Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

december-aanbiedingen

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 221

Geregistreerd: 25 jul 2012 20:27

Woonplaats: Ede

Bericht 02 dec 2015 17:06

december-aanbiedingen

Was het voorheen niet zo dat december altijd de aanbiedingen-maand was ? Kan hier nu niks over vinden, of heb ik iets gemist?

Berichten: 296

Geregistreerd: 08 maart 2011 22:05

Woonplaats: Elspeet

Bericht 02 dec 2015 18:06

Re: december-aanbiedingen

Voor koopjes met korting kun je op dit moment i.i.g. terecht bij:

IA Holiday Sale 2015
effective from today until 31 January 2016: all products 20% off.
See it here; http://sites.fastspring.com/inspiredaco ... duct/scots

MGB - Midi Gadget Boutique
http://www.midiboutique.com/clearance-sales

Pipeloops
http://www.pipeloops.com/news.php?article=21

Wellicht volgen er meer :roll:

Groeten
Wibo

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 02 dec 2015 18:17

Re: december-aanbiedingen

Ook 2e-hands is er op dit moment het nodige in de aanbieding, zie viewforum.php?f=5 waaronder mijn aanbod van de PAB (concertzaalorgel met 92 registers).
Avatar gebruiker

Berichten: 221

Geregistreerd: 25 jul 2012 20:27

Woonplaats: Ede

Bericht 03 dec 2015 10:39

Re: december-aanbiedingen

even op die man met de stoomboot wachten Dirk-Jan ;)


Haha, zo'n grote stoomboot komt er nooit bij ons... :)

Voor koopjes met korting kun je op dit moment i.i.g. terecht bij: .....


Ja, maar daar zit niet bij wat ik zoek helaas.

Ook 2e-hands is er op dit moment het nodige in de aanbieding, zie viewforum.php?f=5 waaronder mijn aanbod van de PAB (concertzaalorgel met 92 registers)


Hier heb ik achter het net gevist, ben op zoek naar Utrecht en voor het aanbod van Undix was ik te laat. :(

Maar we kijken rustig verder... Zal vast goedkomen!

Berichten: 55

Geregistreerd: 10 mei 2013 14:26

Bericht 07 dec 2015 10:29

Re: december-aanbiedingen

Bij MDA is de wintersale vandaag ook weer begonnen.
15% korting op alle MDA producten.

Groet,

Albert
Avatar gebruiker

Berichten: 97

Geregistreerd: 07 jul 2012 15:20

Woonplaats: Waarder (ZH)

Bericht 10 dec 2015 17:03

Re: december-aanbiedingen

Ja ja, de stoomboot is zeker langs geweest,

Eerst Hauptwerk Basic aangeschaft met 15% destijds, nu de upgrade naar advanced met 17% (Via Andre Bovenschen, momenteel 2% extra korting).

Wie doet dat mij na 8-)
Met vriendelijke groet,

Jan Barend
2 klaviers inbouworgel, pedaal, midi 128 interface, i7-6700K, 32 GB Ram, M2-SSD, Emu 0404, Hauptwerk Advanced, Dom Utrecht Sampleset.
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 16 dec 2015 23:09

Re: december-aanbiedingen

Snif, had ik even pech, ik had de usb-key rechtstreeks bij MDA besteld. Alleen ik had hem naar een ander adres laten verzenden,(ik ben namelijk overdag aan het werk ) dit bleek dus een zakelijk adres te zijn. ik dacht voor een koopje klaar te zijn $599.

Maar FedEx belde met de mededeling hij miste een btw nummer. Ik zei wat ?????. :idea: het was een privé bestelling . Tja dan had je het niet naar een zakelijk adres moeten versturen. Dus die beste man van het zakelijk adres belde mij, en of ik nog even €144 kon afrekenen. :cry:
Ben ik helemaal duur uit. en nu hebben ze de discount korting van 15% nog geen 10 dagen later. Bah hadden ze toch ook wel even kunnen vermelden. :cry:

Ik ben dom geweest, ik had bij opmerkingen in moeten vullen dat dat er een invoice bij moest waar alleen sample op moest staan ,had ik ook geen 21% btw gehad :(
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 17 dec 2015 00:51

Re: december-aanbiedingen

Maar ben je bij import niet altijd btw kwijt? Hoe dan ook is het zaak om er mee te rekenen dat prijzen vaak zonder btw vermeldt worden

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 17 dec 2015 00:53

Re: december-aanbiedingen

Dat is zonde van het geld.
En het gebeuren heeft niets te maken dat het naar een zakelijk adres gestuurd is (behalve dan het BTW nr). De BTW/invoerrechten moest je zo wie zo betalen. Zie ook http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/douane/goederen_ontvangen_uit_het_buitenland/

Maar als je even op het forum gezocht had, dan had je ervaringen van anderen kunnen lezen: viewtopic.php?p=9621
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 17 dec 2015 22:56

Re: december-aanbiedingen

Evert-Jan schreef:Dat is zonde van het geld.
En het gebeuren heeft niets te maken dat het naar een zakelijk adres gestuurd is (behalve dan het BTW nr). De BTW/invoerrechten moest je zo wie zo betalen. Zie ook http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/douane/goederen_ontvangen_uit_het_buitenland/

Maar als je even op het forum gezocht had, dan had je ervaringen van anderen kunnen lezen: viewtopic.php?p=9621
Tja weer wat wijzer geworden. maar ik heb al zo veel bestellingen uit Amerika en china gehad , dit is dus gewoon misgegaan. De invoice had een sample moeten zijn met 000 op de bijgevoegde factuur. och jammer. Maar jaja wel een dongle haha
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Berichten: 519

Geregistreerd: 21 nov 2012 15:32

Bericht 17 dec 2015 23:56

Re: december-aanbiedingen

Bucanier schreef: Tja weer wat wijzer geworden. maar ik heb al zo veel bestellingen uit Amerika en china gehad , dit is dus gewoon misgegaan. De invoice had een sample moeten zijn met 000 op de bijgevoegde factuur. och jammer. Maar jaja wel een dongle haha


Het is wel zo netjes hoor om btw te betalen bij import. Ook Milan zal echt geen fraude willen plegen door jou een 0 -zending te sturen.
Avatar gebruiker

Berichten: 561

Geregistreerd: 08 nov 2015 12:17

Woonplaats: urk

Bericht 18 dec 2015 18:45

Re: december-aanbiedingen

Fokko schreef:
Bucanier schreef: Tja weer wat wijzer geworden. maar ik heb al zo veel bestellingen uit Amerika en china gehad , dit is dus gewoon misgegaan. De invoice had een sample moeten zijn met 000 op de bijgevoegde factuur. och jammer. Maar jaja wel een dongle haha


Het is wel zo netjes hoor om btw te betalen bij import. Ook Milan zal echt geen fraude willen plegen door jou een 0 -zending te sturen.


Daar heb je ook weer gelijk in
Oost west kerkorgels klinken thuis op z'n best

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com