Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Video's Samplesets gerelateerd

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 18 feb 2013 21:22

Video's Samplesets gerelateerd

Mischien een idee om een aparte ruimte in te ruimen voor video's van orgels, die ook gesampled zijn voor hauptwerk?

het liefst video's die ook wat toevoegen aan informatie, m.b.t tot het virtueele orgel

dit naar aanleiding van een video die ik tegen kwam van Kampen.

http://www.youtube.com/watch?v=wR7LoKscXxE

vond het leuk om de link te delen( hij zal al wel bij sommige van jullie bekend zijn) in deze video is een erg jonge WH Zwart te zien, en het orgel van Kampen waarvan het pijpwerk van het hoofdwerk verwijderd is, register trekkers en stokken zelfs ontbreken, zonder 4e klavier.

en tot mijn verbazing zelfs een geheel ander pedaal dan het huidige?????????
is dit tijdelijk aangebracht tijdens de restauratie??? of is het huidige pedaal met de bekende 'haken" pas van veel latere leeftijd?

kortom vond het een leuke video met info

gr

JW
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 18 feb 2013 21:33

Re: Video's Samplesets gerelateerd

Mischien een idee om een aparte ruimte in te ruimen voor video's van orgels, die ook gesampled zijn voor hauptwerk?
Dat is een goed idee.
Het heeft mijn voorkeur om dat te doen als antwoord op het Onderwerp wat bij de sampleset hoort.
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 18 feb 2013 22:19

Re: Video's Samplesets gerelateerd

Is het wellicht toch niet beter, om voor de video's een eigen ruimte te maken?
Anders moet je tussen alle leesvoer gaan zoeken, wat in sommige topic's best lastig kan worden.
Anderzijds, het hoeft natuurlijk niet storm te lopen met video's, het kan altijd achteraf verplaatst, maar je kan nooit weten.
Ik heb best wel es een momentje over om een videootje te kijken, goed idee Jan-Wim!
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!

Keer terug naar Algemene discussie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 75 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com