Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

cd verkoop tbv verbouw kerkelijk centrum Giesssenburg

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 132

Geregistreerd: 21 feb 2011 22:21

Woonplaats: Giessenburg

Bericht 07 jan 2012 01:00

cd verkoop tbv verbouw kerkelijk centrum Giesssenburg

Beste mede Hauptwerkers,

Ik ben niet kerkelijk meelevend,in de zin van dat we niet naar de kerk gaan,dat heeft zijn redenen,maar dat staat buiten mijn inzet voor de hervormde gemeente in Giessenburg,mede omdat ik toch weleens op het orgel mag spelen.Naast de mooie dorpskerk in Giessenburg staat het kerkelijk centrum ,de rank,dit gebouw is te klein voor de clubs e.d.Nu heeft de kerk een aantal oude panden opgekocht,grenzend aan de oude rank zal ik maar zeggen,het plan is om de nu in gebruik zijnde kerkelijke bijgebouwen te slopen en een geheel nieuw kerkelijk centrum te gaan opzetten.De kerk heeft het idee gehad om een tweedehands boekenwinkeltje te openen,wat een groot succes is,en nu mijn inzet,ik heb een cd volgespeeld ten bate van dit projekt.Ik ga morgen contact opnemen of hier ruimte/medewerking voor is.Deze cd is uiteraard op Hauptwerk orgels gespeeld en ik zoek eingelijk iemand die mij daarbij wil helpen om daar iets mooi,s van te maken,cq wil adviseren.Uiteraard stel ik mijn cd,s en overbranden en uitprinten van een cd hoes gratis ter beschikking,ik heb een verkoopprijs van €5,00 in gedachte,geheel voor de kerk.Ik kan ook de cd ter verkoop aanbieden in het boekenwinkeltje.Wil/kan iemand mij van advies dienen?Ik weet niet of dit mag.Ik hoor het graag.

vr.gr:Jan.
Laatst bijgewerkt door Janv op 07 jan 2012 18:24, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker

Berichten: 124

Geregistreerd: 26 apr 2011 14:38

Woonplaats: Werkendam

Bericht 07 jan 2012 15:49

Re: cd verkoop tbv verbouw kerkelijk centrum Giesssenburg

Jan,

Volgens mij moet je als je eigen opnames wilt verkopen Buma/Stemra betalen. Je kopieert ze nm.l niet meer alleen voor eigen gebruik...
Ikzelf wilde een paar jaar geleden een cd met Kerstmuziek verkopen binnen de chr. ger. kerk in Werkendam. Puur om geld voor een nieuwe tremulant voor het orgel in te zamelen. Dit werd me door een kenner (Adriaan Arkeraats :maakt zelf veel opnames...) afgeraden, omdat dit niet zomaar zou mogen. Ik heb er toen maar van afgezien en de 20 die ik al gekopieerd had aan mijn vrienden uitgedeeld. Dat mag dan weer wel :lol:
Ik weet ook niet of je zomaar HW samples mag gebruiken voor commerciele opnames. Volgens mij zijn er producers die dit expliciet vermelden.

succes ermee!!

Berichten: 132

Geregistreerd: 21 feb 2011 22:21

Woonplaats: Giessenburg

Bericht 07 jan 2012 18:20

Re: cd verkoop tbv verbouw kerkelijk centrum Giesssenburg

Hallo Jos,
Ik was er al bang voor dat dit niet zomaar mag,dus vandaar mijn vraag of mede Hauptwerkers hier wat van weten,cq ervaring mee hebben.Bedankt vast voor je antwoord en advies.

HG:Jan.

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 07 jan 2012 20:01

Re: cd verkoop tbv verbouw kerkelijk centrum Giesssenburg

kan ook anders, je verkoopt een mooie foto van de kerk/of orgel (voor het cd bedrag wat je wilt verdienen) en geeft de cd er gratis bij.

dus de cd deel je dan uit als vriendendienst

dus bij aankoop van een foto een cd gratis :lol: :lol:

of is dit ook niet volgens de regels???? :oops:


groeten

Jan Wim
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 07 jan 2012 21:14

Re: cd verkoop tbv verbouw kerkelijk centrum Giesssenburg

;) Ik denk dat je ook eens moet kijken naar de muziek die je speelt.
Want ook daar kunnen rechten via Buma/Stemra op van toepassing zijn.
Sowieso muziek van nog levende componisten moet je toestemming voor hebben.
Voor meer info: www.bumastemra.nl
En je weet het, de beller is sneller...

Wel interessant onderwerp trouwens, want hoe zit dat met b.v. een site als Contrebombarde..... :!:
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!

Keer terug naar Aangeboden / Gezocht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com