Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Afscheid

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 12 dec 2016 15:26

Re: Afscheid

josq schreef:Dit vind ik lastig. Ik kan maar één persoon bedenken, maar dat betekent niet dat ik er zeker van ben dat het die persoon is. De consequentie zou zijn dat ik iemand met heel veel reserves moet gaan benaderen (veel meer dan de reserves die ik al voel) terwijl ik niet 100% zeker weet of dat terecht is.

Van harte hoop ik dat de "dader" het recht zet, maar ik weet gewoon niet wat zich precies heeft afgespeeld en kan daarom geen oordeel vormen. Méér dan mijn warme dank uitspreken voor alles wat Jan-Wim heeft gedaan kan ik dus vooralsnog niet doen.

Ik snap je. Maar juist omdat een groot deel van ons maar één persoon kan bedenken, is het denk ik goed om niet alleen te hopen dat het rechtgezet wordt, maar er ook gezamenlijk toe op te roepen. Of het nu die ene persoon is of toch een ander. Want die reserves zijn er nu eenmaal. En die moeten niet groter worden dan nodig is.

Voor zo'n oproep hoef je volgens mij nog niet echt een oordeel te vormen. Ik heb bewust nog geen naam genoemd. En ik zei immers al dat er altijd twee kanten aan het verhaal zitten. Laten we eerlijk zijn: Jan Wim is soms ook wel een beetje eigenwijs, zoals veel anderen hier (ik ook). Dan kan soms irritatie opleveren. Maar we kennen Jan Wim ook als iemand die juist dankzij zijn eigenwijsheid veel zinnigs heeft bijgedragen. En die altijd voor anderen klaarstaat. Als zo iemand aangeeft dat hij is 'weggepest', wil ik niet erbij staan en niets doen. Voor Jan Wim niet en voor ons allen niet. Uiteindelijk lijden we er allemaal onder als dit probleem niet wordt opgelost. Irritatie kan voorkomen. Maar het mag niet leiden tot dit soort situaties.

En als de 'dader' toch een ander is dan wij allemaal denken, dan wil ik hem extra dringend oproepen om deze kwestie recht te zetten, om te voorkomen dat wij onze reserves blijven houden tegenover die ene die het dan blijkbaar toch niet is. Wil je het niet rechtzetten of vind je dat er niets recht te zetten valt? Wees dan in elk geval zo moedig om te zeggen wie je bent...
Gratis orgelmuziek op mijn website.
Avatar gebruiker

Berichten: 610

Geregistreerd: 02 mei 2012 15:16

Woonplaats: Dordrecht

Bericht 12 dec 2016 17:23

Re: Afscheid

Ik vind het teleurstellend om te lezen dat er mensen van het forum vertrekken omdat ze onrecht is aangedaan.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal, zal in dit geval niet anders zijn....

Moet me wel van het hart dat ik er echt van baal. Dit HW-forum was namelijk anders dan andere orgel/organisten fora waar ik lid van ben geweest.
De bereidheid om elkaar te helpen, uitleg te geven (al was het voor 25e keer dat er iemand dezelfde vraag stelt) en de gemoedelijke sfeer onderling heeft bijgedragen aan het succes van dit forum.
Op andere fora werd vaak hard op de man gespeeld en werden mensen compleet in de zeik gezet als diegene een (voor een aantal leden domme) vraag stelde.

Organisten is een raar volkje hoor mensen, het verschil tussen een organist en een terrorist is dat je met laatste tenminste nog kan onderhandelen word er wel eens gezegd, zit wel een kern van waarheid in m.i.
De verhuftering van de maatschappij kom je overal tegen, en zeker op het internet is het makkelijk om even iets van iemand te vinden en dat publiek te melden.

Laten we gewoon netjes en beleefd met elkaar discussiëren als we van mening verschillen, en deze discussie dan ook publiek voeren. Mensen die niet de ballen hebben om publiek iets te melden verspelen m.i. ook het recht om dit via een geniepige manier in een PB te doen. (hebben we het bv. niet over uitwisselen van NAW gegevens natuurlijk)

Ik ben juist blij dat er mensen zijn die opstaan om kritische vragen te stellen en opbouwende kritiek te geven.
Dat zijn ook de mensen die er voor zorgen dat producten/diensten verbeteren en wij met z'n allen nog meer plezier aan onze gezamenlijke hobby kunnen beleven. Zonder dwarsliggers geen spoor.....!!!! :-)

Ik hoop dat de mensen die in conflict zijn de moed hebben om elkaar eens op te zoeken en de zaak uit te praten en bij te leggen.

mvg

André
Geen dag zonder Bach!
Avatar gebruiker

Berichten: 558

Geregistreerd: 09 jul 2016 23:19

Woonplaats: Eindhoven

Bericht 12 dec 2016 21:37

Re: Afscheid

Beste Jan-Wim,

Ik ken je niet, maar YHWH des te meer. En ik weet uit eigen ervaring van meer dan 61 levensjaren: familei en vrienden ontvallen je, mensen doen je verdriet, soms "te erg". Maar vertrouw op je Hemelse Vader. Moge Hij je rijkelijk troosten en sterken.
Met vriendelijke groeten, Fred Mellink

Berichten: 39

Geregistreerd: 15 jun 2015 21:20

Bericht 12 dec 2016 23:21

Re: Afscheid

Beste Jan Wim,

Wat verdrietig om te lezen dat je dit forum gaat verlaten! Ik ken je niet persoonlijk en ik ben ook niet erg actief met het posten van berichten op het forum maar lees wel altijd mee. Wat er precies speelt weet ik niet maar wat ik wel weet is dat jouw kennis van Hauptwerk en bijdragen aan dit forum echt zo ontzettend waardevol zijn voor heel veel hauptwerkers en sampleset producenten. Ik hoop dat je toch nog besluit te blijven en dat je zo nog veel mensen op weg kan helpen. Mocht je dit toch niet willen wens ik je alle goeds toe!

Vriendelijke groeten,

Matthias
Avatar gebruiker

Berichten: 16

Geregistreerd: 10 jan 2015 20:57

Woonplaats: Emmeloord

Bericht 13 dec 2016 00:29

Re: Afscheid

Beste Jan Wim,

Ook ik ben onthuts door de aanleiding waardoor je je genoodzaakt voelt om je terug te trekken. Ondanks dat ik absoluut geen schrijver ben op dit forum, maar wel frequent de berichten volg, voel ik me geroepen om ook te reageren want je inbreng gaan we zeker missen.
Ondanks dat je zelf wel eens gesteld hebt dat je niet zo'n goede uitlegger bent, zag je altijd kans om ingewikkelde onderwerpen in een Jip en Janneke taal uit te leggen. Dan dacht ik "Die zou best voor de klas kunnen staan". ;)
Wanneer er weleens een discussie pittig verloopt dat is geen enkel probleem dat houdt ons scherp. Alleen het moet niet op de man gespeeld worden. Wanneer er commerciële belangen van de ander in het spel zijn dan moet dat geen probleem zijn. De commerciële aanbieder die zich aangevallen voelt zou die kans moeten grijpen om z'n product goed op de kaart te zetten en niet om de ander monddood te maken. Want wanneer dat laatste het geval is dan schort er toch echt wat aan dat product.
Beste Jan Wim, een verzoek. Misschien is het een idee om een time-out te nemen om daarna misschien weer de draad op te pakken.
Tot zover hartelijk dank voor je ongelofelijke hoeveelheid bijdragen!
Hartelijke groeten,
Jaap
Kijk voor gratis sample sets op: http://www.pbrd.nl/index.php/vo
Avatar gebruiker

Berichten: 326

Geregistreerd: 05 aug 2011 16:03

Woonplaats: Rijsenhout

Bericht 13 dec 2016 09:44

Re: Afscheid

Wat mij betreft zijn de afgelopen weken een triest dieptepunt voor dit forum. Ik heb lang geaarzeld om te reageren, maar ik doe dat nu toch.

In de eerste plaats overheerst, net als bij André, de teleurstelling. Wat triest dat het zo moet lopen. Er is een grimmige sfeer ontstaan tussen forumleden (en dat is niet voor het eerst, vgl. eerder met Vayne Audio). En in die grimmigheid heb ik eigenlijk geen zin. Ik houd van orgels. Echte orgels in de eerste plaats. Ik houd ook van Hauptwerk. Ik houd niet van dit gebakkelei. Reden waarom ik lang heb geaarzeld om iets te schrijven in dit topic, en waarom ik wel in andere topics reageerde: over Hauptwerk, dat me boeit.

Niet omdat ik Jan Wims vertrek niet betreur, dat doe ik namelijk zeker. Maar omdat ik vrees dat ik iets van de situatie denk te begrijpen, en dat stemt me niet vrolijk.

[bericht hieronder aangepast]
Beste Peter,
Hopelijk liggen de zaken anders dan ik vermoed dat ze liggen.
Op verzoek van een ander forumlid zet ik mijn vermoedens niet langer openbaar uiteen (al vermoed ik dat je ze inmiddels wel hebt gelezen...), ik drukte je er wel mee in een hoek, excuus daarvoor. Laat ik nogmaals zeggen dat ik echt hoop dat mijn vermoedens niet kloppen en dat je mij en andere forumleden daarvan kunt overtuigen.

Beste Jan Wim,
Persoonlijk ken ik je niet. Op dit forum was je actief (en naar ik vast vermoed lees je nog mee!) als iemand die een duidelijke eigen overtuiging heeft. Ik geef maar eerlijk toe: vaak begrijp ik je niet. We redeneren ook behoorlijk verschillend: ik meer intuïtief vanuit wat ik hoor, soms niet onderbouwd door technische inzichten, jij vanuit techiek.
Juist daarom vind ik het zo bijzonder dat we bijv. in het topic over Zutphen, vanuit heel verschillende aanvliegroutes, toch op hetzelfde uitkwamen en elkaar vonden. Dat soort momenten zijn m.i. de momenten die er op een forum als dit toe doen. Ik kon en kan van zulke momenten genieten en ik hoop dat je je die momenten ook blijft herinneren.
Ook in onze stellige voorkeur voor een pijporgel in de kerk boven alle andere alternatieven vond ik je op dit forum een plezierige medestander.
Wat je doet is aan jou: een terugkeer, een tijdelijke cooling-down of een definitief afscheid, dat moet je vooral zelf bepalen denk ik. Wat voelt goed voor je, wat is ook goed voor je persoonlijke welzijn...
Daarbij wens ik je veel wijsheid en alle goeds toe. Neem geen overhaaste beslissingen.
Laatst bijgewerkt door jaco op 13 dec 2016 15:19, in totaal 3 keer bewerkt.

Berichten: 6

Geregistreerd: 07 dec 2015 15:40

Bericht 13 dec 2016 13:29

Re: Afscheid

Jan wim, jammer dat je vertrekt, nog niet veel van je meegekregen maar wat ik heb meegekregen las ik met plezier. Pijnlijk als dingen op deze manier lopen, hoop toch dat er tussen jouw en de 'dolksteker' toch eens een goed gesprek plaats vindt om dingen recht te krijgen.

@Jaco, dit kan echt niet.

edit: Bovenstaande zinnetje was onduidelijk en onjuist geplaatst zinnetje, ondertussen opgehelderd en opgelost in pm met Jaco
Laatst bijgewerkt door Scrarrl op 13 dec 2016 15:46, in totaal 1 keer bewerkt.

Berichten: 562

Geregistreerd: 07 okt 2015 20:35

Woonplaats: Huizen NH

Bericht 13 dec 2016 13:53

Re: Afscheid

Bedoelt Scarrrl met dat laatste zinnetje nu een bijval richting Jaco, of gaat hij nu op de stoel van de rechter zitten en het prima stukje van Jaco veroordelen??

Soms is de nederlandse taal in 2 richtingen uit te leggen........

Hopelijk ben ik duidelijk......

In elk geval hebben we nu wel weer eens een topic waardoor velen het forum weer eens bezoeken......

HG

Geert

Berichten: 6

Geregistreerd: 07 dec 2015 15:40

Bericht 13 dec 2016 14:00

Re: Afscheid

oeps, Nederlands kan wat lastig zijn soms en had dat zinnetje beter weg kunnen laten... Mijn excuses
Avatar gebruiker

Berichten: 326

Geregistreerd: 05 aug 2011 16:03

Woonplaats: Rijsenhout

Bericht 13 dec 2016 14:05

Re: Afscheid

@Jaco, dit kan echt niet.


Beste Scarrl,
Wat zou er precies niet kunnen?
Volgens mij schrijf ik niets nieuws en vat ik alleen samen wat anderen met mij hebben geïnterpreteerd.

Ik hoop vurig dat alles heel anders ligt dan ik - en anderen met mij - vermoeden.
Dat is ook precies de reden van mijn bericht: de lucht willen klaren.
Als ik daarbij ongelukkig formuleer of zaken noem die niet door de beugel kunnen, dan sta ik bij dezen open voor suggesties.

De insteek van mijn bericht is: alsjeblieft Jan Wim, Peter, of wie dan ook maar meer betrokken: kom met elkaar rond de tafel bij een kop lekkere koffie. Het is advent, bijna kerst, een tijd van verzoening, herstel en vrede. Ik hoop dat dat anno 2016 nog steeds zo is.
Laatst bijgewerkt door jaco op 13 dec 2016 14:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker

Berichten: 298

Geregistreerd: 13 nov 2013 21:59

Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Bericht 13 dec 2016 14:29

Re: Afscheid

Beste mensen,

Ik heb al eerder gereageerd, maar alles lezende zou ik er graag het volgende aan willen toevoegen:

Laten we stoppen met analyseren, beschouwen, of zelf suggereren. En laten we vooral nuchter zijn!
Het gaat maar over Hauptwerk... Met alle respect.

Ik ben lid geworden van dit forum om mezelf te verwonderen over de prachtige zelfbouwkasten, knappe klavieren en dito audio. Ik wist gewoon niet wat ik zag, en heb me er door laten inspireren!

Dus ik (en ik weet zeker met mij vele andere) zien we uit naar mooie bouwverslagen en andere gedeelde ervaring. En daar zijn wij met elkaar verantwoordelijk voor!

Als ons dat lukt blijft dit forum z'n functie behouden. Daar heb ik ook nog eens alle vertrouwen in!

Succes!

David
Avatar gebruiker

Berichten: 326

Geregistreerd: 05 aug 2011 16:03

Woonplaats: Rijsenhout

Bericht 13 dec 2016 14:31

Re: Afscheid

Prachtige toevoeging David!
Avatar gebruiker

Berichten: 73

Geregistreerd: 27 nov 2012 10:46

Woonplaats: Ternaard

Bericht 13 dec 2016 14:59

Re: Afscheid

David Peekstok schreef:Beste mensen,

Ik heb al eerder gereageerd, maar alles lezende zou ik er graag het volgende aan willen toevoegen:

Laten we stoppen met analyseren, beschouwen, of zelf suggereren. En laten we vooral nuchter zijn!
Het gaat maar over Hauptwerk... Met alle respect.

Ik ben lid geworden van dit forum om mezelf te verwonderen over de prachtige zelfbouwkasten, knappe klavieren en dito audio. Ik wist gewoon niet wat ik zag, en heb me er door laten inspireren!

Dus ik (en ik weet zeker met mij vele andere) zien we uit naar mooie bouwverslagen en andere gedeelde ervaring. En daar zijn wij met elkaar verantwoordelijk voor!

Als ons dat lukt blijft dit forum z'n functie behouden. Daar heb ik ook nog eens alle vertrouwen in!

Succes!

David


Helemaal mee eens, ik hoop dat alle reactie's Jan-Wim aanmoedigen om terug te komen op dit prachtige forum.
En ook voor mij een bron van inspiratie.

Gr Folkert
Avatar gebruiker

Berichten: 326

Geregistreerd: 05 aug 2011 16:03

Woonplaats: Rijsenhout

Bericht 13 dec 2016 16:24

Re: Afscheid

En misschien is dit alles ook een signaal om elkaar weer eens face-to-face te ontmoeten op een forumdag?
Elkaar gezichten voor ogen hebben kan zoveel helpen...
Avatar gebruiker

Berichten: 139

Geregistreerd: 11 feb 2012 20:31

Woonplaats: Huizen

Bericht 13 dec 2016 21:36

Re: Afscheid

Beste Jan Wim,

Na een paar weken niet gekeken te hebben was dit het eerste bericht wat ik zag, en kon mijn ogen niet geloven.
Je hebt veel geschreven waar ik van genoten heb.

Ga in vrede, maar nooit uit onvrede,
maar zelfs dan : Ga met God!
want samen met God is er altijd een weg terug ( dat geldt overigens voor iedereen op dit forum )

Boudewijn
Boudewijn

Er bestaan 3 soorten topic's
[<>] Meesterwerken [<>] Slecht gecomponeerde fuga's [<>] Seriele composities [<>]

Berichten: 566

Geregistreerd: 03 feb 2011 21:12

Bericht 15 dec 2016 20:36

Re: Afscheid

Omdat mijn naam genoemd wordt in verband met het afscheid nemen van Jan Wim op dit forum het volgende:

Iedereen die op dit forum actief is of mee leest kan weten dat Jan Wim en ik regelmatig niet op één lijn zitten.
Dat het niet op één lijn zitten te maken heeft met mijn commerciële activiteiten is beslist onwaar. Ik prijs me gelukkig dat ik absoluut niet afhankelijk ben van inkomsten die te maken hebben met Hauptwerk en Hauptwerk gerelateerde zaken zoals bijvoorbeeld audio.

Op 23 november schreef ik op het forum een bericht aan Jan Wim als antwoord op een discussie die de avond ervoor door Jan Wim in mijn beleving al afgesloten was. Dit staat in het topic over Hoffrichter Markus waarin het gaat over het toegepaste Kienle audiosysteem.

Zie: viewtopic.php?p=28636#p28636

Ik haal in het genoemde topic onder andere aan wat Jan Wim eerder schreef.

Aan het einde van dat bericht noemde ik toen een website die ging over Hauptwerk Audio, met op die site NAW gegevens van Jan Wim.

Binnen 2 uur na het plaatsen van dit bericht werden de gegevens van Jan Wim op die site vervangen door mijn NAW gegevens en gegevens van de website van CMO inclusief fotomateriaal.

Ik heb toen de site van CMO van het web gehaald en later een melding laten verschijnen waarom de site offline was, namelijk dat na het plaatsen van een link op het forum mijn gegevens misbruikt werden op een site waarmee CMO geen enkele relatie had en heeft. De site beheerder en de moderator van het forum heb ik hierover ingelicht. Die middag ontving ik persoonlijke berichten die op mij bedreigend overkwamen. Dit schreef ik ook in de melding.

In de loop van de middag was na contact van Jan Wim met het bedrijf dat websites exploiteert de site in de link niet meer online en heb ik mijn eerder genoemd bericht aangepast en de link verwijderd.

Jan Wim weet niets van de site waarop zijn gegevens stonden, ik heb niets te maken met die site. Er moet dus een derde in het spel zijn die zowel gegevens van Jan Wim als gegevens van mij persoonlijk en van CMO gebruikte. Hoe dat kan weet ik niet. Jan Wim laat dit uitzoeken zodat hopelijk duidelijk wordt wie verantwoordelijk is voor het misbruik van onze gegevens.

’s-Avonds zag ik met schrik dat Jan Wim berichten aan het verwijderen was en heb de site beheerder en de moderator daar direct per mail van in kennis gesteld. Via via heb ik nog geprobeerd om per telefoon contact te zoeken, maar dat lukte niet. Helaas is het verwijderen van berichten (zover ik weet) een onomkeerbaar proces. Ik betreur dan ook dat dit gebeurd is.

Berichten: 2

Geregistreerd: 22 mei 2012 19:29

Bericht 15 dec 2016 23:58

Re: Afscheid

Beste Peter,

Alhoewel ik eigenlijk nooit een reactie op het forum plaats, moet me nu toch "iets van 't hart".

Allereerst bedankt dat je het één en ander in je bijdrage hebt toegelicht en een tipje van de sluier hebt opgelicht.

Echter mis ik in je "betoog" één wezenlijk punt nl. je excuses voor al datgene waarin je in je bijdragen de ander cq. andere forumleden (mogelijk) hebt gekwetst.

Ook de oproep aan Jan Wim om toch z'n bijdrage aan dit forum te blijven leveren, ontbreekt node.

Overigens zal het argument, dat je niet afhankelijk bent van inkomsten rondom Hauptwerk zoals bijvoorbeeld audio, waar zijn, echter is onmiskenbaar het commerciële belang wel terdege aanwezig en m.i. ook toch in vele bijdragen merkbaar.

Een ieder die Jan Wim een beetje kent of met hem in contact is gekomen, zal toch moeten bevestigen dat hij absoluut geen enkel commercieel belang heeft of winstoogmerk zijn doel is?

Daarom verdient Jan Wim het vertrek op deze wijze ook absoluut niet!

Waren sommigen bijdragen dan niet te "fel" verwoord of te uitlokkend geschreven? Ik denk dat hijzelf de laatste zal zijn die dit (achteraf) zal ontkennen.

Voor vele forumleden heeft hij echter een werkelijke bijdrage geleverd op diverse aspecten van Hauptwerk en/of de audioketen.
Onder deze forumleden bevinden zich ook vele "meelezers", die eigenlijk nooit (ook nu niet!) reageren op artikelen maar die de bijdragen van hem nu al enorm missen.

Het aangekondigde vertrek doet daarom ook om meerdere redenen pijn!

Daarom nogmaals de oproep aan Jan Wim om, wellicht na een afkoelingsperiode, z'n bijdrage weer te leveren aan dit forum.

Laten we er allemaal (in ieder geval) naar streven om de minste te zijn en eventuele fouten etc. te erkennen maar ook elkaars fouten e.d. te vergeven. (Hoe was het ook alweer: 70maal 7maal ....)


Met hartelijke groeten.


AR

Berichten: 98

Geregistreerd: 06 maart 2014 12:00

Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Bericht 16 dec 2016 18:24

Re: Afscheid

jammer dat je weg gaat! en ik hoop dat je ooit weer je gezicht hier laat zien!
Avatar gebruiker

Berichten: 97

Geregistreerd: 07 jul 2012 15:20

Woonplaats: Waarder (ZH)

Bericht 17 dec 2016 11:32

Re: Afscheid

Het ga je goed Jan Wim! Ik heb je antwoorden altijd met belangstelling gelezen, ze getuigen van kennis, ook al zijn ze soms zwart-wit. Je hebt gewoon een sterke mening, en je bent niet de enige die daar last van hebt, ondergetekende heeft daar soms ook last van. Niets menselijks is ons vreemd zullen we maar zeggen.

Ik ben zelf een heel aantal jaren moderator(modder-eter) & site-admin geweest van een groot forum. Ook daar kwamen wel eens minder gezellige discussies langs. Persoonlijk had ik het op een gegeven moment ook wel gezien. Het is soms goed om afstand te nemen, als is het voor een periode.

Digitaal contact is zeer beperkt. Wil je bij de wat zwaardere meningsverschillen er uit komen, dan is het heel goed om gewoon wat af te spreken en face to face de dingen uitpraten.

Dank voor je ontvangst, inzet, kennis en kunde!
Met vriendelijke groet,

Jan Barend
2 klaviers inbouworgel, pedaal, midi 128 interface, i7-6700K, 32 GB Ram, M2-SSD, Emu 0404, Hauptwerk Advanced, Dom Utrecht Sampleset.

Berichten: 490

Geregistreerd: 12 feb 2011 21:23

Woonplaats: Gouda

Bericht 19 dec 2016 09:52

Re: Afscheid

Instemming
Met de op vele manieren verwoorde treurnis, verbijstering, hartelijke woorden en oproep aan JW om t.z.t. weer deel te nemen aan het forum, stem ik van harte in !

Twee dingen:

De MYSTERIESITE
Bij het lezen van Peters bericht over de nepsite, bedacht ik me die ongeveer een jaar geleden gezien te hebben.
Heel simpel en amateuristisch opgezet.
Dacht toen wél: “Nou JW je zegt als hobby en tegen kosten te werken, maar hier hengel je op een wel érg klungelige manier naar klanten voor een professioneel product!?”
Achteraf kan ik nog niet bevatten, dat ik zó naief was om het daar bij te laten. :cry: :cry:
Ik had hem daar minstens over moeten bevragen!

Zijn al die andere mensen die dat gezien hebben óók naief op het verkeerder been gezet ?? Ook onbewust of bewust JW ten onrechte verdacht én óók niet aan de bel getrokken ??
Bij deze míjn excuses !! Bij eerdere melding, had het waarschijnlijk geheel anders gelopen.

Een ervaring met JW boxen
Een tijdje geleden het genoegen gehad, om een paar uur te mogen luisteren naar door JW gemaakte boxen.
(JW wist dat niet).
Een bijzondere ervaring!
Je hersenen willen niet zomaar geloven wat je oren dan horen.
Zo zuiver transparant helder, breed stralend, niet te horen dat ze achter een pijpfront stonden, helder blijvend bij vol werk, ongelooflijk, en dat van laag tot hoog.

Tenslotte
Jan Wim, we zullen je zeer goed ontwikkelde gehoor én je hersenen die het gehoorde analyseren, node (voorlopig??) moeten missen.
We hopen je hier te zijner tijd terug te zien !!
Al het nodige toegewenst.
HGroet, Gerrit uit Gouda

Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 19 dec 2016 20:34

Re: Afscheid

Peter schreef:Omdat mijn naam genoemd wordt in verband met het afscheid nemen van Jan Wim op dit forum het volgende:

Peter, heel erg bedankt voor je reactie!

Blijkbaar is er meer aan de hand dan ik en veel anderen dachten. :shock:

Excuses... :oops:

Ik hoop dat het mysterie wordt opgehelderd.
Gratis orgelmuziek op mijn website.
Avatar gebruiker

Berichten: 208

Geregistreerd: 18 apr 2012 10:35

Woonplaats: Almere

Bericht 26 dec 2016 15:58

Re: Afscheid

Hoi Jan Wim,

....een beetje laat.... maar net zoals alle vorige inzendingen
zal ik je scherpe inhoudelijke analyses missen. (Soms snapte ik ze niet helemaal, maar dat ligt niet aan jou... :oops: )

Ik hoop dat je je (na een rustperiode) weer bedenkt zodat we weer optimaal van jou kennis gebruik mogen maken.

Groetjes,
Karel
Muziek maak je met je oren.
Avatar gebruiker

Berichten: 132

Geregistreerd: 16 jun 2014 14:29

Woonplaats: Sliedrecht

Bericht 14 jan 2017 23:08

Re: Afscheid

Jan Wim, fijn dat je weer terug bent!!

HG
Bram
Vorige

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com