Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Sampleset Zutphen

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 5

Geregistreerd: 02 maart 2020 20:49

Bericht 26 dec 2020 21:52

Sampleset Zutphen

Beste allen,
Ik heb al een tijdje terug de licentie gekocht voor hauptwerk 5 van het sampleset van Zutphen.
Dit sampleset heb ik nooit gedownload omdat ik nog niet klaar was met alles te bouwen, uiteraard niet de slimste actie.
Nu is hw6 inmiddels uit en gekocht, mij pc komt binnenkort binnen dus ik wil graag beginnen met het installeren van de pc en de rest van de spullen.
Ik heb dus gewoon een ilok licentie, maar dus geen downloads. De versie die ik kocht was van hw5, kan die zo omgezet worden naar hw6? Waar kan ik de downloads vinden?
Wie kan mij helpen?

Berichten: 40

Geregistreerd: 11 maart 2020 14:41

Bericht 26 dec 2020 22:28

Re: Sampleset Zutphen

Er zijn geen samplesets speciaal voor versie 6, dus kun je gewoon die voor versie 5 downloaden. Dat zou moeten kunnen op de website van sonusparadisi.cz.

Berichten: 415

Geregistreerd: 08 dec 2015 21:56

Woonplaats: Benthuizen

Bericht 26 dec 2020 22:31

Re: Sampleset Zutphen

Jan-Kees schreef:Beste allen,
Ik heb al een tijdje terug de licentie gekocht voor hauptwerk 5 van het sampleset van Zutphen.
Dit sampleset heb ik nooit gedownload omdat ik nog niet klaar was met alles te bouwen, uiteraard niet de slimste actie.
Nu is hw6 inmiddels uit en gekocht, mij pc komt binnenkort binnen dus ik wil graag beginnen met het installeren van de pc en de rest van de spullen.
Ik heb dus gewoon een ilok licentie, maar dus geen downloads. De versie die ik kocht was van hw5, kan die zo omgezet worden naar hw6? Waar kan ik de downloads vinden?
Wie kan mij helpen?


Als je een licentie hebt voor HW5 is die ook geldig voor de latere HW versies. Dus je kunt het zonder problemen voor HW6 gebruiken. De licentie gaat via iLok en is dus niet afhankelijk van de versie van HW.
Als je inlogt op de de site van SonusParadisi vind je bij My Account - My Products de download files.

Met HW6 is het nog meer genieten van Zutphen! Succes ermee!

Berichten: 5

Geregistreerd: 02 maart 2020 20:49

Bericht 29 dec 2020 00:33

Re: Sampleset Zutphen

Erwin schreef:Er zijn geen samplesets speciaal voor versie 6, dus kun je gewoon die voor versie 5 downloaden. Dat zou moeten kunnen op de website van sonusparadisi.cz.


Ik heb deze licentie dus via marktplaats gekocht en niet via Sonus. Ik heb Jiri al gemaild maar hij zegt dat ik moet inloggen in mijn hauptwerk account en het daar kan downloaden.
Inmiddels heb ik een Sonus Paradisi account, maar daar kan ik geen licentie of ID toevoegen en dus ook niets downloaden...

Berichten: 40

Geregistreerd: 11 maart 2020 14:41

Bericht 29 dec 2020 01:34

Re: Sampleset Zutphen

Staat de licentie wel in je Ilok account ?

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 29 dec 2020 16:02

Re: Sampleset Zutphen

Jan-Kees

In de webshop bij SP staan downloads normaal bij "My Products".

Jij zal de downloads bij SP niet vinden. De verkoop via iLok/PACE gaat buiten SP om en zij hebben er geen weet van dat jij nu eigenaar geworden bent.
Sample set producenten geven trouwens geen support op 2e hands sample sets (logisch, zij verkopen liefst zelf een sample set dan dat iemand die overneemt van een ander persoon).

De vorige eigenaar moet ze voor je downloaden (of waarschijnlijk heeft zij ze nog ergens staan) en aan jou geven.

Berichten: 5

Geregistreerd: 02 maart 2020 20:49

Bericht 29 dec 2020 17:35

Re: Sampleset Zutphen

Erwin schreef:Staat de licentie wel in je Ilok account ?


Zeker! Eigenlijk zou ik gewoon de downloadlink moeten hebben...
Maar ja...
Jiri heb ik nogmaals om hulp gevraagd maar die verleend, terecht, geen hulp aan beunhazen

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 29 dec 2020 18:04

Re: Sampleset Zutphen

Alleen de Dry variant is niet dongle protected.

Of kontakt nemen met de vorige eigenaar via MP zodat hij alsnog je de Set kan leveren

je hebt een auto gekocht via MP maar je hebt nu alleen de wielen ontvangen
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 490

Geregistreerd: 12 feb 2011 21:23

Woonplaats: Gouda

Bericht 29 dec 2020 21:26

Re: Sampleset Zutphen

Van SP is een lijst, met links van alle encrypte HW5 sets, de links van Zutphen werken nog steeds.
Stuur me maar een PM als je hem nodig hebt.
HGroet, Gerrit uit Gouda

Berichten: 20

Geregistreerd: 25 aug 2017 20:53

Bericht 20 jan 2021 21:22

Re: Sampleset Zutphen

Beste Allen,

Als je via marktplaats een sampleset koopt met licentie,kan je die bij sets van Sonusparadisi via licence transfere op naam zetten van de koper.
Kost ongeveer 35 euro.
Dan wisselt de set van eigenaar en worden de downloads bij mij product toegevoegd op je eigen account.

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 40 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com