Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Instellingen Patchmix

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 148

Geregistreerd: 15 maart 2011 16:42

Woonplaats: Bruinisse

Bericht 31 aug 2011 21:04

Instellingen Patchmix

Goedenavond,

Ik werk nu een aantal maanden met mijn nieuwe geluidskaart en het programma patchmix en mijn nieuwe boxen Tannoy 501A. Het geluid is fantastich t.o.v. van mijn eerdere opstelling met onboard geluidskaart in samenwerking een bose systeem. Ik ben benieuwd of de instellingen die zijn ingesteld de optimale instelling is.

Vanuit de reacties begrijp ik dat er meerdere met dit programma werken.

Graag verneem ik van jullie of de instellingen overeenkomen met de instellingen die jullie gebruiken.

Alvast bedankt,

Jacob
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Groet,

Jacob

Berichten: 559

Geregistreerd: 05 feb 2011 19:43

Bericht 05 okt 2011 12:01

Re: Instellingen Patchmix

Hallo allemaal,

Velen gebruiken de E-MU geluidskaarten met de bijbehorende software.
Een goede keus want het een een fantastisch product, juist ook vanwege die software.

Aan alle voordelen kleeft ook een nadeel: Patchmix moet je even dóó'r hebben hoe het in elkaar zit. Wat de logica er van is. En ik merk aan diverse vragen dat dit allemaal niet zo vanzelfsprekend is.

Eigenlijk zou ik een keer een workshop moeten geven met een PC er bij om het te tonen, maar dat is niet zo eenvoudig te organiseren :-(

Dan toch maar een schriftelijke poging.
Loodgieters onder ons begrijpen me direct als is zeg dat je Patchmix moet zien als een waterleidingsysteem met allemaal kranen die open en dicht kunnen. Het 'water wat er doorheen stroomt' in dit beeld moet je vervangen door 'muziek die er doorheen stroomt'.
De muziek komt boven in de strips binnen en zakt naar beneden. Komt het onderweg een 'insert' tegen doen doet die 'insert' iets met die muziek die langs komt.