Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

demosample mist een deel maar

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 98

Geregistreerd: 24 jul 2015 15:12

Bericht 23 dec 2017 16:44

demosample mist een deel maar

Ik heb per ongeluk een paar samples verwijderd die ik niet mooi vond (o.a. freiberg 2,5) maar die (onwetend) blijkbaar door Zurek organ V5 gebruikt wordt want die meldt dat ie hem mist. Ik heb hem weer gedownload en speelt nu zelfstandig maar moet ik blijkbaar nog koppelen aan de Zurek v5?
Hoe doe ik zoiets of moet toch de hele samengestelde sample opnieuw gedownload/geïnstalleerd worden?
bvd!

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 23 dec 2017 17:23

Re: demosample mist een deel maar

Bij composite (samengesteld) orgel moet je eerst uitzoeken van welke demo sample sets er gebruik gemaakt wordt.
Daarvoor is er een lijst met OrganID's gemaakt. Zie viewtopic.php?f=6&t=2093.
Daar staat de ZurekV ook bij en de packageID's die het gebruikt.

Kijk op viewtopic.php?f=6&t=2035 voor de downloads. Freiberg 2.5 heb je NIET nodig maar de oudere versie: Freiberg 2.0. Zie laatst genoemde topic waar je die kunt downloaden.

Als alles er op staat, dan ZurekV laden. Het orgel gaat eenmalig door de lange laadroutine met je oude instellingen.

Berichten: 98

Geregistreerd: 24 jul 2015 15:12

Bericht 27 dec 2017 18:41

Re: demosample mist een deel maar

ondanks dat ik die twee speciale bestanden aanklik komt de melding "te weinig buffergeheugen" en toch de megablablabla downloaden en een account maken. misschien koudwatervrees maar ik ben zo niet zo happig op al die accounts. maar toch geprobeerd en ja hoor, er komen weer vragen over iets met cloud en zo. het zegt me helemaal niets. Dus maar weer gestopt. Vreemd toch want de bestanden zijn klein genoeg dus waarom komt steeds dat MEGA gedoe? (bn. geen ervaring met windows)
bvd!

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 27 dec 2017 19:52

Re: demosample mist een deel maar

Klik bij mega.nz op de knop/regel "Download through your browser" anders wordt er namelijk een APP op de computer geïnstalleerd. Je hoeft dan ook geen account aan te maken.

En gebruik Google Chrome, desnoods de portable versie als dat niet de standaard browser op je PC is.

Berichten: 98

Geregistreerd: 24 jul 2015 15:12

Bericht 27 dec 2017 20:15

Re: demosample mist een deel maar

dank je wel, ga ik morgen doen.

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com