Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Kampen de 6 cd's geinstaleerd maar zie het orgel niet

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 53

Geregistreerd: 18 jun 2015 19:23

Bericht 02 apr 2018 07:57

Kampen de 6 cd's geinstaleerd maar zie het orgel niet

Ik heb van mijn broertje die Kampen ( volledig ) even te leen gekregen om te zien hoe het uit mijn opstelling komt.
Ik heb de cd's ( 6 ) geinstalend, maar als ik het orgel wil laden dan staat hij er niet tussen.
Als ik in de mappen rondkijk kom ik hem alleen in de map temperament tegen.
Ik heb tijdens het installeren wel wat foutcodes gehad.

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 02 apr 2018 08:01

Re: Kampen de 6 cd's geinstaleerd maar zie het orgel niet

Je hebt ook zijn HW USB dongle nodig voor de licentie, daarna de installatie herhalen

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 02 apr 2018 08:23

Re: Kampen de 6 cd's geinstaleerd maar zie het orgel niet

je kan proberen om tijdelijk een map aan te maken op je bureaublad, waarnaar je de inhoud van je dvd's kopieer.
en vervolgens vanuit die map het orgel installeren. Maar zoals Jos al schrijft je kan Kampen niet spelen zonder licentie, dus zal je ook even tijdelijk een dongle ruil moeten doen.

als de dvd's beschadigd zijn waardoor er leesfouten ontstaan is wellicht Quickpar nog een oplossing
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 02 apr 2018 11:52

Re: Kampen de 6 cd's geinstaleerd maar zie het orgel niet

Volgens mij heb je de licentie al nodig bij de installatie, wat zou verklaren dat je het niet terug ziet in de mappen

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 02 apr 2018 11:59

Re: Kampen de 6 cd's geinstaleerd maar zie het orgel niet

josq schreef:Volgens mij heb je de licentie al nodig bij de installatie, wat zou verklaren dat je het niet terug ziet in de mappen

durf ik niet te zeggen Jos, zou best kunnen ik heb er eigenlijk nooit opgelet
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Berichten: 53

Geregistreerd: 18 jun 2015 19:23

Bericht 02 apr 2018 14:44

Re: Kampen de 6 cd's geinstaleerd maar zie het orgel niet

Ik heb wel zijn licentie dongle, maar niet zijn HW dongle.
Zijn die dongle's aan elkaar gekoppelt?

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 02 apr 2018 15:01

Re: Kampen de 6 cd's geinstaleerd maar zie het orgel niet

Er is maar 1 dongle voor HW. Daarin zit de licentie van HW en van alle sample sets, die een licentie op de dongle hebben die jij hebt aangeschaft.

Als jij van je broer een dongle te leen hebt, dan moet daar dus de Kampen licentie in zitten (anders draait dat bij hem ook niet). HW zit daar zowiezo dan in, want Kampen wil alleen maar op Advanced draaien. En de dongle moet erin zitten als je de PC opstart. En jouw dongle moet dan natuurlijk verwijderd zijn. Dus 1 HW dongle op de PC aansluiten.

Maar ik denk dat de DVD's niet goed zijn. Kopieer deze eerst maar eens naar het bureaublad. Daar heb je geen dongle voor nodig en HW hoeft ook niet te zijn opgestart. Dit kopiëren kan met de Windows verkenner en moet foutloos gaan.
Als het wel goed gegaan is, dan kun je Kampen installeren vanaf deze bestanden. De DVD's heb je dan niet meer nodig.

Berichten: 370

Geregistreerd: 12 dec 2012 17:54

Woonplaats: Belgrado

Bericht 02 apr 2018 18:04

Re: Kampen de 6 cd's geinstaleerd maar zie het orgel niet

Volgens mij kun je een orgel installeren zonder dongle; doen we tegenwoordig immers met downloadable orgels. Daarna ontvang je de licentie waar je een paar dagen op zit te wachten meestal, en dan kan je dat orgel gewoon bespelen.

Wellicht kan dat ook met iemand ander's dongle waarop die licentie staat; maar nooit geprobeerd.

een echte valiede lecentie moet men vanzelf direkt van de sample set maker ontvangen, vooral in geval van transfer van eigenschap.

Berichten: 1195

Geregistreerd: 04 jan 2013 15:20

Bericht 02 apr 2018 18:08

Re: Kampen de 6 cd's geinstaleerd maar zie het orgel niet

Adri: dit verschilt per sampleset . Ik geloof dat bij Kampen de bestanden wel extracted maar niet geïnstalleerd worden als de dongle met licentie niet aanwezig is

Berichten: 370

Geregistreerd: 12 dec 2012 17:54

Woonplaats: Belgrado

Bericht 02 apr 2018 18:20

Re: Kampen de 6 cd's geinstaleerd maar zie het orgel niet

josq schreef:Adri: dit verschilt per sampleset . Ik geloof dat bij Kampen de bestanden wel extracted maar niet geïnstalleerd worden als de dongle met licentie niet aanwezig is



dat kan best zo zijn

Berichten: 53

Geregistreerd: 18 jun 2015 19:23

Bericht 02 apr 2018 19:52

Re: Kampen de 6 cd's geinstaleerd maar zie het orgel niet

Bedankt, evert jan had gelijk.
Ik had 2 dongels in de computer zitten.
Hij draaid.

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com