Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

voor webmaster (?): fout in toelichting?

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 98

Geregistreerd: 24 jul 2015 15:12

Bericht 03 sep 2015 13:56

voor webmaster (?): fout in toelichting?

Op de http://www.pcorgan.com/SampleSets1735Freiberg.html wordt in de tekst plotseling gesprongen naar een sample van zwolle. Ik denk dat hier iets niet goed is of anders verwarrend.

Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 03 sep 2015 20:32

Re: voor webmaster (?): fout in toelichting?

Je bedoelt deze zin?
Hoewel ik al erg enthousiast was over de Surround versie van Zwolle, is dat nu nog meer toegenomen.


Ik denk dat Gert hier bedoelt dat hij over de surroundversie van Freiberg nog enthousiaster is dan over de surroundversie van Zwolle. Bedenk dat deze tekst nog over Freiberg versie 1 gaat. In die tijd was surround nog iets nieuws. Zwolle was dacht ik de allereerste surroundset.
Gratis orgelmuziek op mijn website.

Berichten: 98

Geregistreerd: 24 jul 2015 15:12

Bericht 04 sep 2015 00:04

Re: voor webmaster (?): fout in toelichting?

het blijft verwarrend waar het nu over gaat, over zwolle of freiberg waar zijn enth. is toegenomen.

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 04 sep 2015 06:50

Re: voor webmaster (?): fout in toelichting?

Ik vind er geen verwarring.

De bespreking gaat over Freiberg voorzien van surround.

En dan maakt Gert in zijn verhaal even een vergelijk, met de toen al beschikbare Zwolle die eveneens in surround was verschenen.en ten opzichte van Zwolle dat al positief werd ontvangen, was Freiberg weer een stapje hoger in de surround opname, vandaar dat Gert schreef :
Mijn enthousiasme is alleen maar toegenomen..............



(Ten opzichte van het toen nieuwe surround in hauptwerk, was Zwolle al een verbetering, na alle " platte" 2 kanaals sets, voor de opname producent was surround techniek nog een leer proces , om het surround netjes te laten intregeren ten opzichte van de front weergave.
Omdat je met meerkanaals opname onvermijdelijk buiten een natuurlijke latency, ook tegen een fase verschuiving aan loopt)

Gr
Jw
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 04 sep 2015 07:14

Re: voor webmaster (?): fout in toelichting?

bruce,
Sorry, als mijn teksen verwarring hebben opgeroepen.
Houd steeds goed in de gaten welke datum er onder de teksten staat, in dit geval: januari 2009
Dus dat betrof de situatie van toen.
Sommige teksten zijn door de tijd achterhaald.

Berichten: 98

Geregistreerd: 24 jul 2015 15:12

Bericht 07 sep 2015 13:30

Re: voor webmaster (?): fout in toelichting?

helder, bedankt!

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com