Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Even voorstellen

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 1

Geregistreerd: 21 nov 2016 21:20

Bericht 24 nov 2016 18:19

Even voorstellen

Ik lees al een tijdje mee op het forum maar nu is het tijd om mezelf voor te stellen. Mijn naam is Arnoud en ik woon in Yerseke. Ong 4 jaar geleden ben ik weer orgel gaan spelen, daarvoor deed ik dat toen ik nog op de basisschool zat, later vond ik het niet meer stoer en deed ik liever voetballen :oops: . Noten lezen kan ik niet dus moet ik het hebben van luisteren en naspelen of improviseren. De meeste interesse heb ik in psalmen en geestelijke liederen beetje in de trant van Zwart, KJ Mulder en Asma.
Ik heb als orgel een mat zwarte Johannus Vivaldi 25, klinkt best mooi maar ik ben wel toe aan wat meer realistisch geluid en zo ben ik hier terecht gekomen. Ik wil eerst de gratis versie uitproberen en later uitbreiden. Ik hoop hier de nodige info en contacten te vinden.

grtn

Berichten: 6

Geregistreerd: 25 mei 2015 10:17

Woonplaats: Ouddorp ZH

Bericht 07 dec 2016 09:25

Re: Even voorstellen

Hoi Arnoud,

Hoewel een beetje laat; vanuit Ouddorp een hartelijk welkom op dit leerzame forum.
Je zult wel merken dat er veel mensen zijn die hun Johannus orgel tot Hauptwerkconsole hebben verbouwd.
Ondergetekende heeft dat ook gedaan met een Vivaldi 35!
Je bent dus in goed gezelschap!

Veel bladeren maar en inspiratie opdoen voor je eigen werk!

Groeten,

Hans
Avatar gebruiker

Berichten: 558

Geregistreerd: 09 jul 2016 23:19

Woonplaats: Eindhoven

Bericht 07 dec 2016 22:29

Re: Even voorstellen

Hallo Arnoud

Welkom bij de club. Een gezellig en nuttig forum. Of je zelf een orgel bouwt., er een verbouwt of gewoon kant en klaar aanschaft, voor elk wat wils.

Groetjes, Fred
Met vriendelijke groeten, Fred Mellink

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com