Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Sample in winrar

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 154

Geregistreerd: 12 maart 2011 16:27

Woonplaats: Hattem

Bericht 03 apr 2019 19:37

Sample in winrar

Goedendag,

Wie kan mij helpen ik had een verkeerde backup gemaakt gelukkig heb ik bijna alles terug
op tweekleine na gekocht en gedownload Gapinga en nu heb ik op de externe schijf wel veel sttan b.v.
Gapinga onder nr 1290 deze ben ik aan het uitpakken maar blijkbaar doe ik iets verkeerd niet in de goede
volgorde, zo te zien laad het orgel ze wel maar kan ik het later niet terug vinden. is er misschien iemand
die kan zeggen of het kan en hoe,
bedankt,

Dick

Berichten: 154

Geregistreerd: 12 maart 2011 16:27

Woonplaats: Hattem

Bericht 04 apr 2019 18:20

Re: Sample in winrar

Goedendag,

Wie kan mij helpen ik had een verkeerde backup gemaakt gelukkig heb ik bijna alles terug
op tweekleine na gekocht en gedownload Gapinga en nu heb ik op de externe schijf wel veel sttan b.v.
Gapinga onder nr 1290 deze ben ik aan het uitpakken maar blijkbaar doe ik iets verkeerd niet in de goede
volgorde, zo te zien laad het orgel ze wel maar kan ik het later niet terug vinden. is er misschien iemand
die kan zeggen of het kan en hoe,
bedankt,de naam van het orgel of iets in te brengen
Ik ben wel wat verder na het uit pakken komt het scherm zo als aangegeven
op 4 blz. 82 van Evert-Jan alleen is dan alles blanco en wat ik ook doe er komt nergens beweging in
alleen ok werkt maar dan gebeurt er verder niets normaal komt de naam dan bij laad orgel te staan

maar ik kan niets terug vinden of veranderen is het ook mogelijk in het scherm zoals aan gegeven op blz. 82
een naam of iets in te brengen zodat hij verder installatie.

Groet,
Dick

Berichten: 5125

Geregistreerd: 12 feb 2011 01:09

Bericht 04 apr 2019 20:10

Re: Sample in winrar

Dick,

Je moet de volgende stappen ondernemen:

1. Kopieer eerst de installatie set (de rar file dus) vanaf de USB disk naar de disk IN de PC
2. Start HW op en ga naar menu File --> Install. Zoek de lokatie op waar je de installatie uit stap 1 hebt neergezet op de eigen PC (zie blz. 81/82).
3. Het bestand wordt uitgepakt. Er mag geen foutmelding worden gegeven. (blz. 82)
4. Via Menu Organ --> Load Organ het orgel laden: selecteer Gapinge (blz. 83)
5. Je krijgt het scherm voor zoals op blz. 75 maar ook op blz. 84 staat. Selecteer de registers en stel rechts de gewenste zaken in. Klik OK. Zie de plaatjes op blz. 84 e.v.

Als je bij punt 5 weer een leeg scherm krijgt, is er wat met de installatie set aan de hand.
Is dit wel de originele installatie set? M.a.w. heb je niet zelf een RAR file gemaakt van iets waarbij iets ontbreekt?

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com