Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Geen Nieuws meer ??

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 205

Geregistreerd: 22 okt 2012 14:15

Woonplaats: Hardinxveld Giessendam

Bericht 01 mei 2015 13:06

Geen Nieuws meer ??

Het is vandaag 2 maanden geleden dat er "nieuws " was op pcorgan ... , is de bron opgedroogd ?? :D :(
Het belangrijkste in de muziek staat niet in de noten.
Gustav Mahler

Jan

Berichten: 706

Geregistreerd: 21 feb 2011 00:16

Bericht 01 mei 2015 13:15

Re: Geen Nieuws meer ??

Dan maar nieuws in plaats van News.

Op 9 mei is weer de jaarlijkse orgeldag NoordNederland. Ik heb mij hiervoor, dit jaar voor het eerst, ingeschreven en vertrek 's ochtends op tijd richting het noorden van Groningen.
http://www.orgelnieuws.nl/0905-orgeldag-noord-nederland/
http://www.hinszorgelleens.nl/orgeldag-2/

Jan

Berichten: 174

Geregistreerd: 16 feb 2011 13:37

Bericht 01 mei 2015 16:59

Re: Geen Nieuws meer ??

Hé wat leuk,
Ik heb me ook voor het eerst opgegeven, samen met m'n dochter.
We gaan vier orgels bespelen.
Vr. groet,
Henri

Berichten: 18

Geregistreerd: 14 feb 2011 15:50

Bericht 02 mei 2015 10:17

News.

Hallo Gert,

Ik zie al ruim 2 maand geen nieuws meer op je Hauptwerkt site.

Is er de laatste tijd weinig interessants te melden?

groeten Gerrit

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 02 mei 2015 10:29

Re: Geen Nieuws meer ??

ik denk dat er altijd wel nieuws is in de orgelwereld.

maar ik kan me voorstellen dat als er geen nieuwe sets zijn, Gert ook minder "voer" binnen krijgt.

(en Gert heeft volgens mij ook een gezin met opgroeiende kinderen, die ook aandacht nodig hebben,
privé moet het ook maar passen om , toch aardig wat tijd in de site te steken)


dus ik kan me voorstellen dat er momenten zijn dat de site even wat achterop komt.





en van de Bavo krijgen we ook geen nieuws :o
we zijn nu denk ik toch al zowat 5 maanden verder na de introductie,

maar goed ook Voxus heeft neven activiteiten , dus in beide zaken

"geduld is een zeer schone zaak"


gr

JW
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 5131

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 02 mei 2015 10:50

Re: Geen Nieuws meer ??

Er is ook weinig nieuws te melden:
- Freiberg, Petrikirche heeft een update gekregen
- Steinkirchen, Arp Schnitger is 2 weken geleden uitgekomen

En dat was het m.i. wel sinds begin dit jaar.

Naast het wachten op de Bavo surround is ook het wachten op een update van Hauptwerk. Maar die wacht weer op een update van de QT library, die ook vertraging heeft opgelopen ...............
En verder op de nieuwe set: het Holzhey orgel in Weissenau
Avatar gebruiker

Berichten: 112

Geregistreerd: 03 dec 2012 17:58

Woonplaats: Werkendam

Bericht 02 mei 2015 20:18

Re: Geen Nieuws meer ??

Ik wacht op Heusden
Avatar gebruiker

Berichten: 238

Geregistreerd: 13 feb 2011 13:44

Woonplaats: apeldoorn

Bericht 02 mei 2015 22:19

Re: Geen Nieuws meer ??

Zal nog wel even duren....
Maar ik heel erg benieuwd naar Dudelange.

Jochum

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 05 mei 2015 16:31

Re: Geen Nieuws meer ??

Vanwege andere prioriteiten (ik heb meer gelezen dan orgel gespeeld), drukte in gezin, drukte op werk en twee keer griep miste ik de afgelopen tijd de motivatie om veel aan PCorgan te doen.

Vandaag heb ik de site weer een beetje bijgewerkt, o.a. de pagina's waren wat verouderd:
- http://www.pcorgan.com/Benodigdheden.html
- http://www.pcorgan.com/SampleSets.html

Ik stel het heel erg op prijs als er iemand is die de Benodigdheden-pagina's eens kritisch wil doorlezen.
Aanvullingen zijn hartelijk welkom!
Mail ze op info@pcorgan.com, dan zal ik de info verwerken.

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 06 mei 2015 20:21

Re: Geen Nieuws meer ??

Evert-Jan, hartelijk bedankt voor de correcties en aanvullingen!
Opmerkingen van anderen zijn ook hartelijk welkom.

Berichten: 50

Geregistreerd: 23 aug 2012 18:56

Bericht 07 mei 2015 22:04

Re: Geen Nieuws meer ??

bericht verwijderd.
Laatst bijgewerkt door Vayneorgan op 07 mei 2015 22:14, in totaal 1 keer bewerkt.

Jan

Berichten: 706

Geregistreerd: 21 feb 2011 00:16

Bericht 07 mei 2015 22:06

Re: Geen Nieuws meer ??

Vayneorgan schreef:Er is heel veel nieuws, ook voor thuisorganisten, denk aan spectaculaire veel betere vervangers ipv geluidskaarten, alleen door de regels van dit forum worden die achtergehouden want ze zijn commercieel volgens de moderators.......


Misschien dan je nieuws posten in de commerciële categorie? Daar is toch niets op tegen?
De laatste bijdrage hierin is al een maand oud.

Jan

Berichten: 50

Geregistreerd: 23 aug 2012 18:56

Bericht 07 mei 2015 22:23

Re: Geen Nieuws meer ??

Jan schreef:
Vayneorgan schreef:Er is heel veel nieuws, ook voor thuisorganisten, denk aan spectaculaire veel betere vervangers ipv geluidskaarten, alleen door de regels van dit forum worden die achtergehouden want ze zijn commercieel volgens de moderators.......


Misschien dan je nieuws posten in de commerciële categorie? Daar is toch niets op tegen?
De laatste bijdrage hierin is al een maand oud.

Jan



Ha Jan, nee hoor. was mijn bedoeling helemaal niet. Ik heb alleen aangegeven dat er wel nieuws is, maar dat wordt commercieel niet meer op dit forum geplaatst wordt, ook niet bij de rubriek commercieel aanbieders. Ik was alleen getriggerd door de mededeling dat er weinig nieuws op dit forum stond en daar maakte ik een opmerking over. Bij de discussie over hoofdtelefoons worden inmiddels merken en typen genoemd. Een maand geleden strafbaar! En dat in een topic niet bij commercieel aanbieders.Chapeau! Het forum gaat vooruit!
Avatar gebruiker

Berichten: 610

Geregistreerd: 02 mei 2012 15:16

Woonplaats: Dordrecht

Bericht 10 mei 2015 23:54

Re: Geen Nieuws meer ??

Vayneorgan schreef:
Jan schreef:
Vayneorgan schreef:Er is heel veel nieuws, ook voor thuisorganisten, denk aan spectaculaire veel betere vervangers ipv geluidskaarten, alleen door de regels van dit forum worden die achtergehouden want ze zijn commercieel volgens de moderators.......


Misschien dan je nieuws posten in de commerciële categorie? Daar is toch niets op tegen?
De laatste bijdrage hierin is al een maand oud.

Jan



Ha Jan, nee hoor. was mijn bedoeling helemaal niet. Ik heb alleen aangegeven dat er wel nieuws is, maar dat wordt commercieel niet meer op dit forum geplaatst wordt, ook niet bij de rubriek commercieel aanbieders. Ik was alleen getriggerd door de mededeling dat er weinig nieuws op dit forum stond en daar maakte ik een opmerking over. Bij de discussie over hoofdtelefoons worden inmiddels merken en typen genoemd. Een maand geleden strafbaar! En dat in een topic niet bij commercieel aanbieders.Chapeau! Het forum gaat vooruit!


Pffff.... gaan we weer, volgens mij snap jij niet het verschil tussen het aanbieden/aanprijzen van een product door iemand die daar zelf als iemand zonder commerciële belangen goede ervaringen mee heeft, en het aan de man brengen van je handel. Ga lekker ergens anders lopen vervelen, zeuren en het beledigde mannetje uithangen...
Geen dag zonder Bach!
Avatar gebruiker

Berichten: 326

Geregistreerd: 05 aug 2011 16:03

Woonplaats: Rijsenhout

Bericht 11 mei 2015 07:36

Re: Geen Nieuws meer ??

Moet dat nou weer zo, beste Abco (of wie ook maar de berichten namens Vaynorgan post)?
Wat heeft zo'n cynische reactie nu voor zin...

Er wordt in dit topic gesuggereerd dat er weinig nieuws is.
Vervolgens beweer je dat er bij jullie van alles aan nieuws te melden is.
Een blik op het topic van Vayneorgan (zie http://www.pcorgel.nl/viewtopic.php?f=8&t=688 )leert dat de laatste bijdrage daar van februari is.
Als er wel nieuws van jullie kant te melden was, had het dan daar geplaatst. Er zit bij mij gewoon een antwoord-knop onderaan dat topic... Dat zal voor jou niet anders zijn neem ik aan...

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com