Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Jeroen Schuyt stelt zich voor

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 20

Geregistreerd: 02 apr 2015 10:45

Woonplaats: Boxtel

Bericht 02 apr 2015 12:39

Jeroen Schuyt stelt zich voor

Goedemiddag,

Zoals gezegd, mijn naam is Jeroen Schuyt woonachtig in Boxtel.

Sinds 5 jaar heb ik het klassiek kerkorgel opnieuw ontdekt en sindsdien ''verslaafd''. In Boxtel speel ik regelmatig op het Smits orgel (1842' van de Sint Petrus basiliek: een magnifiek instrument. Voor de studie thuis heb ik een Domus Chorale 3LE.

Tijdje terug Hauptwerk maar eens gedownload en werd helemaal gegrepen door het geluid! Wat een verschil met mijn Domus.
Nu voor mijn verjaardag een externe geluidskaart gekregen (Focusrite Scarlett 2i4) als een eerste stap naar verder gebruik van Hauptwerk en verder experimenteren met de gratis versie van Hauptwerk

Ben benieuwd waar het allemaal gaat eindigen....

Naast de Domus en de Focusrite, gebruik ik als computer Acer Aspire M5811.

Berichten: 369

Geregistreerd: 12 dec 2014 14:23

Woonplaats: Zetten

Bericht 02 apr 2015 18:20

Re: Jeroen Schuyt stelt zich voor

Welkom, en dat is geen verkeerd studieorgel!

Berichten: 20

Geregistreerd: 02 apr 2015 10:45

Woonplaats: Boxtel

Bericht 02 apr 2015 19:01

Re: Jeroen Schuyt stelt zich voor

Dank.
Bedoel je Domus of Smitsorgel?
Avatar gebruiker

Berichten: 1820

Geregistreerd: 01 dec 2011 12:35

Woonplaats: Barneveld

Bericht 02 apr 2015 23:42

Re: Jeroen Schuyt stelt zich voor

jerotonk schreef:Ben benieuwd waar het allemaal gaat eindigen....


Haha, dat kan ik je wel vertellen hoor...
Als je eenmaal besmet bent, is er geen houden meer aan.
Maar welkom hier en veel plezier!
Ik ben ook wel benieuwd naar je Smits-orgel, Het ziet er indrukwekkend uit. Speel je ook tijdens diemsten?
Het mooiste orgel maak je zelf.

Berichten: 20

Geregistreerd: 02 apr 2015 10:45

Woonplaats: Boxtel

Bericht 03 apr 2015 09:25

Re: Jeroen Schuyt stelt zich voor

Ben bang dat je gelijk hebt... Begon mij gisteren al te irriteren aan de piepjes in de trial van de Advanced version (Maar ja die prijs) en dat ik maar 2 manualen heb. Ik ga dus maar snel verder met de free version en sample sets van de kleinere orgels.

Nee de kunst van missen/diensten begeleiden beheers ik niet. Speel uitsluitend voor mijzelf.

Voor wat betreft het Smitsorgel, kijk eens op www.stichtingkerkconcertenboxtel.nl. We organiseren mooie orgelconcerten dus kom eens langs (mag hier toch wel beetje reclame maken?)!

Berichten: 369

Geregistreerd: 12 dec 2014 14:23

Woonplaats: Zetten

Bericht 03 apr 2015 12:34

Re: Jeroen Schuyt stelt zich voor

jerotonk schreef:Dank.
Bedoel je Domus of Smitsorgel?


Het Smitsorgel ;) had er best een in de buurt willen hebben!

Berichten: 4657

Geregistreerd: 11 feb 2011 20:42

Bericht 03 apr 2015 13:04

Re: Jeroen Schuyt stelt zich voor

jerotonk schreef:Ben bang dat je gelijk hebt... Begon mij gisteren al te irriteren aan de piepjes in de trial van de Advanced version (Maar ja die prijs) en dat ik maar 2 manualen heb. Ik ga dus maar snel verder met de free version en sample sets van de kleinere orgels.

Nee de kunst van missen/diensten begeleiden beheers ik niet. Speel uitsluitend voor mijzelf.

Voor wat betreft het Smitsorgel, kijk eens op http://www.stichtingkerkconcertenboxtel.nl. We organiseren mooie orgelconcerten dus kom eens langs (mag hier toch wel beetje reclame maken?)!



Jeroen december is nog een heel eind weg.
maar elk jaar heeft Milan een korting op HW, dus als je zolang kan wachten, kan je er wat voordeel uithalen

en kijk anders eens naar de advertentie van undix(forum naam)
die moet door omstandigheden zijn complete HW op ruimen incl. HW advanced en samplesets.

en ik las dat er ook in onderdelen gekocht kan worden, dus wellicht kan je tot een prijs komen wat HW advanced betreft

gr

JW
If music is your passion, put your mind where your heart is and leave the rest to DSP.

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com