Studio 1824c , Galm: Lexicon MX 300.
speakers; 2 sets ADAM T8V, orgel 3 klaviers domus 1332
Vorige

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 55 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com