Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Adriaan stelt zich voor

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 5

Geregistreerd: 12 jan 2015 14:24

Bericht 15 jan 2015 13:29

Adriaan stelt zich voor

Beste forumleden,

Ik ben Adriaan Kesteloo (22 jaar) en ben woonachtig in Kerkwerve op het mooie eiland Schouwen-Duiveland (Zeeland). Ook ben ik daar organist in Dreischor (Adriaanskerk), Noordgouwe (Driekoningenkerk) en Kerkwerve (protestantse kerk).

Op mijn 8e ben ik begonnen met het volgen van keyboardlessen. Na 1 jaar heb ik de overstap gemaakt naar orgellessen bij Marien stouten (welbekend op dit forum denk ik) en deze heb ik nog steeds. Een jaar geleden heb ik Hauptwerk ontdekt mede door Marien. Een half jaar daarna ben ik Hauptwerk gaan gebruiken op mijn eigen orgel (Domus Prestige 2 klaviers). Na een aantal maanden op deze manier gespeeld te hebben heb ik besloten om dit orgel te verkopen en een Hauptwerk orgel aan te schaffen. De zaken liepen iets anders omdat ik in die tijd ook op het punt stond een huis te kopen. Hierdoor was de aanschaf van een Hauptwerk orgel iets te prijzig in die tijd, en heb ik dus lange tijd zonder orgel gezeten. De tijd dat ik geen orgel thuis had staan heb ik geoefend in Dreischor waar een 2 klaviers Vierdag orgel staat, helaas niet een van de mooiste orgels, maar het werkte. Nu de temperaturen wat gezakt zijn en het orgel in Dreischor ook wat mankementen gaat vertonen door de kou (7 ºC) heb ik besloten nu dan toch maar een 3 klaviers klavierblok van Mixtuur orgels aan te schaffen. Het is nog niet besteld, maar dit gaat zeerzeker op korte termijn gebeuren.

Groeten Adriaan

Berichten: 5

Geregistreerd: 12 jan 2015 14:24

Bericht 23 maart 2015 11:37

Adriaan stelt zich voor

Hierbij nog een aantal foto's van het Mixtuur orgel. :D
foto 3.JPG
foto 1.JPG
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.

Berichten: 369

Geregistreerd: 12 dec 2014 14:23

Woonplaats: Zetten

Bericht 23 maart 2015 13:15

Re: Adriaan stelt zich voor

Mooie cleane setup! De (zwel)pedaal komt ook van Mixtuur? Lijkt me een mooie plek om te studeren!
Avatar gebruiker

Berichten: 94

Geregistreerd: 20 jan 2014 11:33

Woonplaats: Montfoort

Bericht 23 maart 2015 13:36

Re: Adriaan stelt zich voor

Beste Adriaan,

Een mooie effectieve manier om van HW te genieten lijkt me. Ik ben nog in de spaarfase. ;)
Wat voor speakers gebruik je in je setup?

groeten,
Peter

Berichten: 5

Geregistreerd: 12 jan 2015 14:24

Bericht 23 maart 2015 13:48

Re: Adriaan stelt zich voor

Hoi Peter,

Ik gebruik nu 2x Mackie CR4 en 2x JB-systems AM50. Is misschien nog niet helemaal ideaal voor Hauptwerk. Maar ik ben nu aan het sparen voor een mooie surround opstelling.

Groeten,

Adriaan

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com