Home News Forum Kijk/Luister Sample Sets Vergelijk Benodigdheden Foto's Links Downloads Over ons

 

Pieter Hulshoff stelt zich voor

Toon actieve onderwerpen


Berichten: 17

Geregistreerd: 11 feb 2011 09:02

Woonplaats: Almere

Bericht 17 feb 2011 17:14

Pieter Hulshoff stelt zich voor

Mijn naam is Pieter Hulshoff, geboren 7 oktober 1972. Mijn liefde voor het orgel is mij aangedragen door mijn oma, van wie ik ook mijn eerste electronische orgeltje cadeau kreeg op mijn 6de. Ik heb tot mijn 22ste les gehad, eerst van Jan Overbeek te Lemmer en vervolgens van Piet Wiersma in Kollumerzwaag. Ik ben tevens in het bezit van een diploma Kerkmuziek en heb jarenlang als organist en pianist in de kerk gewerkt. Tegenwoordig val ik enkel zo nu en dan in bij ziekte van de vaste organist/pianist hier in Almere.

Na een lange periode van orgelrust (mijn orgel had het begeven en ik had RSI problemen) heb ik mij in 2009 na rijp beraad een nieuw (Hauptwerk) orgel aangeschaft via Mixtuur, waar ik veel plezier aan beleef. Tot nu toe heb ik "slechts" twee sample sets: Kampen (I+II+III) en Trost. Eerlijk gezegd gebruik ik Kampen vrij zelden, want Trost heeft mijn hart volledig gestolen. :)

Je kunt wat van mijn speelactiviteiten en foto's van mijn orgel bewonderen op http://www.contrebombarde.com/concerthall/user/573
Avatar gebruiker

Berichten: 712

Geregistreerd: 08 feb 2011 01:11

Woonplaats: Dordrecht

Bericht 17 feb 2011 17:36

Re: Pieter Hulshoff stelt zich voor

Welkom op dit forum, Pieter.
Geweldig orgel heb je. Is ondermeer een reden geweest (naast de klank uiteraard) om ook met
Mixtuur in zee te gaan. M'n orgel is daar momenteel "in de maak".

Het is me opgevallen, dat je op de diverse forums nog wel eens orgelvrienden tegenkomt die - om wat voor reden dan ook - er langere tijd "uit geweest zijn". Ik ben ook na 15 jaar weer (om het met hauptwerk te zeggen) "aan het inladen".
Ik hoop, dat je weinig klachten meer hebt.

hartelijke groet, Ron.

Keer terug naar Even voorstellen / mijn orgel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF. phpBB.nl Vertaling

 

Copyright (c) 2008 PCorgan.com. All rights reserved. Mail: info@PCorgan.com