Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Het grootst aantal gebruikers online was ...

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 37

Geregistreerd: 01 nov 2012 18:04

Woonplaats: Veere

Bericht 10 dec 2012 15:31

Het grootst aantal gebruikers online was ...

Tot mijn verwondering zag ik vandaag het volgende zinnetje onderaan het forumoverzicht staan:
Het grootst aantal gebruikers online was 75 op 28 okt 2012 08:37
Dat is natuurlijk heel mooi maar volgens mijn agenda valt 28 oktober op een zondag. Gezien de doelgroep van deze site lijkt me dat niet heel erg waarschijnlijk of vergis ik me als ik als het vreemd vind als 24% van de leden op zondagochtend actief is?
Avatar gebruiker

Berichten: 221

Geregistreerd: 25 jul 2012 20:27

Woonplaats: Ede

Bericht 10 dec 2012 16:07

Re: Het grootst aantal gebruikers online was ...

Misschien dat diegenen een hauptwerk-pc hebben met dit forum als opstartpagina :lol:

Jan

Berichten: 706

Geregistreerd: 21 feb 2011 00:16

Bericht 10 dec 2012 18:16

Re: Het grootst aantal gebruikers online was ...

AndreL schreef:Tot mijn verwondering zag ik vandaag het volgende zinnetje onderaan het forumoverzicht staan:
Het grootst aantal gebruikers online was 75 op 28 okt 2012 08:37
Dat is natuurlijk heel mooi maar volgens mijn agenda valt 28 oktober op een zondag. Gezien de doelgroep van deze site lijkt me dat niet heel erg waarschijnlijk of vergis ik me als ik als het vreemd vind als 24% van de leden op zondagochtend actief is?


Dat vind ik nogal een stelling: "...valt 28 oktober op een zondag. Gezien de doelgroep van deze site......".
De site is getiteld "PCorgan.com Bespeel een kerkorgel via de computer, alles over Hauptwerk".
Inderdaad zit ik zelf zondagsochtend in een kerkbank of op de orgelbank (in dezelfde kerk) maar om dat dan nou de doelgroep te noemen...

Jan

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 10 dec 2012 19:52

Re: Het grootst aantal gebruikers online was ...

als 24% van de leden
Dit is sowieso niet het geval, het grootste deel van de bezoekers is geen lid van het forum.
Inderdaad, de doelgroep zijn orgelliefhebbers, orgels staan vaak in een kerk, het ligt dus voor de hand dat het percentage kerkgangers bij orgelliefhebbers groter is dan het landelijk gemiddelde.
Maar het is natuurlijk ook niet zo dat alle kerkgangers moeite hebben om 's zondags deze site te bezoeken.
Avatar gebruiker

Berichten: 335

Geregistreerd: 23 feb 2011 22:54

Woonplaats: apeldoorn

Bericht 10 dec 2012 20:09

Re: Het grootst aantal gebruikers online was ...

Ik kijk dagelijks op het forum, dus ook op zondag. Maar dan is er meestal niet veel te beleven. Nieuwe berichten worden dan nauwelijks geplaatst. Maar blijkbaar wel veel lezers.
orgelspelen is meer dan alleen maar noten lezen

Berichten: 37

Geregistreerd: 01 nov 2012 18:04

Woonplaats: Veere

Bericht 10 dec 2012 21:22

Re: Het grootst aantal gebruikers online was ...

Jan schreef:Dat vind ik nogal een stelling: "...valt 28 oktober op een zondag. Gezien de doelgroep van deze site......".


Misschien is mijn stelling nogal voorbarig ;). Maar zelfs als ik het niet zou linken aan wat ik dacht dat de doelgroep is vind ik het tijdstip opmerkelijk. Er zitten nogal veel vroege vogels bij. Als ik naar mijn collega's kijk die niet op zondagochtend in een kerk zitten, en dat is > 98% van het aantal werknemers, dan valt mij op dat ze normaal gesproken niet zo vroeg op zijn.

Bovenstaande zit boordevol aannames en "van horen zeggen" maar ik wilde het wel ff delen :?
Avatar gebruiker

Berichten: 712

Geregistreerd: 08 feb 2011 01:11

Woonplaats: Dordrecht

Bericht 11 dec 2012 00:23

Re: Het grootst aantal gebruikers online was ...

Oh...ik denk dat ik 1 van die vreemde forumeenden in de hauptwerkbijt ben......speel geen orgel op zondagmorgen in een kerk.....ben toch zondagmorgen vaak vroeg op....zit soms zondag's te forummen...soms 01.00 uur...soms 02.00 uur...soms 06.00 uur. 'k hoop niet dat daar iemand een probleem mee heeft.. :roll: ;) :)

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com