Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Peter de Jong

Toon actieve onderwerpen


Avatar gebruiker

Berichten: 93

Geregistreerd: 20 jan 2014 11:33

Woonplaats: Montfoort

Bericht 11 mei 2019 14:24

Peter de Jong

Dag allemaal,

Het wordt hoog tijd om mijzelf voor te stellen. Net als vele anderen ben ik begonnen met de vrije versie van Hauptwerk aan te sluiten op een laptop en mijn stereoinstallatie. Inmiddels ben ik nu al bijna 3 jaar de gelukkige bezitter van een Hauptwerk systeem van Mixtuur (64 Gb RAM - i7, Behringer FCA610, 2x Abacus, 2x Sony) met daarop het orgel van de Bavo in Haarlem (surround versie). Mijn opstelling is zeer basic. Voor een buitenstaander lijkt alsof ik op een Eminent 325 DSC speel (zie ook de foto). Voor mij was het geluid het belangrijkst.
Voor de komende tijd ben ik wel op zoek naar een "leeg" orgelkast (bijvoorbeeld een Intrada) met drie klavieren zodat ik het Bavo-orgel maximaal kan gebruiken.

Hartelijke groet,
Peter
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
Avatar gebruiker

Berichten: 307

Geregistreerd: 14 sep 2012 16:45

Woonplaats: Huizen

Bericht 11 mei 2019 14:39

Re: Peter de Jong

Niks mis mee Peter, als je er maar van kan genieten. Net wat je zegt, gaat om het geluid
als dat volgens jou goed is, wie doet je wat.
Fijn weekend hoor.

Bartmans :D
Avatar gebruiker

Berichten: 471

Geregistreerd: 09 sep 2013 23:32

Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Bericht 11 mei 2019 15:07

Re: Peter de Jong

Ik sluit me volledig bij Bartmans aan, geniet ervan! En... als je verder gaat met bouwen, laat gerust wat beeldmateriaal passeren.
Met vriendelijke groet,
Harm

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com