Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Hauptwerk discord pilot

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 46

Geregistreerd: 30 nov 2015 14:39

Bericht 20 dec 2019 00:52

Hauptwerk discord pilot

Ik werk op verschillende fora ook met discord, en heb besloten met hauptwerk eens een pilot te draaien:
https://discord.gg/A4V2VP7

Wat is het?
Een chat service zoals skype, je kan met elkaar chatten en praten in praatkanalen.

Ik ben daarnaast ook naar de mogelijkheden aan het kijken om er concerten te laten plaatsvinden. Dan kunnen we eens in de maand met z'n allen de voicechat ingaan en luisteren naar diverse members die live spelen vanuit verschillende (huis)kamers.

De bot's werken nog niet, dus ik ken iedereen handmatig rechten toe. Alles staat nog in de kinderschoenen maar naar mijn idee nuttig...
Avatar gebruiker

Berichten: 461

Geregistreerd: 01 jan 2015 22:51

Woonplaats: Zeeland

Bericht 20 dec 2019 09:11

Re: Hauptwerk discord pilot

Een concert via discord? Een stem via discord is prima herkenbaar en verstaanbaar. Maar muziek?
En dan ook nog eens via ingebouwde microfoontjes in laptops e.d? Want de meesten van ons hebben geen geavanceerde opname installatie..
Ik ben toch nog een beetje kritisch hoor...

Berichten: 46

Geregistreerd: 30 nov 2015 14:39

Bericht 20 dec 2019 10:38

Re: Hauptwerk discord pilot

De audiokwaliteit kan omhoog en er zijn mannieren om de audio direct in discord te streamen voor mensen die hun HW instalatie direct aan het internet hebben gekoppeld.

Berichten: 46

Geregistreerd: 30 nov 2015 14:39

Bericht 10 jan 2020 22:53

Re: Hauptwerk discord pilot

Ik heb sucsesvol een concert gehouden. Mijn speelskills zijn niet erg hoog, ik ben een beginner, heb het mijzelf aangeleerd en heb slechts 1 a 2 uur per week de tijd om te spelen, maar ik kan anderen die live voor anderen willen spelen nu uitleggen hoe het moet.

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com