Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Actualiteit website

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 17

Geregistreerd: 18 feb 2011 20:33

Bericht 13 jan 2024 11:53

Actualiteit website

Goedemorgen,

Het valt mij op dat de site niet meer actief wordt vernieuwd. Nieuws bijv. dateert van 2021. Is daar een reden voor? Wordt wellicht op een andere plek nieuwtjes, gebruikersvragen e.d. uitgewisseld? Wat is de beste plek daarvoor, ook met het oog op Sweelinq?

Groeten Arjan

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 14 feb 2024 07:11

Re: Acutaliteit website

Beste Arjan,
Dit is zeer terechte kritiek.
Begin 2008 heb ik de site PCorgan gemaakt, toen was ik heel fanatiek.
In 2011 is daar het forum (met url pcorgel.nl) aan toegevoegd.
Al jaren doe ik vrijwel niets meer aan PCorgan en ook het forum bezoek ik niet meer.
Dit omdat andere dingen me nu bezig houden en je de 24 uur van een dag maar een keer kan besteden.

Ik kan een paar dingen doen:
- of PCorgan helemaal uit de lucht halen
- of PCorgan laten zoals het nu is
- of bepaalde verouderede pagina's van PCorgan verwijderen. Maar welke moet ik dan verwijderen?

Nogmaals, je hebt gelijk.

Berichten: 40

Geregistreerd: 11 maart 2020 14:41

Bericht 15 feb 2024 11:28

Re: Acutaliteit website

Gert schreef:Ik kan een paar dingen doen:
- of PCorgan helemaal uit de lucht halen
- of PCorgan laten zoals het nu is
- of bepaalde verouderede pagina's van PCorgan verwijderen. Maar welke moet ik dan verwijderen?


Of:
- iemand anders update de verouderde pagina's, bv. de overview van de samplesets.

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 15 feb 2024 11:54

Re: Acutaliteit website

- iemand anders update de verouderde pagina's, bv. de overview van de samplesets.

Prima idee Erwin.
Je weet hoe dat gaat ;) : Als jij de nieuwe lijst aanlevert, wil ik hem wel plaatsen.
Avatar gebruiker

Berichten: 559

Geregistreerd: 09 jul 2016 23:19

Woonplaats: Eindhoven

Bericht 15 feb 2024 22:47

Re: Acutaliteit website

Ja, Gert, liever niet pcorgan uit de lucht halen want ik luister nog wel eens acht muziek tijdens werken op de PC. Wat voor CMS is pcOrgan?
Met vriendelijke groeten, Fred Mellink

Berichten: 47

Geregistreerd: 30 nov 2015 14:39

Bericht 16 feb 2024 14:28

Re: Acutaliteit website

Misschien kijken of een forumlid de website weer actueel wil maken? Zijn vast een paar vrijwilligers...

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 16 feb 2024 15:10

Re: Acutaliteit website

Ik kan het op de site plaatsen.
Maar de info bij elkaar schrapen, dat is het lastigste werk.

Berichten: 12

Geregistreerd: 19 jul 2022 22:32

Bericht 02 maart 2024 21:17

Re: Actualiteit website

Misschien een forumonderwerp openen waarop we informatie kunnen spuwen, zodat het voor de beheerder makkelijker word om alleen de info te plaatsen ipv zelf ook nog gedegen onderzoek te doen?
Dit werkt natuurlijk in de hand dat er allerlei foute informatie wordt gedeeld en dat is niet wenselijk naar mijn mening, het is verstandig vooraf gedegen onderzoek te doen voordat er informatie gedeeld wordt. Dus je zou ook kunnen zeggen dat je een aantal "journalisten" verzameld die artikelen schrijven en ook onderzoeken voordat er iets geplaatst wordt. Als de huidige beheerder dit fijn zou vinden kan er afgesproken worden dat hij "eindredacteur" blijft en dus eerst goedkeuring moet geven voor plaatsing. Hij zou dit kant en klare artikel of de kant en klare informatie ook zelf nog kunnen plaatsen zodat er geen wirwar komt van mensen die overal van alles neerzetten...
Zomaar wat hersenspinsels...

Berichten: 12

Geregistreerd: 19 jul 2022 22:32

Bericht 02 maart 2024 21:21

Re: Acutaliteit website

Gert schreef:- of bepaalde verouderede pagina's van PCorgan verwijderen. Maar welke moet ik dan verwijderen?

.


Verwijderen zou ik niet doen. Goede informatie kan oud worden, maar het eet geen brood. Wellicht kan iemand de informatie van "vroeger' nog goed gebruiken. Zo gaat er geen schat aan informatie verloren. Informatie die de oude garde niet meer kan delen met de jonge generatie. Let wel, orgelspelers en fan van HW zullen er altijd blijven. Wellicht is het een idee om meer mensen te trekken die actief zijn en blijven ook een subpagina te ontwerpen over de andere variant van HW namelijk Sweelinq. Kwalitatief naar mijn mening niet te vergelijken, maar laten we wel wezen, HW is een elite aangelegenheid. Niet iedereen heeft zoveel geld over voor HW, zeker niet als Sweelinq ertegenover staat.
Avatar gebruiker

Berichten: 559

Geregistreerd: 09 jul 2016 23:19

Woonplaats: Eindhoven

Bericht 03 maart 2024 12:20

Re: Actualiteit website

Pietmeijering schreef:Misschien een forumonderwerp openen waarop we informatie kunnen spuwen, zodat het voor de beheerder makkelijker word om alleen de info te plaatsen ipv zelf ook nog gedegen onderzoek te doen?
Dit werkt natuurlijk in de hand dat er allerlei foute informatie wordt gedeeld en dat is niet wenselijk naar mijn mening, het is verstandig vooraf gedegen onderzoek te doen voordat er informatie gedeeld wordt. Dus je zou ook kunnen zeggen dat je een aantal "journalisten" verzameld die artikelen schrijven en ook onderzoeken voordat er iets geplaatst wordt. Als de huidige beheerder dit fijn zou vinden kan er afgesproken worden dat hij "eindredacteur" blijft en dus eerst goedkeuring moet geven voor plaatsing. Hij zou dit kant en klare artikel of de kant en klare informatie ook zelf nog kunnen plaatsen zodat er geen wirwar komt van mensen die overal van alles neerzetten...
Zomaar wat hersenspinsels...


Ja, ik ben het ermee eens, dat er vast wel een paar vrijwilligers zijn die als journalist nieuws kunnen melden die voor het doel van PCOrgan bedoeld zijn, bijvoorbeeld vermelden van nieuwse sample sets, danwel updates van sample sets. Die info vind ik vaak op het forum maar verschijnen niet in de lijst op pcorgan. Dus hoop ik dat we Gert kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten, Fred Mellink

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 77 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com