Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

prijzen samples; waar te vinden?

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 98

Geregistreerd: 24 jul 2015 15:12

Bericht 30 jul 2015 11:44

prijzen samples; waar te vinden?

Ik zoek me wezenloos naar de prijzen van samples.
Is er ergens een overzicht te krijgen? Als ik de leveranciers aanklik zie ik meestal alleen orgel-info maar geen prijs.
Soms staat ergens iets of zie ik wat bij toeval, maar zijn er misschien ook wel eens aanbiedingen of kortingacties?
En maakt het wat uit of je zelf download of (waarom eigenlijk?) via een leverancier koopt? Ik snap de aankoop methode niet helemaal...

Nog iets; als je een sample van iemand anders koopt kan je die dan zonder meer gebruiken (ik heb de dongle en HW extended version) of hoort er nog een reg.code bij oid? Zit zo'n bescherming alleen in de dongle of is die gekoppeld aan je moederboard? (maw. kan je ook een sample downloaden en met geleende dongle eerst uitproberen op je eigen installatie en in alle rust?)

bvd!
Avatar gebruiker

Berichten: 326

Geregistreerd: 05 aug 2011 16:03

Woonplaats: Rijsenhout

Bericht 30 jul 2015 12:21

Re: prijzen samples; waar te vinden?

Je bent warm :D Op deze website staat namelijk een overzicht.
Zie deze link: http://www.pcorgan.com/SampleSets.html (te bereiken via de knop Sample Sets in het menu bovenaan de website).

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 30 jul 2015 15:57

Re: prijzen samples; waar te vinden?

Let op, de prijzen op http://www.pcorgan.com/SampleSets.html zijn 'richtprijzen', het zijn prijzen hoeveel de set 'eens' heeft gekost. Het is ondoenlijk om het precies bij te houden.
Dus voor de echte prijs is de site van de sampleset leverancier het meest betrouwbaar.

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 44 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com