Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Forumleden die ook een commercieel belang hebben

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 562

Geregistreerd: 07 okt 2015 20:35

Woonplaats: Huizen NH

Bericht 11 jan 2016 15:50

Forumleden die ook een commercieel belang hebben

Weinig kijk op orgels hebben ( die vraag over die boventoonregisters), maar WEL ondertekenen met je commerciele webadres; daar krijg ik alweer kromme tenen van......

Ik dacht dat tegenwoordig hobbyisme en commercieel gescheiden waren op dit forum??

Nix mis met die PC-systemen hoor, begrijp me goed! ;)

HG

Geert

Berichten: 320

Geregistreerd: 16 apr 2012 12:04

Woonplaats: Sliedrecht

Bericht 11 jan 2016 16:39

Re: Caen Extended

geert01 schreef:***Iets in de categorie: Moderator, graag even verwijderen***


Tjonge zeg, waar is zo'n opmerking nu goed voor? Er zit volgens mij een wereld van verschil tussen computerhardware en orgelregisters. Ik ben zelf ook een gevorderde computergebruiker en heb heus wel verstand van boventonen en het nut van die registers, maar ik heb de vraag en de antwoorden desondanks met veel interesse gelezen. Ik heb alleen nog nooit zo'n register live gehoord, dus daarmee zal ik dan ook wel minderwaardig zijn ofzoiets... We zijn hier om van elkaar te leren, niet om dit soort beledigende opmerkingen te maken.

Berichten: 369

Geregistreerd: 12 dec 2014 14:23

Woonplaats: Zetten

Bericht 12 jan 2016 08:51

Re: Caen Extended

Onderschrift heb ik verwijderd (ik neem aan dat je mij bedoelde), en wel om de reden dat ik daardoor eigenlijk niet meer vrij op het forum kon reageren. Zelfs een geheel op zichzelf staande vraag kennelijk niet. Aangezien ik dit een fantastisch forum vind vond ik het jammer dat ik er weinig meer aan kon bijdragen. Daarmee is het punt af wat mij betreft.

Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 12 jan 2016 11:35

Re: Caen Extended

Hmm, vreemd. Waarom zou je niet vrij op het forum kunnen reageren als je een commerciële link in je onderschrift hebt?

Volgens mij zou je die link juist moeten laten staan. Want dat maakt het voor anderen wel zo duidelijk dat jij ergens commerciële belangen hebt. En zolang je in je berichten geen commerciële dingen zegt, zie ik geen enkele reden waarom je je verder niet vrij op het forum zou mogen uiten. Ik dacht dat dat de regel was die we samen hadden afgesproken.

Ik snap dan ook Geerts bezwaar niet. Volgens mij hield jij je prima aan de regels. Maar nu je link weg is, valt dat niet zo gemakkelijk meer te controleren voor argeloze bezoekers...
Gratis orgelmuziek op mijn website.

Berichten: 562

Geregistreerd: 07 okt 2015 20:35

Woonplaats: Huizen NH

Bericht 12 jan 2016 13:45

Re: Caen Extended

Ik wilde er er helemaal geen punt of diskussie van maken hoor......

Als blijkt, dan mensen daar dus kennelijk behoefte aan hebben, om vanuit dit forum door te klikken naar je commerciele website, laat het dan lekker staan.

Alleen ik persoonlijk stoor mij eraan, maar wellicht zegt dat meer over mij....... :oops:

Nou, inmiddels heb ik nu wel weer voor aandacht gezorgd; ik begrijp dat aandacht, of het nu positief of negatief is, altijd goed voor de handel is.

Ik moet misschien gewoon maar eens aanvaarden, dat dit forum een vrij belangrijk draaipunt is in dit orgelwereldje, en dat mensen die daar geld mee willen verdienen, en dat zijn er vind ik best wel veel gezien de beperkte doelgroep, hier ook gewoon hun voordeel trachten te behalen.

En dus een tip voor handelaren die het dus nog niet doen: gewoon op dit forum gezellig meekletsen, zodat je inzicht krijgt in de behoeftes van de markt, en dan altijd je webadres vermelden.

Ik heb het goede voornemen, om mij er niet meer aan te storen. En sorry dat ik er zo,n punt van maakte!

HG

Geert

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 12 jan 2016 20:07

Re: Aanbieders commercieel belang met onderschrift

Waarom zou je niet vrij op het forum kunnen reageren als je een commerciële link in je onderschrift hebt?

Volgens mij zou je die link juist moeten laten staan. Want dat maakt het voor anderen wel zo duidelijk dat jij ergens commerciële belangen hebt. En zolang je in je berichten geen commerciële dingen zegt, zie ik geen enkele reden waarom je je verder niet vrij op het forum zou mogen uiten. Ik dacht dat dat de regel was die we samen hadden afgesproken.

Ik ben het met Gerrit eens.
Een onderschrift bij 'forumleden die ook een commercieel belang hebben' vergroot de duidelijkheid in mijn optiek.
Een aantal 'commerciëlen' (vergeef me het woord) heb ik een mail gestuurd. Ze reageren tot nu toe allemaal positief.
Ik zal ze dus van een onderschrift met link voorzien (als die er nog niet staat), ze kunnen die overigens zelf wijzigen.

Hierbij dus ook het verzoek aan 'forumleden die ook een commercieel belang hebben' om een onderschrift toe te voegen, mocht je die nog niet hebben.

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com