Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Midifiles inspelen en delen?

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 152

Geregistreerd: 02 apr 2011 21:48

Woonplaats: Alblasserdam

Bericht 21 mei 2011 20:46

Midifiles inspelen en delen?

Beste mensen,

Is het geen idee om ergens (misschien op deze site) ingespeelde midifiles te delen met elkaar?

H gr

Chiel Jan

Berichten: 194

Geregistreerd: 05 maart 2011 18:31

Bericht 23 mei 2011 01:12

Re: Midifiles inspelen en delen?

Chiel Jan schreef:Beste mensen,

Is het geen idee om ergens (misschien op deze site) ingespeelde midifiles te delen met elkaar?

H gr

Chiel Jan


Dat kan sinds kort op contrebombarde.com
Avatar gebruiker

Berichten: 152

Geregistreerd: 02 apr 2011 21:48

Woonplaats: Alblasserdam

Bericht 23 mei 2011 19:27

Re: Midifiles inspelen en delen?

Roland schreef:Dat kan sinds kort op contrebombarde.com


Daar heb ik ook op gezocht maar niks gevonden. Wel audiofiles die je kunt beluisteren maar geen midifiles die je kunt inladen.

Berichten: 194

Geregistreerd: 05 maart 2011 18:31

Bericht 23 mei 2011 21:13

Re: Midifiles inspelen en delen?

Chiel Jan schreef:
Roland schreef:Dat kan sinds kort op contrebombarde.com


Daar heb ik ook op gezocht maar niks gevonden. Wel audiofiles die je kunt beluisteren maar geen midifiles die je kunt inladen.



Dat kan kloppen, het kan ook pas sinds aan paar dagen er is wel een midi-file ge upload maar dat is theaterorgel muziek
wel mooi gespeeld overigens.

Berichten: 126

Geregistreerd: 12 feb 2011 12:22

Woonplaats: Veluwe

Bericht 25 mei 2011 20:08

Re: Midifiles inspelen en delen?

Ik vind het idee van Chiel Jan zo gek nog niet.
Een aantal midifiles zouden op deze site niet misstaan, vooral nu het mogelijk is in Hauptwerk midifiles in te laden.
Is het trouwens mogelijk om in Hauptwerk de midi kanalen van een midifile aan te passen ?

Berichten: 194

Geregistreerd: 05 maart 2011 18:31

Bericht 25 mei 2011 20:51

Re: Midifiles inspelen en delen?

Dirk schreef:Ik vind het idee van Chiel Jan zo gek nog niet.
Een aantal midifiles zouden op deze site niet misstaan, vooral nu het mogelijk is in Hauptwerk midifiles in te laden.
Is het trouwens mogelijk om in Hauptwerk de midi kanalen van een midifile aan te passen ?


Nee je kunt de midifile niet aanpassen in Hauptwerk zelf, maar andersom kan natuurlijk wel, de kanalen van het orgel aanpassen aan de midifile. Dit is echter niet aan te raden omdat je dan blijft veranderen.
Ik gebruik Reaper http://www.reaper.fm/download.php om de midifiles mee aan te passen.

Berichten: 194

Geregistreerd: 05 maart 2011 18:31

Bericht 15 nov 2011 15:05

Re: Midifiles inspelen en delen?

Chiel Jan schreef:Beste mensen,

Is het geen idee om ergens (misschien op deze site) ingespeelde midifiles te delen met elkaar?

H gr

Chiel Jan



Ik wacht nog steeds met smart op een door Jou ingespeelde improvisatie in barrok stijl zoals toen in Alblasserdam.. ;)
Maar ik ben heel geduldig..
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 15 nov 2011 19:48

Re: Midifiles inspelen en delen?

Gewoon die cd kopen Roland, mits je die nog niet hebt... ;)

Verder moet CJ gewoon even een account aanmaken op www.contrebombarde.com, als hij dat nog niet deed en vooral niet alleen in midi, maar ook in wave op de site uploaden. Ik heb geen HW vier en dus ben ik met waves een stuk blijer!
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!

Berichten: 194

Geregistreerd: 05 maart 2011 18:31

Bericht 16 nov 2011 16:40

Re: Midifiles inspelen en delen?

Kees Hoekman schreef:Gewoon die cd kopen Roland, mits je die nog niet hebt... ;)

Verder moet CJ gewoon even een account aanmaken op http://www.contrebombarde.com, als hij dat nog niet deed en vooral niet alleen in midi, maar ook in wave op de site uploaden. Ik heb geen HW vier en dus ben ik met waves een stuk blijer!


Wav en MIDI ja, dat zou geweldig zijn. MIDI alleen gaat trouwens ook niet. Bent U niet van plan te "upgraden" zoals dat heet? Of bent U ook heel geduldig en wacht U op de versie met ingebouwde galm?
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 16 nov 2011 17:01

Re: Midifiles inspelen en delen?

Oh zeg maar jij tegen mij!

Geduldig... nou soms. Nee, ik ben op dit ogenblik niet in de gelegenheid hw4 aan te schaffen, maar áls ik het deed, zou ik waarschijnlijk wel voor die met ingebouwde galm gaan ja. Ik heb nu reaper, 't welk ik uitsluitend voor Haverhill gebruik, want ik vind dat orgel zoooo droog. Voor mijn gevoel past dat niet bij een dergelijk orgel, tenminste, afhankelijk wat je erop speelt uiteraard.
Anloo en reaper is een slechte combi, tenminste, bij mij. Kan aan instellingen liggen.
Doch ik vind het werken met twee programma's omslachtig en wanneer dat straks niet meer hoeft én ik ben instaat weer eens wat geld aan mijn hw-set uit te geven, ja, dan die met galm!
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 11 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com