Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Speakers 20 mtr. weg

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 112

Geregistreerd: 03 dec 2012 17:58

Woonplaats: Werkendam

Bericht 10 jan 2014 23:41

Re: Speakers 20 mtr. weg

Hoi pete,

Wat een opstelling joh!! Mooi man! Ben ook erg benieuwd hoe zoiets klinkt. Anders post je op YT een opname?
Complimenten ook voor je mooie orgel. Leuk ook die klok inderdaad.

Heel veel plezier ermee. Ik hoop voor je dat je het geluid kan fixen in zo'n ruimte.

Groeten,

Joost
Avatar gebruiker

Berichten: 1322

Geregistreerd: 21 nov 2011 12:00

Woonplaats: Ermelo

Bericht 11 jan 2014 00:27

Re: Speakers 20 mtr. weg

Het mooiste vind ik toch die magnetron onder handbereik...dat je dan, hongerig geworden van het spelen, lekker even iets kan opwarmen....

Wellicht kan je hem ook in bouwen in je console, en die klok dan als timer schakelen, zodatje ziet wanneer de krketten klaar zijn, en dat je dan onder het spelen het derutje kan laten opengaan, door een stop te trekken......

Maar zonder gekheid: fraai resultaat!!

PS: speel je zonder schoenen???? :oops:

Berichten: 355

Geregistreerd: 06 apr 2011 13:54

Bericht 11 jan 2014 16:39

Re: Speakers 20 mtr. weg

Ja,Ja,dank je wel.
Het klinkt wel mooie zo allemaal.Maar er moeten nog wel wat scherpe tonen bijgesteld worden van tongwerken, mixturen enz.Dat gaan we vanmiddag doen.Dat wordt allemaal wel een beetje eenvoudiger omdat je geen surround meer gebruikt maar alleen maar front samples.Ik speel nu enkel nogTholen en Freiberg,en het klinkt heel indrukwekkend.
Het is goeie reclame voor Hauptwerk want er komen mensen kijken en die willen er alles over weten.Hier zijn geen grote kerken en mooie orgels net zo als bij jullie.
De console die had een vriend van me een paar jaar geleden bij Domus uit Veenendaal gekocht .Hij heeft er toen die screens ingebouwd en nu heeft hij hem aan mij verkocht ,want hij heeft nu weer een kast ook weer uit Veenendaal daar is hij nu 4 klavieren in aan het bouwen.
Ja,Geert ik speel altijd op sokken,want je voeten glijden veel makkelijker van de eene toets naar de andere.Ik heb een vriend die heeft 5 jaar les gehad van A.Knevel en die gebruikt ook geen schoenen.
Spelen jullie met je klompen aan :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker

Berichten: 1760

Geregistreerd: 22 feb 2011 21:29

Woonplaats: Den Haag

Bericht 11 jan 2014 18:00

Re: Speakers 20 mtr. weg

pedro schreef:Spelen jullie met je klompen aan :lol: :lol: :lol:

Jazeker :!: vooral als we weer eens een klompendans moeten begeleiden :lol: :lol:
Vorige

Keer terug naar Audio / Geluidskaarten voor Hauptwerk

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 42 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com