Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Nieuwe sampleset: Beckum v2 (gratis)

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 74

Geregistreerd: 03 maart 2011 01:05

Woonplaats: Haaksbergen

Bericht 27 apr 2016 22:53

Nieuwe sampleset: Beckum v2 (gratis)

Koningsdag-cadeautje !

We zijn blij te mogen aankondigen dat ons nieuwste product af is: het kleine Gradussen orgel (Iap/7) van de St.Blasiuskerk in Beckum.

De set is ge-encrypt (geen dongle nodig), RAM (multiple loops en releases, met compression) is 1,2 GB. Het heeft 8-12 loops en 3 echte multi-releases. Zie ook: http://www.virtualpipes.nl/beckum-gradussen.html. De website moet nog worden voorzien van de nieuwste gegevens en geluidsvoorbeelden, omdat dit een totaal nieuw ontwikkelde versie is (opname maart 2016).
Hij was eerder uitgebracht in 2014.
Dit is een gratis promotioneel product en als de set bevalt wordt een donatie op prijs gesteld. De set kan per direct worden aangevraagd via: http://virtualpipes.nl/orderingbeckum.html. De download-link wordt binnen 2 dagen verstuurd.

Groet,
Danny

Berichten: 296

Geregistreerd: 08 maart 2011 22:05

Woonplaats: Elspeet

Bericht 30 apr 2016 09:34

Re: Nieuwe sampleset: Beckum v2 (gratis)

Goedemorgen Danny,

Dat is een verrassing, 'k ben erg benieuwd naar deze set! M'n aanvraag is gemaild.

Met vr groet,
WiBo
Avatar gebruiker

Berichten: 610

Geregistreerd: 02 mei 2012 15:16

Woonplaats: Dordrecht

Bericht 01 mei 2016 01:25

Re: Nieuwe sampleset: Beckum v2 (gratis)

Heb hem binnen, geïnstalleerd, alles vlekkeloos.

Leuk klein orgeltje, zoals ik er op zondag een aantal onder handen heb, met vergelijkbare dispositie.
Nog maar kort op gespeeld, maar deze sampleset gaat mij persoonlijk helpen bij het voorbereiden van diensten
Niet zo zeer vanwege de kwaliteit (daar kan ik nog niet over oordelen), maar zeker wél vanwege de beperkingen die dit soort (veelal) dorpsorgeltjes hebben in dispositie en klavier/pedaal omvang.

Het is natuurlijk geweldig om muziek voor te bereiden op orgels met 3 klavieren, zelfstandig pedaal en een geweldige dispo...maar dan kom je zondags boven en dan moet je hét doen met b.v. 1 klavier, 8 stemmen en een aangehangen pedaal.....tsja.....das andere koek. Ben er voorlopig blij mee...

André
Geen dag zonder Bach!
Avatar gebruiker

Berichten: 74

Geregistreerd: 03 maart 2011 01:05

Woonplaats: Haaksbergen

Bericht 18 mei 2016 22:07

Re: Nieuwe sampleset: Beckum v2 (gratis)

De Beckum sampleset is inmiddels al zo'n 70 keer aangevraagd en ik wacht eigenlijk nog op wat 'recensies'. Vanuit het buitenland heb ik al wat reacties ontvangen, maar in NL blijft het angstvallig stil.
We zijn van plan om op korte termijn de apparatuur van de mobiele opname set-up enigszins te wijzigen voor toekomstige opnamen (ook van orgelconcerten) en de keuze daarvan valt en staat met de bevindingen t.a.v. de geluidskwaliteit van deze set, vandaar. Reacties zijn dus welkom, eventueel via een PB.

Groet,
Danny

Berichten: 519

Geregistreerd: 21 nov 2012 15:32

Bericht 28 mei 2016 11:48

Re: Nieuwe sampleset: Beckum v2 (gratis)

Danny,

Enige tijd geleden heb ik je een pb gestuurd, deze staat bij mij nog altijd in postvak uit en is kennelijk nog niet door jou opgehaald en gelezen. Benieuwd? Even inloggen dan... ;)

Groet, Fokko

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com