Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Even voorstellen Siem Baaij.

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 57

Geregistreerd: 04 dec 2015 00:31

Bericht 04 dec 2015 21:14

Even voorstellen Siem Baaij.

Ik ben Siem Baaij en woon in Tholen. Ik ben bijna 72 jaar, ben vanaf mijn geboorte zeer slechtziend en dat is er in de loop der jaren niet echt beter op geworden. Ik kan inmiddels geen noot meer lezen dus, rommel ik maar een beetje aan wat me overigens bergen plezier verschaft. Ik heb behoorlijk wat jaren een Domus Prestige VIII bespeeld, een schitterend orgel. Sinds kort bezit ik een vierklaviers Hauptwerk orgel, gebouwd door Martin den Boer uit Barneveld. Op dit orgel bespeel ik de samples: Zwolle, Dom Utrech, Caen en St. Maximin, vier voor velen bekende samplesets waarvan voor mij Utrecht de favoriet is.

Hauptwerk is voor mij volledig nieuw en gezien mijn beperkte gezichtsvermogen, ook moeilijk om uit te vinden hoe alles werkt. Bijv. ik zag laatst een plaatje van een console met op het beeldscherm het Dom orgel. Onderaan een rij knoppen voor het vastleggen van vaste combinaties. Kan dit inderdaad worden ingesteld bij dit orgel. Is er misschien een lid woonachtig in de buurt van Tholen die me eens een beetje wegwijs zou willen maken in dit hele gebeuren. Ik zou daar bijzonder blij mee zijn. Neem dan gerust even contact met me op. Mijn e-mail adres is; sbaaij@kpnplanet.nl

Het orgel produceert een fenomenaal geluid, prima speakers, subwoofer en aparte surround versterker met rear speakers. Computer met 32 gig. Geheugen, 500 gig. SSD kaart en 1 terrabyte harddisk. Prosessor i7 quad core en Windows 7.
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Laatst bijgewerkt door Siem op 26 jun 2019 22:42, in totaal 4 keer bewerkt.

Berichten: 369

Geregistreerd: 12 dec 2014 14:23

Woonplaats: Zetten

Bericht 04 dec 2015 21:49

Re: Even voorstellen Siem Baaij.

Dag Siem,

welkom op het forum, en veel plezier met je prachtige console.

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com