Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Gezocht Heyligers klavier

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 5

Geregistreerd: 18 dec 2013 13:59

Bericht 18 dec 2013 20:44

Gezocht Heyligers klavier

Inmiddels heb ik dan toch nog een Heyligers kast kunnen kopen, maar het 2e klavier ontbreekt. Niet echt handig om gekoppeld te moeten spelen om de registers van het bovenklavier te kunnen gebruiken... ben daarom nog op zoek naar een laukhuff klavier zodat dit orgel met de Heyligers elektronica weer volledig op 2 klavieren kan bespelen.

Ik speel nu ruim 2 jaar met heel veel plezier via Hauptwerk, maar miste mijn backup om bij computer- of MIDI storing snel hierop te kunnen terug vallen, vooral ook als de computer het begeeft, voor reparatie zelfs 2 weken weg moet en een nieuw moederboard besteld moest worden. Dat was niet zo heel leuk, gelukkig nog wel in de garantie, maar kon thuis niet meer spelen of voorbereiden op de zondagse dienst... of anders in de week maar in/naar een koude kerk.
Eigenlijk denk ik ook dat je Heyligers met zijn analoge techniek niet kan of mag vergelijken met Hauptwerk.
Heyligers, oer-degelijk: de bijbehorende analoge klank was en is toch zeker niet slecht te noemen. :)
Vandaar ook dit bijzondere "stapje terug" naar de oude elektronica.
Wie heeft of weet nog ergens 1 klavier wat te koop is, hoor het graag
Laatst bijgewerkt door Dirk de Ruiter op 15 jan 2014 20:27, in totaal 4 keer bewerkt.
Avatar gebruiker

Berichten: 155

Geregistreerd: 13 dec 2011 01:40

Bericht 18 dec 2013 21:50

Dag Dirk,

Ik heb nog wel een Heyligers pedaal liggen met contactenrail.
Mail me op orgue@donausoft.nl.

Keer terug naar Aangeboden / Gezocht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 62 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com