Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Nieuwe Fatar Klavieren met of zonder Midi

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 547

Geregistreerd: 17 jan 2012 21:06

Woonplaats: Veenendaal

Bericht 20 jan 2012 19:58

Nieuwe Fatar Klavieren met of zonder Midi

Wij leveren nieuwe Fatar klavieren in diverse uitvoeringen. (Uiteraard ook andere onderdelen voor uw Hauptwerkorgel)
BV TP6 175 euro per stuk.

www.virtual-organ.com

mvg

André
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 20 jan 2012 22:55

Re: Nieuwe Fatar Klavieren met of zonder Midi

Ik vraag me nu toch eerlijk gezegd wel af, is dit forum bedoeld voor persoonlijke reclame? Of misschien toch meer voor uitwisselen van kennis, ervaring en tips door en aan gebruikers?

Ik zie al regelmatig reclame op deze site, is dat dan echt niet genoeg?

Zomaar een vraag...
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!

Berichten: 132

Geregistreerd: 21 feb 2011 22:21

Woonplaats: Giessenburg

Bericht 20 jan 2012 23:49

Re: Nieuwe Fatar Klavieren met of zonder Midi

Kees Hoekman schreef:Ik vraag me nu toch eerlijk gezegd wel af, is dit forum bedoeld voor persoonlijke reclame? Of misschien toch meer voor uitwisselen van kennis, ervaring en tips door en aan gebruikers?

Ik zie al regelmatig reclame op deze site, is dat dan echt niet genoeg?

Zomaar een vraag...


Kees,
Je hebt helemaal gelijk,kijk dat amateur orgelbouwers hun overtollige spullen aanbieden,oke,maar bedrijven.....nee.Er staan inderdaad al wat reclamelinks op deze site,niks mis mee hoor,maar dan nog niet eens een keer op het forum.

Berichten: 192

Geregistreerd: 03 feb 2011 21:44

Bericht 21 jan 2012 00:04

Re: Nieuwe Fatar Klavieren met of zonder Midi

Helemaal met je eens Kees! De rubriek aangeboden/gezocht is bedoeld voor particulieren.

Dat ik het sampleset van Gapinge heb aangekondigd kan misschien ook als reclame worden gezien, maar dat heb ik gedaan omdat ik behoorlijk wat mail krijg met de vraag wanneer het komt. Wat mij betreft een eenmalige actie. Voor wie het eerst op de hoogte wil zijn van nieuwe ontwikkelingen, die volgt ons op twitter: http://www.twitter.com/voxusorgans

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 21 jan 2012 11:06

Re: Nieuwe Fatar Klavieren met of zonder Midi

Dat ik het sampleset van Gapinge heb aangekondigd kan misschien ook als reclame worden gezien, maar dat heb ik gedaan omdat ik behoorlijk wat mail krijg met de vraag wanneer het komt. Wat mij betreft een eenmalige actie.
Ik vind een aankondiging van een sampleset juist heel informatief, geen enkel prolbeem om dat via dit forum te doen.

Wat mij betreft hoeven we niet al te streng te zijn.
Naar waar licht de grens...

Zie verder: viewtopic.php?f=2&t=386

Berichten: 547

Geregistreerd: 17 jan 2012 21:06

Woonplaats: Veenendaal

Bericht 21 jan 2012 11:40

Re: Nieuwe Fatar Klavieren met of zonder Midi

Ik doe het om te helpen, op deze klavieren zit voor mij bijna geen winstmarge en als ik zie hoeveel moeite er soms gedaan word om aan losse klavieren te komen dacht ik misschien is dit wel een leuk aanbod.
Als ik heel eerlijk ben zie ik zie ik ook namen van andere leveranciers genoemd worden. Mixtuur zie ik regelmatig vallen, custommadeorgan, designorgel dat simpelweg mijn concept nageaapt heeft en mijn naam mis ik in bijna alle fronten. Alleen Gert heeft mij wel aangekondigd en opgenomen bij de leveranciers, ben ik hem daar wel dankbaar voor.
Terwijl ik van bezoeker juist goede reacties krijg.
Avatar gebruiker

Berichten: 1252

Geregistreerd: 07 maart 2011 18:35

Woonplaats: Kruiningen

Bericht 21 jan 2012 13:03

Re: Nieuwe Fatar Klavieren met of zonder Midi

Kijk, dit is niet persoonlijk bedoeld, zeker niet i.v.m. info nw samplesets, dat is hier juist heel mooi.
Maar ik zie verschil tussen reclame n.a.v. ervaring, die dus wordt gemaakt door een eindgebruiker, in een ander licht, dan wanneer je commercieel gaat posten voor jezelf. Los van de kleine marges, dat waardeer ik, maar ja, dat is mijn gedachte i.h.k.v. zuiver houden, te meer daar er al een advertentie op deze site staat.
Maar, waar ligt de grens? Dat is des beheerders en moderators... ;)
Groet,
Kees

Muziek is ook een vorm van ademhalen...!

Berichten: 560

Geregistreerd: 10 feb 2011 10:38

Bericht 21 jan 2012 14:45

Re: Nieuwe Fatar Klavieren met of zonder Midi

Andre schreef:designorgel dat simpelweg mijn concept nageaapt heeft

Sorry, maar deze opmerking vind ik eigenlijk zeer ongepast. Ik ben een broer van Dirk, de man achter DesignOrgel.nl en ik heb de voorbereidingen van nabij meegemaakt. Ik kan je verzekeren dat er van na-apen geen sprake is. Het concept van DesignOrgel.nl is qua idee al zeker een jaar oud en ontstaan voor dat wij van jouw bestaan op de hoogte waren. Laat staan dat we jouw ideeën kenden. Gedraag je alsjeblieft niet als een verongelijkt kind als er wat veel concurrentie dreigt te ontstaan. Doe gewoon je best. Dat doen anderen ook.
Gratis orgelmuziek op mijn website.

Berichten: 547

Geregistreerd: 17 jan 2012 21:06

Woonplaats: Veenendaal

Bericht 21 jan 2012 15:08

Re: Nieuwe Fatar Klavieren met of zonder Midi

Beste Gerrit,

De eerste keer dat ik op de site van je broer keek stond er van het concept nog niets bij. Dat is pas later gekomen terwijl ik allang bezig was met dit concept en er ook mee adverteerde(ik adverteerde er al lang mee voordat de website van je broer in de lucht was). Vandaar dat ik de indruk kreeg dat het concept gekopieerd was. Het gebeurt regelmatig dat mensen van elkaar ideeën overnemen, maar dit leek er wel zoveel op dat het wel bewust leek.
Mijn verontschuldiging voor de beschuldiging omdat het blijkbaar niet zo was.
Ik zal ook gewoon mijn best doen en ik denk dat de markt groot genoeg is voor meerdere aanbieders zodat ze alle hun bestaan hebben.

Beheerder

Berichten: 623

Geregistreerd: 01 feb 2011 19:33

Bericht 21 jan 2012 15:18

Re: Nieuwe Fatar Klavieren met of zonder Midi

Dit soort opmerkingen heb ik liever niet op dit forum. Als mensen problemen met elkaar hebben moet je dat rechtstreeks en niet in het publiek oplossen, het komt nogal kinderachtig en onprofessioneel over.

Deze discussie wil ik daarom sluiten.

Keer terug naar Aangeboden / Gezocht

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com