Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

download sampleset

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 4

Geregistreerd: 17 okt 2017 10:18

Bericht 20 okt 2017 13:33

download sampleset

Geachte Hauptwerkers
Wij hebben bij Prospectum een sampleset van het garrels orgel uit anloo besteld en betaald
In de inlogpagina kunnen de link zien maar niet downloaden omdat het een ftp bestand is
Kan mij iemand daarbij helpen b.v voor mij te downloaden en doorsturen met we transfer?
Vriendelijke groet

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 20 okt 2017 13:42

Re: download sampleset

sorry zag dat Evert-Jan al reactie gegeven had
Laatst bijgewerkt door Jan Wim op 20 okt 2017 13:47, in totaal 3 keer bewerkt.
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 20 okt 2017 13:44

Re: download sampleset

Welkom op het forum.

Ook bij een FTP server kun je gewoon met de webbrowser een bestand downloaden.
Ik weet niet wat voor browser je gebruikt. Als het maar niet IE of Edge is, want die kunnen geen grote bestanden downloaden (gaat altijd mis bij het laatste byte).
Gebruik anders Firefox portable van https://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable.
Druk op de grote groene knop voor de Engelstalige versie. Als Nederlands gewenst is, klik dan op 'Other Languages' onder die groene knop. Kies vervolgens voor de groene knop op de regel waar in de linker kolom "Dutch" staat. In beide gevallen wordt de download via een andere website automatisch na enkele seconden gestart. Druk daarom op die 2e website op geen enkele knop. Installeer Firefox en start het op en ga naar die FTP site om het orgel te downloaden.

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com