Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

hauptwerk spelers in Zuid-Naderland

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 558

Geregistreerd: 09 jul 2016 23:19

Woonplaats: Eindhoven

Bericht 29 jan 2018 00:57

hauptwerk spelers in Zuid-Naderland

Hallo,

Ik speel nu zo'n anderhalf jaar met de sample-set Domkerk Utrecht en heb het verlangen er een tweede orgel bij aan te schaffen dat complementair is, dus tongwerk als vox celeste, etc. Op contrebombarde ben ik aan het luisteren gegaan en heb playlist gemaakt van de nieuwe sample-set van het orgel in de St. Martin, Dudelange, en van het Sonnenorgel in Goerlitz. Nu ben ik benieuwd of er mede-hauptwerkers in Zuid-Nederland zijn , die een van deze twee sample-sets heeft, om nader te beluisteren en feedback te vragen.
Met vriendelijke groeten, Fred Mellink

Berichten: 42

Geregistreerd: 15 dec 2017 21:27

Bericht 29 jan 2018 20:35

Re: hauptwerk spelers in Zuid-Naderland

hallo,

Ik heb zelf Goerlitz die is prachtig een echte aanrader.
hele mooie strijkers
mooie akkosteik

groeten johan
Avatar gebruiker

Berichten: 558

Geregistreerd: 09 jul 2016 23:19

Woonplaats: Eindhoven

Bericht 01 feb 2018 13:29

Re: hauptwerk spelers in Zuid-Naderland

In de tussentijd heb ik uitgebreid geluisterd op de website van Sonus Paradisi en Contrebombarde, en vergeleken met Laurenskerk, St. Martin-Dudelange. En de laatste is het geworden. Voor Goerlitz heb ik verbouwing van mijn PC nodig. Voor Dudelange ook, maar op termijn. Smaken verschillen, maar Dudelange past het beste bij mij.

http://www.contrebombarde.com/concerthall/playlist/listen/1197
Met vriendelijke groeten, Fred Mellink
Avatar gebruiker

Berichten: 336

Geregistreerd: 14 okt 2013 13:37

Woonplaats: Scherpenisse (ZLD)

Bericht 01 feb 2018 23:16

Re: hauptwerk spelers in Zuid-Naderland

FredM schreef:In de tussentijd heb ik uitgebreid geluisterd op de website van Sonus Paradisi en Contrebombarde, en vergeleken met Laurenskerk, St. Martin-Dudelange. En de laatste is het geworden. Voor Goerlitz heb ik verbouwing van mijn PC nodig. Voor Dudelange ook, maar op termijn. Smaken verschillen, maar Dudelange past het beste bij mij.

http://www.contrebombarde.com/concerthall/playlist/listen/1197


Is een goede keuze Fred. Ik heb deze live gehoord en ik was onder de indruk. Zeer gevarieerde dispositie.
Alvast veel plezier ermee!

Groeten, Jan

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com