Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Tholen. Wanneer?

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 370

Geregistreerd: 12 dec 2012 17:54

Woonplaats: Belgrado

Bericht 13 dec 2012 23:23

Tholen. Wanneer?

Weet iemand hier iets van ?

Berichten: 316

Geregistreerd: 13 feb 2011 17:30

Woonplaats: Woerden

Bericht 13 dec 2012 23:55

Re: Tholen. Wanneer?

Ik hen afgelopen weekend een mailtje gezonden naar vosuxorgan met de vraag wanneer de set komt, daar het al vele weken op de site staat binnen enkele weken. Echter ook op deze vraag blijft het stil. Geeft mij niet echt een goed vertrouwen.

Zelf jaren met freeware programma voor modeltreinen bezig geweest en daar heb ik wel geleerd dat je NOOIT een release datum moet geven, tenzij je er 200% zeker van bent.

Mvg,
Paul Haagsma.
Avatar gebruiker

Berichten: 1322

Geregistreerd: 21 nov 2011 12:00

Woonplaats: Ermelo

Bericht 13 dec 2012 23:57

Re: Tholen. Wanneer?

Ben helaas sinds kort ook met het treintjesvirus besmet......Ging eigenlijk naar Engeland ivm de orgels, maar ze hebben daar ook treinenmusea..... :oops:

HG

Geert

Berichten: 192

Geregistreerd: 03 feb 2011 21:44

Bericht 14 dec 2012 03:40

Re: Tholen. Wanneer?

Excuses dat het zo lang duurt. Zodra er een datum bekend is, zal ik het ook hier plaatsen. Ik geef direct toe dat we iets te enthousiast geweest zijn met het noemen van een tijdspad. Het was een realistische planning, maar door een heleboel factoren die pas achteraf kwamen, konden we onze beloftes niet nakomen. Het is lastig om een sampleset alvast aan te kondigen zonder een datum te noemen. Wanneer we dat doen ben ik dagelijks mails aan het beantwoorden wanneer het aangekondigde sampleset leverbaar is. Misschien moeten we dus helemaal niets meer gaan aankondigen voordat iets helemaal af is.

Berichten: 490

Geregistreerd: 12 feb 2011 21:23

Woonplaats: Gouda

Bericht 15 dec 2012 21:02

Re: Tholen. Wanneer?

Het overschrijden van een aankondigings datum doet me zo’n 35 jaar terugdenken aan m’n Eminent tijd.
Als er een nieuw orgel uit moest komen, werd de tijd, die mensen nodig dachten te hebben, vermenigvuldigd met een zogenaamde OPTIMISME FACTOR. Maar ook dan kon het nog uitlopen.
Ik trap er nog steeds in, dat ik hem te laag inschat.
Gewoon goed afmaken Marien en jullie met rust laten, dat is het beste wat we nu kunnen doen.
HGroet, Gerrit uit Gouda

Keer terug naar Hauptwerk samplesets

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 133 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com