Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Martin stelt zich voor

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 9

Geregistreerd: 08 feb 2014 21:55

Bericht 19 feb 2016 18:49

Martin stelt zich voor

]Beste Hauptwerkers,

Ik ben al een tijdje lid van het forum, maar ik heb me nog nooit officieel voorgesteld. Dus bij deze:
Ik ben Martin, 17 jaar oud. Ik woon in Papendrecht (Zuid-Holland). Toen ik ongeveer 11 jaar was, ben ik begonnen met orgellessen. Nu speel ik ook piano en begeleid regelmatig op orgel en piano. Mijn muzikale interesse is zeer breed. Ik speel veel literatuur op het orgel, maar ook veel van Zwart en Asma. Ook op de piano ben ik in veel genres geïnteresseerd. Dat kan gaan van Chopin tot Coldplay. Soms oefen ik met een bandje (piano natuurlijk :). Misschien val ik daarmee een beetje buiten de boot hier of heb ik dat mis. :o

Ik kwam drie jaar geleden al voor het eerst in aanraking met Hauptwerk. Ik downloadde Grandorgue op m'n laptop en die sloot ik aan op een domus. Het bleef echter bij kleine sampelsets en een krakkemikkig geluid uit een homesetje van Philips.

Sinds kort kan ik mijzelf de trotse eigenaar noemen van het vorige zelfbouworgel van Jan Wim. Daar speel ik voornamelijk Kampen en Tholen op. Nu is het orgelspelen weer een stuk leuker geworden en doe ik het met nog meer plezier.



Met een muzikale groet,

Martin
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Avatar gebruiker

Berichten: 317

Geregistreerd: 21 sep 2012 13:59

Woonplaats: Hulshorst

Bericht 01 maart 2016 11:16

Re: Martin stelt zich voor

Ik vind het fijn dat jij, maar ook je vader en moeder, zo kunnen genieten van de Hauptwerk-klanken uit dat prachtige werkstuk van Jan Wim. Ik hoop dat je er veel langer van kan genieten dan dat ik het heb kunnen doen, want hoe dan ook : ik heb op dit orgel menig gevoel kunnen uiten in muziek en dat 'gemis' wordt steeds groter, lijkt wel.
Maar ........ het instrument staat bij 'goed volk' en ik wens jullie nog heel veel speel- en luister-'plezier'.
Groet,
Teun van Unen
Hulshorst
(tvanu47@gmail.com)
Avatar gebruiker

Berichten: 312

Geregistreerd: 12 feb 2014 18:08

Woonplaats: Waarder

Bericht 01 maart 2016 13:24

Re: Martin stelt zich voor

Hoi Martin,

Welkom op het forum. Prachtig orgel hoor.
Heel veel succes ermee en veel speel- en luister genot toegewenst.

Heb je al foto's en instrument gegevens aangeleverd ? Voor een mooi plaatsje hier: http://www.pcorgan.com/Fotos3.html. Mail al je gegevens naar Gert van Ginkel ( info@pcorgan.com ), dan wil hij ze best plaatsen, hoor.
Dat geeft een mooi overzicht bij de andere zelfbouw orgels.
Vriendelijke groet, Marius

Zeer tevreden GrandOrgue gebruiker op Johannus Rembrandt 375 orgel

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com